Μιχάλης Γεωργιάδης (michalisgeorgiadis@gocar.gr)
Το πάθος για την οδήγηση και το γράψιμο έχει καθορίσει τις επιλογές του. Μπήκε στον χώρο του ειδικού Τύπου το 2001. Πριν φτάσει στη θέση του Αρχισυντάκτη και κατόπιν του Διευθυντή Σύνταξης του περιοδικού DRIVE και Διευθυντή του ομώνυμου εκδοτικού οργανισμού, είχε περάσει από τις αντίστοιχες θέσεις ευθύνης των περιοδικών F1 Racing και FASTER, συλλέγοντας πολύτιμες εμπειρίες και γνώσεις. Ήταν ο πρώτος από τον χώρο του έντυπου ειδικού Τύπου που θέλησε να δώσει ζωή, κίνηση και ήχο στο πολύτιμο «μέταλλο». Από το 2013 έχει δημιουργήσει περισσότερα από 50 video με τα πιο συναρπαστικά supercars του πλανήτη. Μια πραγματικά σπάνια «συλλογή» για Έλληνα δημοσιογράφο. Η Οδική Ασφάλεια είναι ψηλά στη λίστα των προτεραιοτήτων του. Από το 2016, αντιλαμβανόμενος την ευθύνη του θεσμικού του ρόλου, δημιούργησε ένα πρόγραμμα Οδικής Ασφάλειας για παιδιά σε συνεργασία με το Ελληνικό Μουσείο Αυτοκινήτου, το οποίο παρουσιάζει σε περισσότερα από 4.000 μαθητές ετησίως. Από το 2018 είναι ο μόνος Έλληνας δημοσιογράφος ειδικού Τύπου που συμμετέχει στον θεσμό World Car Awards και ένας από τους 83 εκλέκτορες που ψηφίζουν για το Παγκόσμιο Αυτοκίνητο της Χρονιάς. Όταν δεν δουλεύει (προσπαθεί να) τρέχει σε αγώνες αυτοκινήτου και καρτ. Ή πίσω από τις δύο του κόρες.

Η φωτιά στα ηλεκτρικά σβήνει με 10ευρα

Η φωτιά στα ηλεκτρικά σβήνει με 10ευρα

Το θέμα που πρόσφατα προέκυψε στα λιμάνια της χώρας, με τα οχήματα που κινούνται με τα λεγόμενα εναλλακτικά καύσιμα (ηλεκτρικά, Plug-In υβριδικά και ICE με υγραέριο ή φυσικό αέριο) έχει καταφέρει να διχάσει (σιγά το δύσκολο) για άλλη μια φορά την ελληνική κοινή γνώμη.

Από τη μία όσοι έσπευσαν να υιοθετήσουν την αλλαγή και να στραφούν στην ηλεκτροκίνηση, με την ενθάρρυνση μάλιστα του κράτους, κάνοντας όμως ταυτόχρονα και μια σοβαρή επένδυση με αρκετό ρίσκο και προσωπικές θυσίες λόγω των δυσκολιών στην καθημερινή χρήση. Λογικό ...
Ο Ψυχρός Πόλεμος της Ηλεκτροκίνησης

Ο Ψυχρός Πόλεμος της Ηλεκτροκίνησης

Ανάμεσα σε συμπληγάδες φαίνεται πως βρίσκονται οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες, με την Κίνα να θέτει νέους όρους, σε μια αγορά που μέχρι πρότινος άνηκε σε άλλους.

Όχι πως μέχρι τώρα το πέρασμα στην εποχή της ηλεκτροκίνησης ήταν ένας δρόμος στρωμένος με ροδοπέταλα. Κάθε άλλο. Από τα περιβαλλοντικό όφελος, τα προβλήματα των υποδομών ανεφοδιασμού μέχρι το συναισθηματικό appeal των ίδιων των οχημάτων, υπήρχαν και υπάρχουν ακόμη άπειρες ...
Ηλεκτροκίνηση: Τρύπα στο νερό

Ηλεκτροκίνηση: Τρύπα στο νερό

Όταν η τιμή ενός νέου αυτοκινήτου έχει ανέβει κατά 25-30%, και τα ηλεκτρικά είναι ακριβότερα παρά τις κρατικές επιδοτήσεις, το αποτέλεσμα είναι ένα: Περισσότερα και παλαιότερα αυτοκίνητα.

