Τιμές - Εκδόσεις

ΈκδοσηΤιμήΤιμή σε προσφοράΙσχύς
(PS)
Επιτάχυνση
0-100km/h
(sec)
Μέση κατανάλωση
(lt/100km)
Εκπομπές CO2
(gr/km)
Βάρος
(kg)
2.0 T36.950 € 2007,67,81811.240
2.0 Premium38.640 € 2007,67,81811.240
2.0 Black Touch Edition45.350 € 2007,67,81811.240
2.0 Black Touch Edition Auto47.200 € 2008,27,11641.262
Τιμή από 36.950 €
ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ΕΚΔΟΣΗ
GOCAR2.0

Ταυτότητα

 Μετά από μακρά αποχή από τις σπορ προτάσεις η Toyota αποφάσισε να επανέλθει δυναμικά, ξεψαχνίζοντας αρχικά τις πετυχημένες εκδοχές του παρελθόντος. Η ιστορική Corolla με την δίπορτη κουπέ κοψιά, τον δυνατό για την εποχή δεκαεξαβάλβιδο Twin Cam 1.6, το μπλοκέ στον πίσω άξονα και την κωδική ονομασία AE86 είχε κάνει πάταγο στον κόσμο της δυναμικής οδήγησης, ενώ εξακολουθεί έως και σήμερα να μνημονεύεται ενεργά ή αφηγηματικά από αγωνιζόμενους και μη. Τι φαντάζεστε λοιπόν ότι κοπιάρει σε συνήθειες το νέο GT86;  

 

Σχεδίαση-Χώροι 

Με μήκος που δεν ξεπερνά τα 4.240 mm, πλάτος στα 1.775 mm και ύψος μόλις στα 1.285 mm το μικροκαμωμένο γοητευτικό κουπέ κεντρίζει το ενδιαφέρον. Δίχως κραυγαλέες περιοχές στο αμάξωμά του για να θεωρηθεί υπερβολικό, το GT-86 προσφέρει προσεγμένες σπορ λεπτομέρειες δοσμένες με λιτή φιλοσοφία ώστε να δείχνει αυτό που είναι. Αεράτο, γρήγορο και ελαφρύ! Το χαμηλό, λόγω boxer, καπό ρίχνει με ευκολία τον αεροδυναμικό συντελεστή στο 0,27, οι καμπύλες δεν λείπουν φυσικά, ούτε και κάποιες γοητευτικές ακμές ανάμεσά τους, ενώ τα σεμνά φουσκωμένα φτερά με τους τονισμένους ώμους, η διακριτική πτέρυγα και οι πληθωρικές διπλές μπούκες που στολίζουν τις άκρες του διαχύτη, συμβάλουν στην έντονη προσωπικότητα. Ανάλογη είναι και η εικόνα στο 2+2 σαλόνι που ξεχωρίζει για τον σπορ χαρακτήρα με το καλωσόρισμα. Ποιοτικό, χωρίς ευρωπαϊκές υπερβολές σε υλικά, όμως δείχνει και είναι ένα κομμάτι που θα αντισταθεί στον χρόνο, ενώ η σπορ εξωστρέφεια κυριαρχεί μέσα από τα ντυμένα με αλκαντάρα μπάκετ, την σχεδόν αγωνιστική θέση οδήγησης, τα αλουμινένια πεντάλ, τους αεροπορικού τύπου διακόπτες στην κονσόλα, τις ερεθιστικές κόκκινες ραφές και δερμάτινες λεπτομέρειες και βέβαια τον εντυπωσιακό πίνακα οργάνων. Με το λευκό στροφόμετρο να γεμίζει την ματιά του οδηγού και τις υπόλοιπες συνοδευτικές πληροφορίες να περνούν σε δεύτερη μοίρα.

Χωροταξικά απευθύνεται κυρίως σε δυο τυχερούς, πιθανόν και στους πιτσιρικάδες που θα ακολουθήσουν γοητευμένοι την βόλτα των μεγάλων. Τα 243 λίτρα του πορτ μπαγκάζ καλύπτουν τις μεταφορικές ανάγκες δυο ατόμων ενώ για περισσότερες αποσκευές η διαιρούμενη πλάτη μεγαλώνει τον διαθέσιμο χώρο.

 

