Είναι ωραία η μάσκα της BMW 4 Series Coupe;

Στην εποχή του κορονοϊού οι μάσκες πρωταγωνιστούν και είπε η BMW να βάλει τη δική της πινελιά με μια μάσκα αναμφίβολα διαφορετική…

  • -
  • -

Αυτόν τον μήνα βρέθηκα εν μέσω κορονοϊού να ταξιδεύω εκτός συνόρων και πιο συγκεκριμένα στη Γερμανία. Έβαλα μια ντουζίνα μάσκες στη βαλίτσα και έφυγα για το Μόναχο, τη βάση της BMW για να δω από κοντά τη μεγαλύτερη μάσκα που έχει βάλει σε μοντέλο της. Στη πολυαναμενόμενη και πολυσυζητημένη νέα 4άρα Coupe.

Από την πρώτη στιγμή που κυκλοφόρησαν οι φωτογραφίες της υπήρξαν έντονες αντιδράσεις από φίλους και εχθρούς της γερμανικής φίρμας. Βλέπετε ο Domagoj Dukec τόλμησε, χωρίς να κάνει εκπτώσεις στην πρωτοτυπία και δημιούργησε ένα μοντέλο πολύ κοντά στο πρωτότυπο.

Τι και αν λέει ότι πατάει στο παρελθόν της φίρμας, αυτή η 4άρα είναι πραγματικά ριζοσπαστική, ανοίγοντας νέους δρόμους στη σχεδιαστική φιλοσοφία της BMW. Όπως και οι ίδιοι οι άνθρωποι της γερμανικής εταιρείας διατείνονται, θα αποτελέσει τη βάση για τη δημιουργία μιας νέας ξεχωριστής φόρμας.

Θέλει απλώς λίγο χρόνο για να γίνει αποδεκτή, όπως κάθε τι ριζοσπαστικό εξάλλου. Αν στην εξίσωση βάλουμε και το γεγονός ότι ήθελαν η νέα 4άρα με το κουπέ αμάξωμα να διαφοροποιηθεί σημαντικά από την 4θυρη Σειρά 3, γίνεται πιο κατανοητός ο λόγος αυτής της διαφορετικής προσέγγισης.

Διακριτές είναι πλέον οι διαφορές, αν μάλιστα συγκρίνουμε με την προηγούμενη γενιά, με τη νέα 4άρα να δείχνει φυσικά, όχι απλώς λιγότερο συντηρητική από την 3αρά, αλλά θα λέγαμε εξωτική.

Από κοντά που την είδαμε, με μια λέξη θα την χαρακτηρίζαμε δυναμική. Μπορεί να απέχει από το “όμορφη”, αλλά πραγματικά καθόλου από το “δυναμική”. Και έρχεται το συνολικό πακέτο να συμπληρώσει αυτή την εικόνα.

Αυτό που έφτιαξαν οι μηχανικοί, με ένα πλαίσιο γρανίτη, καλοδουλεμένο, με ανάρτηση που δουλεύει σε κάθε συνθήκη, προσφέροντας άνεση και αμεσότητα, ανάλογα με τις συνθήκες.

Και αυτός ο νέος τούρμπο κινητήρας βενζίνης των 3,0 λίτρων με τους 374 ίππους και τα 500 Nm ροπής! Ποίημα! Γεμάτος, χωρίς εξάρσεις, αλλά ούτε κομπιάσματα. Βλέπετε έχει και την αρωγή ενός συστήματος mild hybrid που δίνει ώθηση στις χαμηλές στροφές εξαλείφοντας κάθε είδους υστέρηση.

Πατάει όπως λίγα αυτοκίνητα, έχοντας έναν GT χαρακτήρα που σε κάνει να την ποθείς και να ονειρεύεσαι τον γύρο του κόσμου πίσω από το τιμόνι της. Παρά τα αρχικά M440i δεν είναι η σκληροπυρηνική BMW με αυτά τα διακριτικά, αλλά ένα μοντέλου μεγάλου τουρισμού, που θα απολαύσεις σε κάθε σου διαδρομή και απόδραση.

Από το σπίτι - γραφείο, αλλά και έως την άλλη άκρη της χώρας. Έτσι, απλά, πίσω από το τιμόνι αυτής της εξαιρετικής BMW, με τη μεγάλη εμπρός εισαγωγή να παροχετεύει ανάλογες ποσότητες αέρα σε αυτό τον θηριώδη κινητήρα με τη ροπή που κόβει την ανάσα και κάνει το χαμόγελό σου μεγαλύτερο και από τη μάσκα της νέας 4άρας Coupe.

Γιάννης Καλογερόπουλος

jk@gocar.gr