Danica Patrick
Σε ένα σπορ αντρικό όπου χρειάζονται πολλά cohunes, η κοπελίτσα του 1,57 μέτρων και 45 κιλών κατάφερε να κερδίσει όλους τους «macho caw-boy», στις οβάλ πίστες του Νέου Κόσμου. Δεν της το συγχώρεσαν ποτέ! Γι’ αυτό και την… έγδυσαν, σαν να ήταν μια ακόμα μια «γκομενίτσα με προσόντα»! Ντροπή σας αντράκια!
- -
- -
Είμαστε φαλλοκρατικά γουρούνια ειδικά όταν διακυβεύεται ο κόσμος μας. Μπορεί μια γυναίκα μαγείρισσα να μην θεωρείται εχθρός, αλλά όταν κρατά τιμόνι και σηκώνει το κύπελο, αυτό δεν το χωράει άντρα νους! Απλά δεν παίζουμε με τέτοια πράγματα, η θέση της γυναίκας είναι στη κουζίνα, άντε να μας κρατά με χάρη την ομπρέλα! Τελεία και παύλα!
Είναι η πιο πετυχημένη γυναίκα οδηγός αγώνων στην ιστορία με τη νίκη στα IndyCar το 2008 (η μόνη γυναίκα που έχει καταφέρει κάτι τέτοιο), τερμάτισε τρίτη στον αγώνα Indianapolis 500 το 2009 και από το 2013 οδηγεί σε αγώνες NASCAR. Ήταν και πάλι η πρώτη γυναίκα που κατάφερε να πάρει την pole position και πέτυχε να προκριθεί στον αγώνα Daytona 500, όπου ανέβηκε μέχρι την όγδοη θέση!
Γεννήθηκε στην καθόλα άγνωστη πόλη του Beloit στο Wisconsin των Η.Π.Α. στις 25 Μαρτίου του 1982 Νορβηγικής καταγωγής και η αγωνιστική της καριέρα θα αρχίσει από τα δέκα της χρόνια το 1992 με go-kart. Εντυπωσίασε και ο John Mecom Jr. ανέλαβε σαν αγωνιστικός της μάνατζερ.
Πρώτος της σταθμός οι αγώνες Formula 3, αλλά στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού και στο Ηνωμένο Βασίλειο, όπου και μετακόμισε σε ηλικία 16 ετών για να ασχοληθεί αποκλειστικά με τους αγώνες ταχύτητας. Συμμετείχε σε αγώνες Formula 3 και Formula Ford και ανέβηκε μέχρι τη δεύτερη θέση του πρωταθλήματος, την υψηλότερη που έχει κατακτήσει ποτέ οδηγός made in USA.
Το 2002 επιστρέφει στη πατρίδα και με την ομάδα του Rahal συμμετέχει στο Toyota Atlantic Championship για το 2003 τερματίζοντας στη πρώτη τριάδα.
Στις 29 Μαΐου του 2005 η Patrick γίνεται η τέταρτη γυναίκα στην ιστορία του σπορ (μετά τις Janet Guthrie, Lyn St. James και Sarah Fisher) που λαμβάνει μέρος στον αγώνα Indianapolis 500! Πέτυχε μάλιστα τον ταχύτερο γύρο στα δοκιμαστικά , αλλά ένα λάθος στις κατατακτήριες της στέρησε την pole position και ξεκίνησε στη τέταρτη θέση. Όλοι έπαψαν να γελούν ναι άρχισαν να ανησυχούν! Στον αγώνα τερμάτισε στην ίδια θέση, την υψηλότερη για γυναίκα οδηγό… ever!
Στις 2 Ιουλίου θα κερδίσει την πρώτη της pole position και ήταν δεύτερη μετά την Sarah Fisher που την είχε πετύχει το 2002. Στις 13 Αυγούστου θα πετύχει και δεύτερη pole position και την τρίτη της στον επόμενο αγώνα. Τις περισσότερες που έχει πάρει ποτέ νεοφερμένος -rookie- οδηγός μαζί με τον Tomas Scheckter. Τελικά ανακηρύχτηκε «rookie of the year» με 325 βαθμούς.
Το 2006 ξεκίνησε με την Danica και πάλι στα IndyCar, αλλά η αλλαγή του πλαισίου σε Dalara δεν βοήθησε την ομάδα να προσαρμοστεί, αλλά αυτό δεν την εμπόδισε να ανέβει ένατη στη τελική βαθμολογία.
Για το 2007 υπογράφει με την ομάδα του Andretti και στον αγώνα του Texas ήταν πάντα κοντά στη πρώτη θέση και θα ανέβει στο podium! Τελικά θα είναι έβδομη στη βαθμολογία με 424 βαθμούς.
Το 2008 θα κερδίσει στο Twin Ring Motegi στο Japan Indy 300 και στις 20 Απριλίου του 2008 θα είναι η πρώτη γυναίκα που θα κερδίσει αγώνα IndyCar!
Αλλά επειδή η αντρική περηφάνεια δεν σηκώνει τέτοια πράματα και επειδή είσαι γυναίκα και από οδηγό θα πρέπει σε υποβιβάσουμε σε… πράμα, καλό θα ήταν να ήταν να μας δείξεις και λίγο δέμα σε μαγιό και όλα τα τοιαύτα, λες και οι υπόλοιποι οδηγοί κάνουν φωτογραφίσεις με το σώβρακο. Για την καριέρα σου ρε παιδί μου λες και δεν φτάνει που τους πήρε τα σώβρακα με μία νίκη στα Indy Cars, επτά βάθρα και πέντε ταχύτερους γύρους, ενώ έχει τερματίσει στη δεκάδα 13 φορές ακόμα !
Για το 2007 υπογράφει με την ομάδα του Andretti και στον αγώνα του Texas ήταν πάντα κοντά στη πρώτη θέση και θα ανέβει στο podium! Τελικά θα είναι έβδομη στη βαθμολογία με 424 βαθμούς.
Το 2008 θα κερδίσει στο Twin Ring Motegi στο Japan Indy 300 και στις 20 Απριλίου του 2008 θα είναι η πρώτη γυναίκα που θα κερδίσει αγώνα IndyCar!