Skoda Citigo Green Tec

Χωρίς τέλη κυκλοφορίας και με μέση κατανάλωση 4,1 lt/100 km

  • -
  • -
Ισχύς60 PS
Ροπή95 Nm
Επιτάχυνση 0-100 km/h14,4 sec
Κατανάλωση μ.κ.4,5 lt/100km
Εκπομπές CO2105 gr/km
Euro NCAP
Ένδειξη προτεινόμενης αλλαγής ταχυτήτων

Η επιλογή της σωστής σχέσης στο κιβώτιο ταχυτήτων μπορεί να εξασφαλίσει ακόμη μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου. Η λειτουργία του κινητήρα σε χαμηλότερες στροφές οδηγεί σε χαμηλότερη κατανάλωση και λιγότερο θόρυβο από τον κινητήρα. Στο Citigo, η προτεινόμενη αλλαγή ταχυτήτων εμφανίζεται στην οθόνη του πίνακα οργάνων, με τα σύμβολα στην επάνω δεξιά γωνία της οθόνης που επιβεβαιώνουν τη σωστή επιλογή της σχέσης ή προτείνουν την επιλογή μεγαλύτερης ή μικρότερης σχέσης στο κιβώτιο ταχυτήτων.

Το Skoda Citigo, ένα από τα σημαντικότερα νέα μοντέλα στη μικρή κατηγορία, είναι γνωστό εκτός των άλλων για την οικονομία καυσίμου που προσφέρουν οι κινητήρες του. Ακόμη καλύτερα αποτελέσματα ωστόσο πετυχαίνουν οι εκδόσεις με το πακέτο Green Tec, όχι μόνο σε κατανάλωση βενζίνης αλλά και στο κόστος χρήσης συνολικά, αφού απαλλάσσονται από τα τέλη κυκλοφορίας. Πιο συγκεκριμένα, το πακέτο Green Tec διατίθεται τόσο με τον 1.000άρη βενζινοκινητήρα των 60 ίππων, όσο και με τον ισχυρότερο 1.0 με τους 75 ίππους. Στην πρώτη περίπτωση (60 PS) η μέση κατανάλωση είναι μόλις 4,1 lt/100 km και οι εκπομπές CO2 95 g/km, ενώ στη δεύτερη (75 PS) οι αντίστοιχες τιμές είναι 4,2 lt/100 km και 98 g/km.

Το πακέτο Green tec πετυχαίνει χαμηλότερες εκπομπές ρύπων και κατανάλωση καυσίμου χάρη στα παρακάτω:

  • τη χρήση συστήματος Start/Stop,
  • το σύστημα ανάκτησης ενέργειας πέδησης,
  • τη χρήση ελαστικών με μειωμένη αντίσταση κύλισης,
  • τη μείωση της απόστασης του αμαξώματος από το έδαφος κατά 15 mm.

 

Λειτουργία Ανάκτησης ενέργειας

Η λειτουργία ανάκτησης ενέργειας μετατρέπει την κινητική ενέργεια σε αξιοποιήσιμη ηλεκτρική ενέργεια, η οποία είτε αποθηκεύεται στην μπαταρία είτε χρησιμοποιείται αμέσως για τη λειτουργία των υποσυστημάτων του οχήματος. Κατά το φρενάρισμα του κινητήρα, η τάση του εναλλακτήρα (δυναμό) είναι μεγαλύτερη από την τάση της μπαταρίας (μέγιστη: 15 V). Έτσι, ο εναλλακτήρας τροφοδοτεί με αυτήν την ηλεκτρική ενέργεια διάφορες συσκευές του αυτοκινήτου και φορτίζει την μπαταρία. Με τον τρόπο αυτό, εξοικονομείται καύσιμο, το οποίο, σε άλλη περίπτωση, θα καταναλωνόταν για τις παραπάνω λειτουργίες. Όταν το αυτοκίνητο επιταχύνει ή κινείται σε σταθερή ταχύτητα, η τάση του ρυθμιστή είναι χαμηλότερη από την τάση της μπαταρίας (περίπου 12 V), οπότε το αυτοκίνητο χρησιμοποιεί την ηλεκτρική ενέργεια που είναι αποθηκευμένη στην μπαταρία. Στη διάρκεια αυτής της κατάστασης λειτουργίας, ο εναλλακτήρας λειτουργεί με χαμηλότερο φορτίο, χρησιμοποιώντας έτσι λιγότερη κινητική ενέργεια από τον κινητήρα, γεγονός που οδηγεί σε μειωμένη κατανάλωση καυσίμου.

 

Ελαστικά μειωμένης αντίστασης κύλισης

Η χρήση ελαστικών μειωμένης αντίστασης κύλισης αποτελεί ένα απλό μέτρο για την μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών ρύπων. Η μείωση της αντίστασης κύλισης επιτυγχάνεται με τη χρήση διαφορετικής σύνθεσης λάστιχου, ειδικά σχεδιασμένου πέλματος και υψηλότερης συνιστώμενης πίεσης. Οι ιδιότητες αυτές συμβάλλουν και στην παράταση της διάρκειας ζωής του ελαστικού. Η λιγότερο συχνή αντικατάσταση των ελαστικών όχι μόνο εξασφαλίζει οικονομία, αλλά είναι και φιλική προς το περιβάλλον.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΔΩ ΤΗ ΔΟΚΙΜΗ ΤΟΥ SKODA CITIGO

ΔΕΣ ΕΔΩ ΤΗ ΓΚΑΜΑ ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ & ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΤΟΥ 3-ΘΥΡΟΥ SKODA CITIGO

ΔΕΣ ΕΔΩ ΤΗ ΓΚΑΜΑ ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ & ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΤΟΥ 5-ΘΥΡΟΥ SKODA CITIGO

VIDEOS

Skoda Citigo Greece

SKODA Citigo 5door

SKODA Citigo

AYTO TO ΔΙΑΒΑΣΕΣ

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...