Πριν λίγες ημέρες κλείσαμε έναν από τους δυσκολότερους καλοκαιρινούς μήνες που έχει ποτέ ζήσει η χώρα. Ο οποίος, αν ένα πράγμα μας διδάσκει, είναι ότι αυτή είναι η νέα κανονικότητα. Για την ώρα… Και λέω για την ώρα, διότι σύμφωνα ...
Αυτοκινητοβιομηχία σε αμηχανία

Αυτοκινητοβιομηχία σε αμηχανία

Το κοινό που αγαπά τους κινητήρες εσωτερικής καύσης θα χαρεί, όμως αυτό που βλέπουμε είναι τελικά προχειρότητα, βιασύνη και αποτυχία ενός φιλόδοξου σχεδίου περιβαλλοντικής ουδετερότητας.

Οι πιέσεις του γερμανικού lobby έφεραν τελικά το επιθυμητό αποτέλεσμα. Στα τέλη Μαρτίου η ΕΕ, κάνοντας στροφή 180 μοιρών, αποφάσισε τελικά να επιτρέψει την πώληση νέων αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης και μετά το 2035. Προσοχή, η απόφαση αφορά μόνο ...
Υδρογόνο: Αυτό θα μας σώσει;

Υδρογόνο: Αυτό θα μας σώσει;

H συντριπτική πλειονότητα των οδηγών του πλανήτη δεν νοιάζεται για το είδος της ενέργειας που κινεί το όχημά του. Αρκεί να τη βρίσκει εύκολα και να είναι οικονομική...

Η κόντρα μεταξύ ηλεκτρικού και βενζίνης/ντίζελ έχει καταντήσει να γίνει πολιτική (είναι σε μεγάλο βαθμό), και ακόμη βαθύτερα, ιδεολογική. Στην προσπάθεια των υποστηρικτών κάθε τεχνολογίας να βρει επιχειρήματα τα οποία αποδομούν τη διαφορετική άποψη φτάνουμε σε βαθιές κοινωνικοπολιτικές αναλύσεις και ...
Κλιματική ουδετερότητα, όχι απαραίτητα ηλεκτροκίνηση

Κλιματική ουδετερότητα, όχι απαραίτητα ηλεκτροκίνηση

Η ηλεκτροκίνηση δεν είναι αυτοσκοπός, το ζητούμενο είναι η κλιματική ουδετερότητα. Και μπορεί να επιτευχθεί. Ταχύτερα, με χαμηλότερο κόστος και μικρότερη κοινωνική αναταραχή.

«Εμείς οι αυτοκινητοβιομηχανίες, οι προμηθευτές τους και οι πετρελαιοπαραγωγές εταιρείες, έχουσες σώας τας φρένας και γνωρίζοντας όσο να ‘ναι κάτι παραπάνω, δηλώνουμε ότι ο πλήρης εξηλεκτρισμός μέχρι το 2035 ως μέτρο για το μηδενισμό των εκπομπών CO2 από τις μεταφορές ...
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2022: Ο απόλυτος θρίαμβος. Και η ντροπή!

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2022: Ο απόλυτος θρίαμβος. Και η ντροπή!

Η υπερειδική διαδρομή του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στο ΟΑΚΑ ήταν μια στιγμή μεγαλείου που μπορεί να συγκριθεί με τους Ολυμπιακούς Αγώνες. Με ελάχιστες εξαιρέσεις.

Η ιδέα μιας υπερειδικής του Ράλλυ Ακρόπολις στο ΟΑΚΑ δεν είναι καινούρια. Είχε υλοποιηθεί ιδανικά το 2005, με απίστευτη ανταπόκριση από τον κόσμο. Είχε επαναληφθεί το 2006 με διπλό πέρασμα, με χαρακτηριστικά αρπαχτής, χωρίς σεβασμό στην τσέπη και τη λογική ...
Έρχεται το τέλος των μύθων;

Έρχεται το τέλος των μύθων;

Ο Μιχάλης Γεωργιάδης φοβάται πως δεν είναι μακριά η εποχή που οι ισχυροί V κινητήρες θα σωπάσουν και τα ηλεκτρικά μοτέρ θα είναι η μόνη επιλογή.

Η ανάγκη μείωσης των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα που σχετίζονται με τις μεταφορές στρέφει τη βιομηχανία προς την ηλεκτροκίνηση, όπου για την ώρα βρίσκει τις απαντήσεις που αναζητά. Τις βραχυπρόθεσμες τουλάχιστον. Οι δυσκολίες γνωστές, δεν χρειάζεται να αναφερθούμε ξανά ούτε ...
Ενεργειακή κρίση: Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα

Ενεργειακή κρίση: Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα

Ο Μιχάλης Γεωργιάδης εξετάζει τα πρόβλημα της ενεργειακής κρίσης.

