Τιμές - Μοντέλα FORD

CAPRI
CAPRI
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑSUV/Crossover
ΤΙΜΗαπό 46.200 €
ΜΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ-
EXPLORER
EXPLORER
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑSUV/Crossover
ΤΙΜΗαπό 93.596 €
ΜΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ-
EXPLORER EV
EXPLORER EV
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑSUV/Crossover
ΤΙΜΗαπό 48.700 €
ΜΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ-
FOCUS
FOCUS
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΜικρομεσαίο
ΤΙΜΗαπό 24.499 €
ΜΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ-
FOCUS ACTIVE
FOCUS ACTIVE
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑSUV/Crossover
ΤΙΜΗαπό 29.862 €
ΜΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ-
FOCUS ACTIVE SW
FOCUS ACTIVE SW
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑSUV/Crossover
ΤΙΜΗαπό 32.230 €
ΜΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ-
FOCUS ST
FOCUS ST
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΜικρομεσαίο
ΤΙΜΗαπό 48.914 €
ΜΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ-
KUGA
KUGA
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑSUV/Crossover
ΤΙΜΗαπό 33.799 €
ΜΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ-
MUSTANG CONVERTIBLE
MUSTANG CONVERTIBLE
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑCabrio
ΤΙΜΗαπό 86.324 €
ΜΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ-
MUSTANG FASTBACK
MUSTANG FASTBACK
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑCoupe
ΤΙΜΗαπό 76.295 €
ΜΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ-
MUSTANG MACH-E
MUSTANG MACH-E
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑSUV/Crossover
ΤΙΜΗαπό 63.779 €
ΜΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ-
Euro NCAP
PUMA
PUMA
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑSUV/Crossover
ΤΙΜΗαπό 23.647 €
ΜΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ-
Euro NCAP
PUMA GEN-E
PUMA GEN-E
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑSUV/Crossover
ΤΙΜΗαπό 36.406 €
ΜΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ-
TOURNEO COURIER
TOURNEO COURIER
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑMPV
ΤΙΜΗαπό 22.951 €
ΜΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ-
TOURNEO CUSTOM
TOURNEO CUSTOM
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑMPV
ΤΙΜΗαπό 57.080 €
ΜΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ-

Εγγυήσεις FORD

  • Μηχανικά μέρη: 60 μήνες
  • Βαφή: 24 μήνες
  • Διάτρηση: 144 μήνες

Μάρκα FORD

Ford. Η ιστορία.

H Ford Motor Company είναι μία από τις μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες στην Αμερική και διεθνώς. Ιδρυτής της ήταν ο Henry Ford, ίσως η πιο εμβληματική φυσιογνωμία στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς καθιέρωσε τη γραμμή παραγωγής με το θρυλικό Model T.

Η Ford έχει έδρα στο Dearborn του Michigan, ένα προάστιο του Detroit. Δραστηριοποιείται σε όλες τις ηπείρους με αυτοκίνητα που ανταποκρίνονται στις ιδιαιτερότητες κάθε αγοράς. Σημαντική είναι η παρουσία της στην Ευρώπη, καθώς διαθέτει εκτός από εργοστάσια και κέντρο σχεδίασης. Τα κυριότερα μοντέλα της είναι τα Fiesta, Focus, ενώ ιδιαίτερη βαρύτητα δίνει τα τελευταία χρόνια στα SUV. Δίπλα στα Kuga και Edge προστέθηκε το μικρότερο EcoSport, ενώ θα κυκλοφορήσει έκδοση Crossover του νέου Fiesta.

Ο Henry Ford γεννήθηκε στο Dearbornville του Michagan, στις 30 Ιουλίου 1863. Ήταν ο μεγαλύτερς από έξι παιδιά, ενώ ο πατέρας του ήταν μετανάστης από την Ιρλανδία. Από μικρός ο Henry έδειξε ενδιαφέρον στη μηχανολογία και σε ηλικία 15 ετών κατασκεύασε τον πρώτο κινητήρα ατμού. Αφού εργάστηκε ως ειδικευόμενος σε διάφορες μικρές επιχειρήσεις, προσελήφθη το 1991 στην εταιρεία φωτισμού Edison και δύο χρόνια αργότερα έγινε επικεφαλής μηχανικός.

