Αλέξης Γαλανόπουλος (agalanopoulos@gocar.gr)
Ο Αλέξης σπούδασε Μαθηματικός και εργάστηκε ως καθηγητής, όμως η αστείρευτη αγάπη του για το αυτοκίνητο τον οδήγησε παράλληλα στο DRIVE. Έφτασε ως τη θέση του αρχισυντάκτη του ίδιου περιοδικού και του διευθυντή της ελληνικής έκδοσης του AUTOCAR, έχοντας παράλληλα την ευθύνη παραγωγής ειδικών εκδόσεων για τη βιώσιμη κινητικότητα, την τεχνολογία του αυτοκινήτου κ.ά. Με μεθοδική και αναλυτική σκέψη, προσοχή στη λεπτομέρεια και βαθιά γνώση κάθε πτυχής του αυτοκινήτου, ο Αλέξης έχει την ικανότητα να μετατρέπει πολύπλοκες τεχνολογίες και δυσνόητες έννοιες σε απλά λόγια.
Πότε θα δούμε πραγματικά προσιτά ηλεκτρικά αυτοκίνητα;

Πότε θα δούμε πραγματικά προσιτά ηλεκτρικά αυτοκίνητα;

Κάποιοι κατασκευαστές επιμένουν στα μεσοπρόθεσμα πλάνα τους για πιο προσιτά ηλεκτρικά αυτοκίνητα, όμως τα πλάνα άλλων έχουν ήδη ναυαγήσει.

Το κόστος απόκτησης των ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι κάτι που απασχολεί πολλούς υποψήφιους αγοραστές. Πιο συγκεκριμένα, Σύμφωνα με κάποιες έρευνες, η υψηλή τιμή είναι ο Νο 1 λόγος απόρριψης των ηλεκτρικών αυτοκινήτων για τους αναγνώστες μας, με ποσοστό 39%. Φυσικά, εκτός ...
Προσωπικό αυτοκίνητο, ή εταιρικό ιδιωτικής χρήσης;

Προσωπικό αυτοκίνητο, ή εταιρικό ιδιωτικής χρήσης;

Η ανάγκη των τμημάτων HR να προσελκύσουν ικανά στελέχη, αλλά και οι ούτως ή άλλως αυξημένες ανάγκες της δουλειάς, φέρνουν και νέα αυτοκίνητα.

Τα αυτοκίνητα ακριβαίνουν με γρηγορότερο ρυθμό απ’ ό,τι αυξάνεται το μέσο εισόδημα στην Ελλάδα, οπότε η απόκτηση ενός καινούργιου Ι.Χ. φαίνεται να δυσκολεύει για πάρα πολλούς από εμάς. Και εύκολη λύση σε αυτό το πρόβλημα δεν φαίνεται να υπάρχει. Ίσως ...
Ηλεκτροκίνηση: Ο δρόμος προς το μέλλον, περιλαμβάνει το παρελθόν;

Ηλεκτροκίνηση: Ο δρόμος προς το μέλλον, περιλαμβάνει το παρελθόν;

Γιατί κάποιοι κατασκευαστές παρουσιάζουν εντυπωσιακές καινοτομίες, ενώ ταυτόχρονα δείχνουν κολλημένοι σε αξεσουάρ του παρελθόντος, όπως είναι το χειροκίνητο κιβώτιο;

Η ηλεκτροκίνηση έχει ανακατέψει ξανά την τράπουλα στο χώρο του αυτοκινήτου. Οι εντελώς διαφορετικές τεχνικές απαιτήσεις ενός οχήματος με ηλεκτρικό σύστημα κίνησης έχουν επιτρέψει σε νέες εταιρείες που ξεκινούν από λευκό χαρτί, να αποκτήσουν πλεονέκτημα σε σχέση με τους παραδοσιακούς, ...
Κίνδυνος να μας νοθεύουν τα καύσιμα με… βενζίνη;

Κίνδυνος να μας νοθεύουν τα καύσιμα με… βενζίνη;

Η βασική χημική σύνθεση των e-fuels και των συμβατικών καυσίμων είναι ίδια, οπότε πώς θα ξεχωρίζει το καθαρό από το… φτηνότερο;

Όταν βάζεις πλώρη προς ένα μέλλον μηδενικών ρύπων, είναι εύκολο να κάνεις τη λάθος υπόθεση πως όλος ο κόσμος θα σε ακολουθήσει με μια κίνηση, μια απόφαση, και θα ζήσουν όλοι καλά, κι εμείς καλύτερα. Όμως η πραγματικότητα είναι ότι ...
Τέλος τα ψέματα με υβριδικά και ηλεκτρικά

Τέλος τα ψέματα με υβριδικά και ηλεκτρικά

Φαίνεται ότι κάποια αυτοκίνητα μπορούν να πετυχαίνουν την εργοστασιακή τους κατανάλωση, χωρίς καμία προσπάθεια, κάθε μέρα.

Το πιο διαχρονικό ψέμα που λένε οι κατασκευαστές αυτοκινήτου στους πελάτες τους έχει να κάνει με την κατανάλωση. Και μπορεί η μετάβαση από τον κύκλο μέτρησης NEDC στον WLTP την τελευταία διετία έχει μειώσει την απόσταση της εργαστηριακής θεωρίας από ...
Να απαγορευτούν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ή… τα ψέματα;

Να απαγορευτούν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ή… τα ψέματα;

Ένα ακόμα παράδειγμα για το πώς η σωστή προετοιμασία για το χειρότερο σενάριο, μπορεί να «πουληθεί» από τα ΜΜΕ ως επιβολή περιορισμών.

