- SUBARU
- LEGACY (2010)
Τιμές - Εκδόσεις
(PS)Επιτάχυνση
0-100km/h
(sec)Μέση κατανάλωση
(lt/100km)Εκπομπές CO2
(gr/km)Βάρος
(kg)

Ταυτότητα
Πιστό στις βασικές αξίες του, το Legacy υπηρετεί με τον καλύτερο τρόπο, το πολυχρηστικό πνεύμα της Subaru.
To Legacy αποτελεί την ναυαρχίδα των επιβατικών μοντέλων της Subaru. Άρρηκτα συνδεδεμένο με την τετρακίνηση και τους επίπεδους (boxer) κινητήρες, προσπαθεί να συνδυάσει την πολυτέλεια με την πρακτικότητα.
Σχεδίαση-Χώροι
Βασιζόμενο πάνω στην σχεδιαστικά γραμμή των παλαιότερων γενιών, το Legacy συνδυάζει το κλασσικό του σχήμα, με τις σπορτίφ γραμμές. Στην sedan έκδοση αποτελεί ένα πιο μετρημένο σύνολο, με σύγχρονα στοιχεία σχεδίασης και παραδοσιακές αναλογίες. Η station έκδοση προβάλλει ένα πιο εκδρομικό και πρακτικό χαρακτήρα, δίνοντας βάση στην ακόμα πιο άνετη μετακίνηση των επιβατών.
Η έκδοση Outback συνδυάζει τις αξίες του station με πιο περιπετειώδη στοιχεία, πράγμα του φανερώνει τόσο η εξωτερική σχεδίαση, όσο και η αυξημένη απόσταση από το έδαφος. Στην ουσία το Outback αποτελεί ένα πολυτελές crossover. Η σχεδίαση του εσωτερικού είναι μοντέρνα με σπορτίφ πινελιές και πολυτελή διάκοσμο. Ο εξοπλισμός είναι πλούσιος, ανεβάζοντας σημαντικά την θετική εντύπωση που προκαλεί το εσωτερικό στους επιβάτες. Οι χώροι στο εσωτερικό είναι πολύ καλοί, με τα καθίσματα να προσφέρουν άνεση και σωστή στήριξη. Ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 486 lt στην sedan έκδοση, με τη station και Outback έκδοση να διαμορφώνεται στα 526 lt.
Τεχνολογία
Οι επίπεδοι κινητήρες boxer αποτελούν την κινητήρια δύναμη όλης της γκάμας Legacy. Ο μικρότερος βενζινοκινητήρας είναι αυτός των 2.0 lt, με απόδοση 150 PS και 196 Nm ροπής. Ακολουθεί η έκδοση των 2.5 lt, η οποία αποδίδει 167 PS και 229 Nm ροπής. Ο μεγάλος εξακύλινδρος των 3.6 lt συμπληρώνει την γκάμα των βενζινοκινητήρων, δεν αναμένεται όμως να έχει αγοραστικό ενδιαφέρον στην ελληνική αγορά. Διαθέσιμος είναι και ένας σύγχρονος boxer πετρελαιοκινητήρας 2.0 lt, με απόδοση 150 PS και 350 Nm ροπής.
Η έκδοση Outback δεν συνδυάζεται με τον μικρό βενζινοκινητήρα των 2.0 lt. Οι εκδόσεις βενζίνης και πετρελαίου συνεργάζονται βασικά με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Ένα αυτόματο κιβώτιο μεταβαλλόμενης σχέσης μετάδοσης CVT, εξοπλίζει τους κινητήρες 2.0 και 2.5 lt βενζίνης. Διαφορετικό στοιχείο του κιβωτίου αυτού, που ονομάζεται Lineartronic είναι η χρήση αλυσίδας στο μηχανισμό μεταφοράς ροπής μεταξύ των δυο τροχαλιών που απαρτίζουν το μεταβλητό γρανάζι. Το Lineartronic διαθέτει και 6 προεπιλεγμένες σχέσεις, που οι αλλαγές τους γίνονται και χειροκίνητα μέσω paddles στο τιμόνι.
Όσον αφορά την δομή της τετρακίνησης, οι εκδόσεις με χειροκίνητο κιβώτιο συνδυάζονται με κεντρικό διαφορικό και συνεκτικό συμπλέκτη. Αντίθετα, οι εκδόσεις με το αυτόματο κιβώτιο Lineartronic διαθέτουν κεντρικό πολύδισκο συμπλέκτη Active Torque Split, που ελέγχεται ηλεκτρονικά και κατανέμει τη ροπή εμπρός-πίσω ανάλογα με τις εκάστοτε συνθήκες πρόσφυσης σε πραγματικό χρόνο.
Στο δρόμο
Με βασικό στόχο την άνεση και την καλή ποιότητα κύλισης παρουσιάζεται η συμπεριφορά του Legacy και Outback στο δρόμο. Η σύγχρονη αρχιτεκτονική των αναρτήσεων και οι προσεκτικές ρυθμίσεις, αποτελούν ιδανικά εφόδια γι’ αυτό. Η ύπαρξη της τετρακίνησης, βοηθά ιδιαιτέρως σε γλιστερές επιφάνειες και βελτιώνει την ενεργητική ασφάλεια του αυτοκινήτου σε κάθε περίπτωση.
Το αυξημένο ύψος από το έδαφος (200mm) και η πιο ενδοτική ανάρτηση μετατρέπει το Outback σε ένα εργαλείο, για ήπια εκτός δρόμου κομμάτια. Σε κάθε περίπτωση οι εκτός δρόμου δυνατότητες, δεν αποβαίνουν σε βάρος της συμπεριφοράς του αυτοκινήτου στην άσφαλτο, που δεν διαφέρει ουσιαστικά από αυτήν τον Legacy. Το ηλεκτρονικό σύστημα Hill Holder το οποίο σε ανηφόρες με κλίση μεγαλύτερη του 5%, επεμβαίνει στα φρένα, κρατώντας το όχημα σταθερό, βοηθώντας σημαντικά την κίνηση σε ανωφέρειες.
Συμπέρασμα
Ποντάροντας στον σύγχρονο αλλά πρακτικό χαρακτήρα, το Legacy αποτελεί ιδιαίτερη περίπτωση στην κατηγορία. Συνδυάζοντας την σχεδιαστική οπτική της Subaru, με την πραγματική τετρακίνηση και τους boxer κινητήρες, αποσκοπεί σε πιο ψαγμένο αγοραστικό κοινό. Οι δυνατότητες στο δρόμο και η άνεση που προσφέρει στους επιβάτες τους, μπορεί να μην βρίσκονται στην κορυφή, ικανοποιούν όμως σε κάθε επίπεδο.
Χρηματοδότηση
• Προκαταβολή: από 20%, Δόσεις: 72, Επιτόκιο: 6,85%
Δοκιμές