Τη στιγμή που χάνονται ανθρώπινες ζωές, οποιαδήποτε άλλη συνέπεια της ρωσικής εισβολής στην Ουκρανία είναι δευτερεύουσας σημασίας. Από την άλλη, η ενεργειακή κρίση παραείναι σοβαρή. Και μπορεί εύκολα να εξελιχθεί σε ανθρωπιστική, καθώς ο πόλεμος αφενός δεν φαίνεται να έχει ...
GOCAR Magazine: 0-100 σε 1”

GOCAR Magazine: 0-100 σε 1”

Τόσο χρειάζεται για να βρεις αποκλειστικά αφιερώματα για την εξέλιξη της αυτοκίνησης, αλλά και τις σημαντικότερες, τις πιο όμορφες, τις πιο δύσκολες, τις πιο ξεχωριστές στιγμές μας.

Για όλους εμάς που ασχολούμαστε με το αυτοκίνητο, είναι ίσως το πρώτο πράγμα στο οποίο εστιάσαμε. Η πληροφορία που πρώτα αναζητούσαμε ανοίγοντας το περιοδικό. Ένα νούμερο που στο μυαλό μας μπορούσε να ανεβάσει ή να αποκαθηλώσει ένα αυτοκίνητο. From hero ...
Μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση: Πάμε καλά;

Μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση: Πάμε καλά;

Όταν ένας CEO αυτοκινητοβιομηχανίας δηλώνει ότι οι κατασκευαστές έχουν υποκύψει σε έναν πολιτικό εκβιασμό, δεν μπορείς παρά να αναρωτιέσαι: Πάμε σίγουρα καλά;

Ήρεμα ρωτάω. Πάμε καλά, στην κατεύθυνση που έχει πάρει η αυτοκινητοβιομηχανία; Είναι πράγματι ηλεκτρικό το μέλλον της αυτοκίνησης; Και είναι για το καλό μας; Το γενικό καλό, τέλος πάντων…Όπως σε κάθε μεγάλη αλλαγή, υπάρχουν οι early adopters. Αυτοί που είναι ...
Ferrari 488 Pista στην παραλιακή: Δυστύχημα εν αναμονή;

Ferrari 488 Pista στην παραλιακή: Δυστύχημα εν αναμονή;

Πόσο εύκολο είναι τελικά να γίνει το κακό; Τα πρόσφατα γεγονότα μας υπενθυμίζουν με τον πλέον σκληρό τρόπο πώς το όνειρο της οδήγησης ενός μπορεί εύκολα να εξελιχθεί σε τραγωδία.

Μια Ferrari 488 Pista συνετρίβη στην παραλιακή, 2,5 χιλιόμετρα από τον τόπο ενός άλλου δυστυχήματος που πριν λίγο καιρό είχε απασχολήσει την κοινή γνώμη, αυτό του Mad Clip με την Porsche 911. Άλλο ένα δυστύχημα που έχει όλα τα χαρακτηριστικά ...
Ήταν το καλύτερο πρωτάθλημα στην ιστορία της Formula 1. Και το κέρδισε ο καλύτερος

Ήταν το καλύτερο πρωτάθλημα στην ιστορία της Formula 1. Και το κέρδισε ο καλύτερος

Τα έκανε θάλασσα η FIA ή όχι; Πήρε το πρωτάθλημα αυτός που πράγματι το άξιζε; Και τελικά, ήταν διαφήμιση ή δυσφήμιση για το σπορ αυτή η σεζόν;

Η φετινή σεζόν της Formula 1 ήταν ίσως η καλύτερη στην ιστορία του σπορ. Η δεύτερη μόλις φορά από το 1950 οπότε και θεσπίστηκε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα που οι δύο διεκδικητές του Τίτλου έφτασαν στον τελευταίο αγώνα ισόβαθμοι. Αν η ...
Πάρτο τώρα

Πάρτο τώρα

Τα επόμενα χρόνια προβλέπονται λιγότερα Ι.Χ. αυτοκίνητα, συνολικά λιγότερα αυτοκίνητα στο δρόμο, και αύξηση του car sharing. Μήπως η καλύτερη στιγμή να αγοράσεις είναι τώρα;

Αυτό που συμβαίνει σήμερα, η βασανισμένη από τις διαδοχικές οικονομικές κρίσεις ελληνική αγορά αυτοκινήτου δεν το φανταζόταν. Να υπάρχουν λεφτά και να μην υπάρχουν αυτοκίνητα. Οι λόγοι που οι εισαγωγικές εταιρείες αδυνατούν να ανταποκριθούν στη ζήτηση είναι λίγο πολύ γνωστοί. ...
Φθηνό ηλεκτρικό; Ξεχάστε το.

