Ταυτότητα παρακαλώ!
Καλό προϊόν έχουν όλοι. Για ποιο λόγο να επιλέξουν το δικό σου;
- -
- -
Οι εποχές είναι δύσκολες. Δεν αρκεί να έχεις καλό κι εύστοχο προϊόν. Πρέπει να έχεις και ταυτότητα για να επιβιώσεις. Μην πάτε μακριά - μόνο καμιά 20αριά χρόνια πίσω. Τότε που ακόμη και η χώρα προέλευσης έδινε ξεχωριστό χαρακτήρα στη μάρκα. Σήμερα, στην εποχή της παγκοσμιοποίησης που οι συγχωνεύσεις και οι συνεργασίες είναι must, που μια εταιρία μπορεί να κατασκευάζει τα μοντέλα της σε τρεις διαφορετικές ηπείρους, που το ίδιο μοτέρ ‘φοριέται’ σε πάνω από 15 μοντέλα τεσσάρων διαφορετικών μαρκών, που όλα τα αυτοκίνητα προσφέρουν ασφάλεια, επιδόσεις και τεχνολογία, έχει εκλείψει αυτό που λέγαμε παλιότερα ’’διαφορετικές σχολές της αυτοκίνησης’’.
Αν λοιπόν δεν λέγεσαι Mercedes-Benz, Jeep ή Mini, τότε πρέπει να χτίσεις και να συντηρήσεις μόνος σου μια ταυτότητα που να σε ξεχωρίζει από τα διπλανά ‘μαγαζιά’. Κι η Citroen, που τα τελευταία χρόνια μας έχει εκπλήξει με τη στροφή 180ο προς την θρυλική της εκκεντρικότητα, το έχει καταλάβει αυτό. Και έχει επιλέξει να κάνει την ‘Άνεση’, δική της ‘περιοχή’. Όχι με βαρύγδουπες έννοιες του μάρκετινγκ ή ρυθμίσεις βάρκας στην ανάρτηση των αυτοκινήτων της, αλλά με νέα υλικά και καινοτομίες, όπως τα εξαιρετικά αναπαυτικά καθίσματα και η τεχνολογία Progressive Hydraulic Cushion του νέου C4 Cactus. Οδηγήστε το μόλις έρθει στην Ελλάδα και θα με θυμηθείτε.
Θεωρώ λοιπόν πολύ εύστοχη την κίνηση των Γάλλων να χτίσουν τη
νέα φιλοσοφία της γκάμας τους πάνω στον όρο Advanced Comfort. Αυτή
η έννοια της απαράμιλλης άνεσης τους έδωσε ξεχωριστό χαρακτήρα στο
ένδοξο παρελθόν της μάρκας. Θα πρέπει όμως τώρα να την κάνουν
γνωστή στη σύγχρονη γενιά οδηγών. Γιατί ο σημερινός 25-30χρονος δεν
έχει προσλαμβάνουσες από τις μαγικές DS, CX, BX ή Xantia. Το πολύ
πολύ να θυμάται την άνετη αλλά αδιάφορη Xsara του μπαμπά ή το
value-for-money Saxo του ξαδέρφου του. Σε κάθε περίπτωση, η μαγιά
για την επιτυχία υπάρχει: τα νέα C3, C3 Aircross και C4 Cactus.
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΟΛΑ ΤΑ ΑΡΘΡΑ ΑΠΟΨΗΣ "START
ENGINE"