Δοκιμή Subaru Crosstrek 2.0i eBoxer 136 PS: Γενετικός κώδικας
Επιμένοντας πεισματικά στη γνωστή συνταγή της με boxer κινητήρα και μόνιμη τετρακίνηση, η Subaru παρουσιάζει το νέο Crosstrek, για εκείνους που δεν θέλουν SUV μόνο επειδή είναι «της μόδας».

Δοκιμή Subaru Forester e-Boxer: Δεν σταματά πουθενά
Οι φανατικοί της Subaru το έχουν ήδη λατρέψει. Όσοι έχουν αμφιβολίες ας το οδηγήσουν για να αντιληφθούν τι σημαίνει να έχεις στα χέρια σου ένα πραγματικά τετρακίνητο SUV.

Δοκιμή - Subaru Outback: Όλα όσα ξέραμε, επίκαιρα
Ο κινητήρας boxer, η πραγματική τετρακίνηση και η προσοχή σε κάθε λεπτομέρεια είναι εδώ, μαζί με τα σύγχρονα στοιχεία που απαιτεί η σημερινή εποχή.

Δοκιμή Subaru Forester e-Boxer: Άγριο αλλά και πράο
Η υβριδική τεχνολογία εκσυγχρονίζει το ιαπωνικό SUV χωρίς να σβήνει τα αυθεντικά χαρακτηριστικά που το συνοδεύουν

ΔΟΚΙΜΗ: Subaru XV 2.0 CVT ΑWD
SUV με δυνατότητες, full εξοπλισμό και διάκριση για την ασφάλειά του. Το νέο XV τα έχει όλα

ΟΔΗΓΟΥΜΕ το νέο Subaru XV στην Ελλάδα
Made in Japan κόμπακτ SUV με κινητήρες στα 1,6 και 2,0 λίτρα και στάνταρ αυτόματο κιβώτιο και τετρακίνηση

ΟΔΗΓΟΥΜΕ το νέο Subaru Impreza στην Ελλάδα
Από 22.700 €, με πλούσιο εξοπλισμό, κινητήρες 1.6 και 2.0 και στάνταρ αυτόματο κιβώτιο και τετρακίνηση