Από το 1893 άρχισε να κατασκευάζει κινητήρες εσωτερικής καύσης, με πρώτο έναν μονοκύλινδρο βενζίνης. Το πρώτο του αυτοκίνητο ολοκληρώθηκε τον Ιούνιο του 1896. Τρία χρόνια αργότερα παραιτήθηκε από την Edison και μαζί με άλλους ίδρυσε την Detroit Automobile Company. Το εγχείρημα όμως δε στέφθηκε από επιτυχία και η εταιρεία χρεωκόπησε το 1901. Εν τω μεταξύ ο Henry Ford σχεδίασε και κατασκεύασε αρκετά αγωνιστικά αυτοκίνητα, με ένα εκ των οποίων (το 999) έσπασε το παγκόσμιο ρεκόρ για απόσταση ενός μιλίου (1,6 km), με χρόνο 39,40 sec το 1904.

 

Ford Motor Company

Η ίδρυση της Ford Motor Company έγινε στις 16 Ιουνίου 1903, με αρχικό κεφάλαιο 150.000 δολάρια και τον επόμενο μήνα πουλήθηκε το πρώτο αυτοκίνητο της εταιρείας. Ο Ford κατείχε το 25,5% των μετοχών και το 1906 έγινε Πρόεδρος και κύριος κάτοχος. Μαζί με τη γυναίκα του Clara και το γιο του Edsel απέκτησαν όλες τις μετοχές και έγιναν οι μοναδικές ιδιοκτήτες της εταιρείας. Ο Edsel έγινε πρόεδρος το 1919, όμως εξαιτίας του θανάτου του το 1943 ο Henry Ford επέστρεψε στη θέση του Προέδρου. Το Σεπτέμβριο του 1945 παραιτήθηκε και πάλι, ενώ πρότεινε τον εγγονό του, Henry Ford II, να τον διαδεχθεί. Ο Henry Ford πέθανε στην οικία του το βράδυ της 7ης Απριλίου 1947 από εγκεφαλική αιμορραγία, σε ηλικία 83 ετών.

Κύρια επιρροή της Ford στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας ήταν η καθιέρωση της γραμμής παραγωγής, τον Απρίλιο του 1913, για το Model T στο εργοστάσιο του Highland Park. Η εφεύρεση έφερε επανάσταση στο χώρο της αυτοκίνησης και αποτελεί το σημείο αναφοράς μέχρι σήμερα, καθώς απλοποίησε τις διαδικασίες, μείωσε το χρόνο παράδοσης των αυτοκινήτων και περιόρισε το κόστος κατασκευής των οχημάτων. Ο Ford επενδύει έως σήμερα μεγάλα ποσά στην ευελιξία των γραμμών παραγωγής, με αποτέλεσμα σε κάθε εργοστάσιο να κατασκευάζοντα κατά μέσο όρο τέσσερα διαφορετικά μοντέλα. Μέχρι τα τέλη του 2017, το 90% των εργοστασίων της θα λειτουργούν 24 ώρες το 24ωρο, δηλαδή σε τριπλή βάρδια.

 

Ford Model T

Το Model T του 1913 αποτελείτο από 3.000 διαφορετικά εξαρτήματα και η παραγωγή του ολοκληρωνόταν σε 84 βήματα. Με αυτή τη διαδικασία, ο χρόνος συναρμολόγησης ενός αυτοκινήτου περιορίστηκε από τις 12 ώρες στα 90 λεπτά!

Περιορίζοντας τα χρήματα, το χρόνο και το εργατικό δυναμικό για την παραγωγή του αυτοκινήτου, η τιμή του Model T μειώθηκε από τα 850 στα 300 δολάρια. Έτσι, ένα ποιοτικό για την εποχή εκείνη όχημα ήταν προσιτό στο ευρύ κοινό. Η Ford κατασκεύαζε στη συνέχεια ένα Model T κάθε 24 δευτερόλεπτα και πούλησε μέχρι το 1927 περισσότερα από 15 εκατ! Η φιλοσοφία της γραμμής παραγωγής επεκτάθηκε σύντομα και σε άλλα βιομηχανικά προϊόντα, όπως ηλεκτρικές σκούπες, ψυγεία, γραμμόφωνα κλπ.