Φθηνό ηλεκτρικό; Ξεχάστε το.

Από ακριβό στην αγορά, ακριβό στη χρήση. Αυτό φαίνεται να είναι το μέλλον του ηλεκτρικού αυτοκινήτου, όπως δείχνουν τάσεις στην αγορά ενέργειας. Στην Ελλάδα και διεθνώς.

Το δίκτυο φόρτισης και η υψηλή τιμή αγοράς είναι χωρίς αμφιβολία τα δύο αγκάθια που οριοθετούν τη διείσδυση των ηλεκτρικών οχημάτων στην αγορά αυτοκινήτου. Οι κυβερνήσεις αλλά και αυτοκινητοβιομηχανίες εργάζονται πυρετωδώς για να δώσουν λύση και στα δύο προβλήματα, το ...
Λυμένα προβλήματα

Λυμένα προβλήματα

Η αλλαγή που συντελείται στην αυτοκινηβιομηχανία, η στροφή προς αναμφίβολα ψηφιακά ευφυέστερα εξηλεκτρισμένα και πλήρως ηλεκτρικά μοντέλα, από τη συντριπτική πλειονότητα θεωρείται πρόοδος. Αλματώδης, μάλιστα. Μια (όχι και τόσο μικρή) βιομηχανική επανάσταση. Καθώς δεν είναι μόνο η τεχνολογία του ίδιου ...
World Car Awards 2021: Τα αυτοκίνητα της χρονιάς στην κάλπη

World Car Awards 2021: Τα αυτοκίνητα της χρονιάς στην κάλπη

Οι 94 δημοσιογράφοι του World Car Awards από όλο τον κόσμο επιλέγουμε την τελική 10άδα για το Παγκόσμιο Αυτοκίνητο της Χρονιάς.

Αυτή είναι η 3η μου χρονιά ως μέλος του World Car Awards, η τρίτη φορά που έχω τη χαρά αλλά και την ευθύνη να ψηφίσω για το Παγκόσμιο Αυτοκίνητο της Χρονιάς. Αυτό το μήνα οι 94 κριτές-δημοσιογράφοι θα επιλέξουν την ...
Δεν ξέρουμε τι θέλουμε

Δεν ξέρουμε τι θέλουμε

Συνεπαρμένοι από μεγάλες ιδέες υπερβαίνουμε το μέτρο και χάνουμε τελικά την ουσία

Η προοπτική των δύο επενδύσεων που ανακοινώθηκαν πρόσφατα και σχετίζονται άμεσα με το αντικείμενό μας, την αυτοκινητοβιομηχανία, κρίνεται μέσα από το πρίσμα της κομματικής (και όχι τόσο πολιτικής, στην ουσία των πραγμάτων) τοποθέτησης του καθενός.Τα σχέδια μοιάζουν σοβαρά, εντύπωση που ...
2045.gr – Tο μέλλον, σήμερα

2045.gr – Tο μέλλον, σήμερα

Η πρόοδος είναι μια επιλογή με υψηλό ρίσκο, αφού προϋποθέτει ότι θα εγκαταλείψεις την ασφάλεια της κατάστασης μέσα στην οποία έχεις μάθει να σκέφτεσαι και να λειτουργείς

Η πρόοδος δεν είναι κάτι που απλά συμβαίνει. Είναι μια επιλογή. Μια δύσκολη απόφαση που παίρνουν κάποια εμπνευσμένα, ανήσυχα μυαλά. Οι πρωτοπόροι, εκείνοι που βασανίζονται από μια διαρκή εσωτερική αναζήτηση, από την ανάγκη να εκφράσουν ιδέες και να τις δουν ...
Ενθουσιασμός ή αδιαφορία; Αποδοχή

Ενθουσιασμός ή αδιαφορία; Αποδοχή

Ζούμε μια εποχή πυκνών και σημαντικών εξελίξεων. Θα αποδεχτούμε την αλλαγή, αργά ή γρήγορα. Με τον ένα ή τον άλλο τρόπο

Εκεί που νομίζεις ότι έχουν όλα συμβεί, γεγονότα όπως η πρόσφατη επανδρωμένη αποστολή της SpaceX στο διάστημα, η πρώτη της NASA μετά το 2011 και η πρώτη με διαστημικό όχημα που ανήκει σε ιδιώτη, σε υποχρεώνουν να σταθείς με σεβασμό ...
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...