Τεχνολογία

Ο επίπεδος ατμοσφαιρικός τετρακύλινδρος των 1.998 cc, χρησιμοποιεί την τεχνογνωσία της Subaru(που ανήκει στον όμιλο) και με σύστημα άμεσου ψεκασμού D4-S και την συμπίεση ψηλά(12,5:1), προσφέρει τους 200 ίππους του στις 7.000 rpm και τα 205 Nm στις 6.600 rpm. Μπορεί να μην απαξιώνει τις χαμηλές, όμως τα πολεμικά χαρακτηριστικά ενός κινητήρα που λατρεύει τις υψηλές στροφές, βγάζουν μάτι! Κόκκινα πριν τις 7.500 rpm στο στροφόμετρο και είναι φυσικό να μην διστάζει να στείλει με ευκολία την τελική ταχύτητα στα 226 km/h και τα πρώτα 100 km/h να έρθουν από στάση σε μόλις 7,6’’. Προσφέρεται στην σκληροπυρηνική του μορφή με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο, αλλά και με επίσης 6άρι αυτόματο αν το ζητήσει ο ενδιαφερόμενος, όπου εκεί οι επιδόσεις εμφανίζονται υποδεέστερες(210 km/h τελική ταχύτητα, 0-100: 8,2’’), αλλά διαθέτει ελαφρώς κολακευτικότερες τιμές κατανάλωσης και ρύπων(7,1 lt/100km και CO2:164 gr/km) σε αντίθεση με τα 7,8 lt/100 km και 181 gr/km του χειροκίνητου. Σε επίπεδο εξοπλισμού το GT-86 διαθέτει ένα επαρκές έως πλήρες πακέτο ανέσεων που το καθιστά σύγχρονο και πλούσιο. Ενδεικτικά περιλαμβάνει από την βασική έκδοση επτά αερόσακους, σύστημα ευστάθειας με δυνατότητα απενεργοποίησης, διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, cruise control ηλεκτρικούς καθρέφτες, δερμάτινο τιμόνι και λεβιέ, φωτιστικά σώματα Xenon και LED ημέρας.

 

Στο δρόμο

Πίσω κίνηση, Torsen διαφορικό, αριστοτεχνικό στήσιμο με διπλά ψαλίδια και αεριζόμενους δίσκους γύρω γύρω και ένα βάρος που φλερτάρει ανάμεσα στα 1.200 και 1.300 κιλά αναλόγως την έκδοση, συνθέτουν ένα εκρηκτικό οδηγικό μίγμα, από αυτά που αν ξέρεις τα κόλπα αφού απενεργοποιήσεις το VSC μπορείς να βρίσκεσαι σε μια μόνιμα άσκοπη αλλά απολαυστική βόλτα. Το στιβαρό πλαίσιο, το χαμηλό κέντρο βάρους, το ιδανικό μεταξόνιο των 2.570 mm και η ανάλαφρη και επικοινωνιακότατη αίσθηση που προσφέρει στον οδηγό του, είναι το μυστικό μιας απόλυτα δεμένης σχέσης ανθρώπου και μηχανής. Το τιμόνι και η ανάρτηση δίνουν άμεσες και στακάτες πληροφορίες ενώ τα στενά 17άρια λάστιχα που προέρχονται από Prius, είναι ότι ακριβώς χρειάζεσαι για να απολαμβάνεις κράτημα και πρόσφυση μέχρι την στιγμή που θα απενεργοποιήσεις τα ηλεκτρονικά. Τότε γίνεται σαφές ότι προάγουν το drifting και ανακαλύπτεις ότι το ηλεκτρικά υποβοηθούμενο τιμόνι των 2,4 στροφών από άκρη σε άκρη γίνεται ο καλύτερός σου φίλος. Το παιχνίδι/ταξίδι της ουράς είναι στην ημερήσια διαταγή αρκεί να το ζητήσεις και να μπορείς! Διαφορετικά αφήνεις το VSC στο on και είσαι ήσυχος…

 

Συμπέρασμα

Απευθύνεται κυρίως σε σκληροπυρηνικούς και συνειδητά αποφασισμένους λάτρεις της πίσω κίνησης και της δραστήριας οδήγησης. Αν ψάχνεις κάτι γρήγορο δεν είναι ανάγκη να στραφείς στην GT-86, υπάρχουν πολύ γρηγορότερα, ταχύτερα φθηνότερα αυτοκίνητα. Αν όμως η απόλαυση πίσω από το τιμόνι ερμηνεύεται με ατόφιες και άμεσες πληροφορίες, την ουρά να ταξιδεύει μπροστά και το χαμόγελο του οδηγού να αυξάνεται ανάλογα με την μαεστρία των χεριών του, τότε το ψαγμένο κουπέ της Toyota είναι ένα αυτοκίνητο κομμένο και ραμμένο στα μέτρα του απαιτητικού. Το ευτύχημα είναι ότι εκτός από ερεθιστικό παραμένει καθημερινό, εύκολο και οικονομικό σαν Toyota αρκεί να διαλέξεις τρόπο έκφρασης.

Φωτό - Video 1 Φωτογραφίες 3 Video

Χρηματοδότηση

• Χρηματοδοτικός οργανισμός: ALPHA,ΕΤΕ

• Προκαταβολή: 20%, Δόσεις: 12 έως 72 Επιτόκιο: 8,5 %

Δοκιμές

Δοκιμή Toyota C-HR 2.0 HEV AWD-i: Βελούδινη επανάσταση

Δοκιμή Toyota C-HR 2.0 HEV AWD-i: Βελούδινη επανάσταση

Το νέο C-HR επέστρεψε στις επάλξεις και δε στοχεύει σε τίποτα λιγότερο από την κορυφή στην κλάση των C-SUV. Βέβαια, τα πράγματα έχουν αλλάξει πολύ από το 2016, όταν η πρώτη γενιά του μοντέλου αιφνιδίασε τους πάντες…