Το 1914 η Ford καθιέρωσε το ημερομίσθιο των 5 δολαρίων, υψηλό για εκείνη την εποχή, προκειμένου οι υπάλληλοί της να μπορούν να αγοράσουν τα αυτοκίνητα που κατασκεύαζαν. Στην Αμερική η Ford φημίζεται τόσο για τα επιβατικά της μοντέλα όσο και για τα επαγγελματικά, με πρώτο το F-150 που είναι το πρώτο σε πωλήσεις ανεξαρτήτως κατηγορίας.

 

Η Ford στην Ευρώπη

Η Ford Ευρώπης, θυγατρική της Ford Motor Company, παρουσιάζει σημαντική δραστηριότητα, με προϊόντα στοχευμένα για τις ιδιαιτερότητες της αγοράς. Ιδρύθηκε το 1967 στο Cork της Ιρλανδίας και πλέον η έδρα της βρίσκεται στην Κολωνία της Γερμανίας.

Τo πρώτο μοντέλο στην Ευρώπη ήταν τα Escort, ενώ ακολούθησαν τα Capri, Cortina (Taunus στη Γερμανία). Το Escort άρχισε να κατασκευάζεται το 1967 στην Αγγλία και από το 1970 και στη Γερμανία. Το 1976 λανσαρίστηκε το Fiesta, το οποίο επί πάρα πολλά χρόνια ήταν το πρώτο σε πωλήσεις αυτοκίνητο. Σήμερα το Escort έχει αντικατασταθεί στη γκάμα της Ford από το Focus, ενώ το Fiesta διατηρεί το όνομά του. Και τα δύο μοντέλα διακρίνονται για την οδική τους συμπεριφορά, καθώς και για τις sport εκδόσεις, ST και RS (η δεύτερη μόνο στο Focus).

Το ανανεωμένο Focus παρουσιάστηκε το 2014 και απέκτησε την αισθητική φιλοσοφία του Fiesta, με τη μεγάλη πολυγωνική μάσκα, τους στενόμακρους προβολείς και το καπό με έντονα νεύρα. Πίσω οι διαφορές σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο είναι σαφώς μικρότερες, με νέα διάταξη στην πόρτα και λεπτότερα φώτα. Στο εσωτερικό, οι σχεδιαστές της Ford εφάρμοσαν μία πιο φιλική διάταξη, πλαισιωμένη από το τιμόνι και την κεντρική κονσόλα με λιγότερα χειριστήρια και διακόπτες. Εννοείται πως το μικρομεσαίο της Ford συνεχίζει να διατίθεται σε εκδόσεις 5d, SW και Sedan.

Αλλαγές όμως έχουμε και στα μηχανικά μέρη, με δύο νέους κινητήρες να κάνουν ντεμπούτο κάτω από το καπό του. Σε βενζίνη, έχουμε τον ολοκαίνουργιο 1.5 EcoBoost σε δύο εκδόσεις ισχύος, 150 PS και 180 PS. Νέος είναι και ο diesel 1.5 TDCi με απόδοση 95 PS και 120 PS. Το Focus θα εξακολουθήσει να προσφέρεται με τον πολυβραβευμένο βενζινοκινητήρα 1.0 EcoBoost (100 PS και 125 PS), καθώς και με τον 2λιτρο TDCi. Βελτιώσεις έχουμε και στο πλαίσιο, με με νέες ρυθμίσεις στην ανάρτηση και αναβαθμισμένα συστήματα ελέγχου της ευστάθειας (ESP) και ηλεκτρικής υποβοήθησης του τιμονιού.

Το νέο Focus ήταν το πρώτο Ford που προσέφερε στην Ευρώπη τη δεύτερη γενιά του συστήματος infotainment SYNC. Το προηγμένο σύστημα συνδεσιμότητας της Ford περιλαμβάνει έγχρωμη οθόνη αφής 8 ιντσών και προηγμένο φωνητικό έλεγχο για ευκολότερη πρόσβαση στα συστήματα ήχου, πλοήγησης, ελέγχου κλιματισμού και στα συμβατά κινητά τηλέφωνα. Στη διαιρούμενη οθόνη του γίνεται λεπτομερή απεικόνιση των διασταυρώσεων, ανάγνωση ονομάτων δρόμων, τρισδιάστατη απεικόνιση κόμβων αυτοκινητοδρόμων και τοποσήμων και των Οδηγών MICHELIN guide και MICHELIN Green Guide.

