Μια στιγμή παρακαλώ... Σας Συνδέω!

  • -
  • -

ΣΥΝΔΕΣΗ…

Σήμερα είμαστε συνδεδεμένοι με τα αυτοκίνητά μας, ψηφιακά. Συνδέουμε το κινητό μας στο infotainment και ερχόμαστε σε επαφή με φίλους και συνεργάτες, με εφαρμογές και social media. Επικοινωνούμε με κέντρα εξυπηρέτησης για να μας ενημερώσουν, να μας καθοδηγήσουν ή να μας βοηθήσουν όταν χρειαστεί. Έχουμε real time πρόσβαση σε χάρτες και ειδήσεις. Μπορούμε ακόμη και να πληροφορηθούμε από απόσταση μέσω του smartphone για την κατάσταση του αυτοκινήτου, όπως που το έχουμε σταθμεύσει, αν είναι κλειδωμένο και πόσο καύσιμο έχει. Και έρχονται και άλλα, πολλά ακόμη. Στο μέλλον θα είμαστε όλο και περισσότερο συνδεδεμένοι με το αυτοκίνητό μας, ψηφιακά.

 

…ΚΑΙ ΣΥΝΔΕΣΗ

Για τους ρομαντικούς της οδήγησης όμως, σύνδεση είναι η αμφίδρομη σχέση που αποκτά ο οδηγός με το αυτοκίνητό του στο δρόμο. Η μεταξύ τους επικοινωνία. Ο τρόπος που το όχημα αντιδρά στις εντολές του χειριστή και οι πληροφορίες που παίρνει ο δεύτερος από μηχανικά μέρη και πλαίσιο. Είναι ο βασικότερος παράγοντας οδηγικής ευχαρίστησης που προσφέρει ένα αυτοκίνητο. Και ευτυχώς, στην ψηφιακή εποχή που όλα ελέγχονται από ηλεκτρονικά συστήματα και οθόνες, υπάρχουν ακόμη αυτοκίνητα “fun to drive”. Μερικά τέτοια παραδείγματα φιλοξενούμε στις “σελίδες” του νέου τεύχους GOCAR Magazine.

Όπως αυτή η Ιταλίδα που ακούει στο μελωδικό Giulia! Δένεσαι μαζί της. Τη νιώθεις προέκταση του μυαλού και των άκρων σου και απολαμβάνεις σπορ οδήγηση σε φιδίσιες διαδρομές.

Οι Ιταλοί, ιδιαίτερα εκεί στο Μιλάνο, έχουν παράδοση στην οδηγική απόλαυση. Κάτι που, οι παλιότεροι του χώρου, δεν περιμέναμε να δούμε από έναν μαζικό κατασκευαστή όπως η Hyundai! Σήμερα, αν δεν έχεις λεφτά για Type R παίρνεις i30 N: το 90% του καλύτερου hot hatch, στη μισή τιμή. Το πιο εντυπωσιακό όμως, είναι το i20 N: το πρώτο μικρό Gti που τα βάζει στα ίσια με τον βασιλιά της κατηγορίας, το Fiesta ST! Για να μην πω για το Kona N

Παράδοση στην ευχαρίστηση της οδήγησης έχει βέβαια η Ford, η οποία επιμένει να δημιουργεί απολαυστικά αυτοκίνητα ακόμη κι αν αυτά μπαίνουν αποκλειστικά στην πρίζα και κινούνται αθόρυβα. Για την Mustang Mach-E μιλάω φυσικά… Το ηλεκτρικό SUV που μας κάνει να αισιοδοξούμε πως στο μέλλον, η σύνδεση οδηγού και αυτοκινήτου δεν θα είναι μόνο ψηφιακή.