Στις αρχές Δεκεμβρίου, σε αρκετά μέσα ενημέρωσης διαβάσαμε μια αναμφίβολα δυσάρεστη είδηση: «Η Ελβετία θα απαγορεύσει τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, λόγω ενεργειακής κρίσης». Ο τίτλος συχνά συνοδευόταν από λέξεις και φράσεις επιλεγμένες ειδικά για να προκαλούν τρόμο στον αναγνώστη, όπως «είδηση-βόμβα», ...
Το βάρος της ηλεκτροκίνησης

Το βάρος της ηλεκτροκίνησης

Τα 1.000 kg πρέπει να είναι ο επιθυμητός και όσο γίνεται πιο διαφημισμένος στόχος για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, όχι τα… 1.000 άλογα.

Η μόνιμη γκρίνια πολλών για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, εκτός από ό,τι έχει να κάνει με το δίκτυο φορτιστών και την ταχύτητα φόρτισης, σχετίζεται με το βάρος τους.Συχνά, αυτό οφείλεται στο ότι έχουν προστεθεί πολύ μεγάλες μπαταρίες σε υπάρχουσες, «θερμικές» πλατφόρμες, ...
Γιατί απορρίπτουμε τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;

Γιατί απορρίπτουμε τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;

Δηλώνω ένοχος για τον προβοκατόρικο τίτλο. Η αλήθεια είναι ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν βιώνουν ξαφνικά κάποια περίοδο απόρριψης. Αντίθετα, η αποδοχή τους διευρύνεται, και φαίνεται ότι κερδίζουν όλο και περισσότερους φίλους.Ωστόσο, οι περισσότεροι μένουν έξω από τον «χορό». Εφόσον ...
Φόρτιση για αυτονομία ή για αδιαφορία;

Φόρτιση για αυτονομία ή για αδιαφορία;

Πολλά ηλεκτρικά πιάνουν μια θέση όχι μόνο μέχρι να γεμίσει πλήρως η μπαταρία τους, αλλά και για αρκετές ώρες παραπάνω. Είναι λογικό;

Η προώθηση της ηλεκτροκίνησης ορθά περιλαμβάνει προνόμια και διευκολύνσεις για τους ιδιοκτήτες ηλεκτρικών αυτοκινήτων, έτσι ώστε όλο και περισσότεροι υποψήφιοι αγοραστές να μπουν στον πειρασμό να κάνουν το βήμα. Ωστόσο, θα πρέπει να εξασφαλίζεται και η ορθή χρήση αυτών των ...
Τι καύσιμο να προτιμήσεις σε νέο αυτοκίνητο; Μακάρι να 'ξερα

Τι καύσιμο να προτιμήσεις σε νέο αυτοκίνητο; Μακάρι να 'ξερα

Μπορούμε άραγε να κρίνουμε με αντικειμενικό τρόπο ποια τεχνολογία είναι προτιμότερη σήμερα, και αυτό να ισχύει για όλους μας;

Η ερώτηση που ακούγαμε συχνότερα, σχετικά με το ποιο μοντέλο να προτιμήσει κάποιος μεταξύ 2-3 επιλογών, πλέον έχει δώσει τη θέση της σε μια πιο γενική, για το τι τεχνολογία να επιλέξει. «Να πάρω ηλεκτρικό ή είναι νωρίς ακόμα;». «Να ...
Φως στην άκρη του τούνελ

Φως στην άκρη του τούνελ

Το καλύτερο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο ήρθε στον καναπέ σου, δωρεάν, αντί να απαιτεί να πας στο περίπτερο και να το πληρώσεις

Όταν ζεις από μέσα μια κατάσταση που εξελίσσεται και αλλάζει μορφή, συχνά είναι δύσκολο να συλλάβεις το ακριβές μέγεθος αυτής της αλλαγής. Χρειάζεται να σταματήσεις για λίγο και να κοιτάξεις αρκετά πίσω. Να δεις από που ξεκίνησες και να συγκρίνεις ...
Ποιος μπορεί να κρίνει αν οδηγείς καλά ένα αγωνιστικό;

Ποιος μπορεί να κρίνει αν οδηγείς καλά ένα αγωνιστικό;

Όποιος ασχολείται με την αγωνιστική οδήγηση έχει πλέον έναν αντικειμενικό τρόπο αξιολόγησης της οδήγησής του, με μια συσκευή ελληνικής επινόησης και κατασκευής - το VPR.

Στο χώρο των αγώνων αυτοκινήτου και της οδήγησης σε πίστα, η επίδοση που πετυχαίνει ο κάθε εμπλεκόμενος είναι αποτέλεσμα πολλών παραγόντων. Κεντρικό ρόλο έχουν φυσικά οι ικανότητες του οδηγού και οι δυνατότητες του οχήματος, όμως το τελικό αποτέλεσμα καθορίζουν και ...
Chaos η αλήθεια

Chaos η αλήθεια

Η παρουσίαση του Chaos μάλλον δεν ήταν αντάξια της προσμονής που είχε δημιουργήσει η Spyros Panopoulos Automotive το διάστημα που προηγήθηκε.

Δεν πιστεύω ότι είναι μεγάλος ο αριθμός των ανθρώπων που δεν χαίρονται με τα επιτεύγματα ενός συμπατριώτη τους. Φυσικά, πάντα θα υπάρχουν κάποιοι περίεργοι που λόγω προσωπικών κολλημάτων, αντίθετων συμφερόντων ή για οποιονδήποτε άλλο λόγο μπορεί -ή δεν μπορεί- να ...
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...