Για την Ford το όνομα Fiesta είναι τόσο σημαντικό όσο και το σήμα της μάρκας. Έχει επενδύσει ήδη περίπου 293 εκατομμύρια ευρώ σε νέες διαδικασίες παραγωγής στο εργοστάσιο της Κολωνίας, που ήδη θεωρείται από τα πιο αποδοτικά εργοστάσια παραγωγής αυτοκινήτων σε όλο τον κόσμο, με την προοπτική ένα Fiesta να βγαίνει από τη γραμμή παραγωγής κάθε 68 δευτερόλεπτα. Στόχος της λοιπόν είναι να υπάρχει πάντα διαθεσιμότητα ώστε να παραμείνει νούμερο 1 σε πωλήσεις στα μικρά αυτοκίνητα στην Ευρώπη, κάτι που απολαμβάνει για 4 συνεχόμενες χρονιές. Ένα άλλο ενδιαφέρον στατιστικό στοιχείο που δείχνει την υψηλή ζήτηση είναι ότι παραμένει 2ο πιο καλοπουλημένο μοντέλο στην Ευρώπη ανεξαρτήτως κατηγορίας, τα 6 από τα τελευταία 7 χρόνια. Με τη νεότερη 8η γενιά λοιπόν η Ford σκοπεύει να παραμείνει στην κορυφή της κατηγορίας. Τα δυναμικά χαρακτηριστικά και το προνόμιο της απόδοσης του χιλιάρη EcoBoost παραμένουν ισχυρά όπλα στην φαρέτρα του.

 

Ford SUV

Ιδιαίτερο βάρος δίνει τα τελευταία χρόνια η Ford στα SUV. Αρχικά με το μικρομεσαίο Kuga και στη συνέχεια με το μεγάλο Edge και το μικρό EcoSport. Το Kuga είναι ένα αξιόλογο SUV με όλα εκείνα τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν τα μοντέλα της φίρμας με σήμα το μπλε οβάλ. Όμως οι μεγάλου κυβισμού κινητήρες (2,5 και 2 λίτρων) δεν του διευκόλυναν την εμπορική του πορεία. Οι νέοι 1.5 βενζίνης και diesel διόρθωσαν το... λάθος και πλέον είναι έτοιμο για αυξημένες πωλήσεις.

Το Edge είναι το μεγάλο SUV της Ford στην Ευρώπη και συνδυάζει κορυφαία ευρυχωρία, υψηλή τεχνολογία και την γνωστή οδηγική απόλαυση που συνηθίζει να προσφέρει η μάρκα. Το Edge διαθέτει στάνταρ την τετρακίνηση Intelligent All-Wheel Drive (AWD), που μετρά την πρόσφυση όλων των τροχών κάθε 16 χιλιοστά του δευτερολέπτου και μπορεί να μεταφέρει έως και το 100% της ροπής του κινητήρα στους εμπρός ή πίσω τροχούς. Μεταφέροντας τη ροπή μόνον όπου και όταν είναι απαραίτητο, το Intelligent AWD έχει ελάχιστες επιπτώσεις στην απόδοση καυσίμου και τις εκπομπές CO2 συγκριτικά με τα συστήματα μόνιμης τετρακίνησης (4WD).

Το EcoSport μπορεί να έχει παρουσιαστεί ήδη από το 2011, ωστόσο έφτασε στην ελληνική αγορά μόλις το 2016. Μέχρι το 2017 ήταν διαθέσιμο αποκλειστικά με κίνηση στους εμπρός τροχούς, όμως στην ανανεωμένη του έκδοση θα υπάρχει και μοντέλο 4x4. Κάτω από το καπό παίρνουν θέση σύγχρονοι κινητήρες βενζίνης EcoBoost και diesel TDCi.

Φωτό - Video 14 Φωτογραφίες 4 Video

Δοκιμές FORD

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ FORD

Γενικός εισαγωγέας

FORD MOTOR ΕΛΛΑΣ Α.Ε.Β.Ε.

  • ΑΚΑΚΙΩΝ 39 ΚΑΙ ΜΟΝΕΜΒΑΣΙΑΣ 25 , ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ
  • 2105709900
  • 2105709800
  • info11@ford.com