Έρχεται νέο 2CV; Τι ρεκόρ Guinness στοχεύει η Citroen το 2019; Τέλος τα σπορ μοντέλα;
Ο κ. Arnaud Belloni, Διευθυντής Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας της Citroen, μας απαντά σε αυτές και άλλες ερωτήσεις σχετικά με το μέλλον της γαλλικής φίρμας
- -
- -
Στο όμορφο περίπτερο της Citroen στην έκθεση Παρισιού, συναντήσαμε τον κ. Arnaud Belloni, Διευθυντή Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας της Citroen παγκοσμίως. Μαζί του συζητήσαμε για νέα μοντέλα και προϊόντα, τους αγώνες, αλλά και για τους εορτασμούς για τα 100ά γενέθλια της γαλλικής εταιρίας το 2019.
GOCAR: Τα τελευταία χρόνια η Citroen άλλαξε ραγδαία. Πολύ ενδιαφέροντα νέα μοντέλα, σε νέες κατηγορίες, φρέσκια φιλοσοφία μάρκετινγκ, καινούργιες εκθέσεις στη λογική “La Maison Citroen”. Θα μπορούσαμε να μιλήσουμε για μια ολοκαίνουρια Citroen, η οποία επιστρέφει στις αξίες της αλλά με ένα μοντέρνο, μοναδικό, συναρπαστικό τρόπο. Ποιο είναι το όραμά σας για την επόμενη πενταετία;
A.
Belloni: Πολύ
ενδιαφέρουσα ερώτηση. Αυτό που είναι σημαντικό, προτού
παρουσιάσουμε κάτι εντελώς νέο, είναι να εξασφαλίσουμε πως όλα τα
καινούρια στοιχεία που έχουμε παρουσιάσει μέχρι σήμερα, θα βρουν
εφαρμογή παντού. Πρέπει πρώτα απ´ όλα να εξασφαλίσουμε πως κάθε νέο
μοντέλο είναι πετυχημένο σε όλες τις αγορές, να κάνουμε σίγουρο πως
οι διαφημιστικές καμπάνιες μας επικοινωνούνται παντού, πως η νέα
φιλοσοφία “La Maison Citroen” εφαρμόζεται σε όλες μας τις εκθέσεις,
πως τα lifestyle προϊόντα μας πωλούνται σε όλο τον κόσμο, κλπ. Για
παράδειγμα, πριν λίγες εβδομάδες ήμουν στην Ελλάδα. Πολύ σύντομα,
θα ανοίξει το πρώτο “La Maison Citroen” στην Αθήνα και αργότερα θα
ακολουθήσει άλλο ένα στη Θεσσαλονίκη. Μέχρι τότε λοιπόν, αυτή τη
στιγμή που μιλάμε, το πρόσωπο της Citroen στην Ελλάδα δεν είναι
αυτό που θέλουμε να έχουμε. Πρέπει λοιπόν, προτού πάμε σε κάτι
εντελώς καινούριο, να εφαρμόσουμε παντού όλα όσα ισχύουν για τη
μάρκα σήμερα.
Τα νέα μοντέλα Citroen βασίζονται στη
φιλοσοφία “advanced comfort”.
Αυτό σημαίνει πως δεν θα δούμε ξανά σπορ μοντέλα στο
μέλλον;
Η αλήθεια είναι πως στη μάρκα μας δεν έχουμε κανένα δόγμα. Που σημαίνει πως δεν περιοριζόμαστε σε κάτι. Αυτή τη στιγμή, προτεραιότητα για εμάς είναι η ανασυγκρότηση της γκάμας. Για παράδειγμα, λανσάρουμε τώρα τα νέα C5 Aircross και Berlingo, ενώ την επόμενη χρονιά θα παρουσιάσουμε νέες τεχνολογίες και λύσεις κινητικότητας. Έχετε δίκιο, στη στρατηγική μας αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει κάτι που να αφορά σπορ μοντέλα. Αυτό όμως, μπορεί στο μέλλον να αλλάξει.
Άλλωστε, συμμετέχετε και στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ.
Φυσικά. Οι αγώνες ήταν πάντα στο DNA της Citroen. Έχουμε κερδίσει 5 παγκόσμια πρωταθλήματα στα Rally Raid, 9 τίτλους στο WRC και άλλους 3 στο WTCC. Επίσης, παρέχουμε το C3 R5 σε ιδιώτες οδηγούς αγώνων. Αναμφίβολα, η παρουσία του C3 στο WRC συμβάλλει θετικά στην εμπορική πορεία του μοντέλου. Το C3 είναι best seller. Έχει ξεπεράσει τις 400.000 πωλήσεις σε λιγότερο από 2 χρόνια. Μεγάλη επιτυχία.
Το 2CV γιορτάζει τα 70 του χρόνια φέτος. Να περιμένουμε ένα νέο 2CV στο άμεσο μέλλον; Ίσως ένα ρετρό ηλεκτρικό μοντέλο, όπως το e-Mehari;
Νομίζω πως η μοναδική εξαίρεση αναβίωσης ενός
μοντέλου από τη Citroen, είναι το e-Mehari. Είναι στο DNA της
Citroen, να μην κάνουμε ποτέ δύο φορές το ίδιο αυτοκίνητο. Πάντα
ξεκινάμε από λευκή σελίδα. Οπότε, για να απαντήσω στην ερώτηση, όχι
δεν θα δούμε ένα νέο 2CV στο μέλλον, αλλά, τον επόμενο χρόνο, θα
παρουσιάσουμε ένα concept το οποίο θα είναι το ίδιο ξεχωριστό και
καινοτόμο, όπως ήταν το 2CV όταν είχε λανσαριστεί. Και πάλι όμως,
το concept αυτό δεν είναι ένα νέο 2CV. Αυτό που θα συνδέει τα δύο
μοντέλα, είναι η φιλοσοφία. Το 2CV είχε στόχο να προσφέρει
κινητικότητα στο ευρύ κοινό σε προσιτή τιμή. Αυτό θα πρέπει να
περιμένουμε και από το νέο concept που θα δούμε στη Γενεύη.
Το 2019 η Citroen έχει μια ακόμη πιο σημαντική επέτειο: τα 100ά της γενέθλια! Πως θα τα γιορτάσετε; Θα διοργανώσετε εκδηλώσεις; Θα δούμε ειδικές εκδόσεις στη γκάμα μοντέλων;
Ναι, θα παρουσιάσουμε ειδικές εκδόσεις περιορισμένης παραγωγής τον ερχόμενο Μάρτιο και Ιούνιο στα C1, C3, C3 Aircross, C4 Cactus και C4 Space Tourer. Φυσικά θα διοργανώσουμε διάφορες εκδηλώσεις, όπως για παράδειγμα τον Ιούλιο στη Νορμανδία, στο “The Gathering of the Century” όπου θα φιλοξενήσουμε 10.000 ιστορικά οχήματα με στόχο να κάνουμε ρεκόρ Guinness. Όμως, δεν θέλουμε να γιορτάσουμε παραδοσιακά, θέλουμε να κάνουμε κάτι διαφορετικό. Για έναν απλό λόγο: στην εποχή μας κυριαρχούν τα κοινωνικά δίκτυα. Θα χρησιμοποιήσουμε λοιπόν πολύ τα κοινωνικά δίκτυα. Θα πούμε ιστορίες εμπνευσμένες από τον ίδιο τον κόσμο.
Η Citroen πρόσφατα λάνσαρε στην αγορά τα γυαλιά seetroën. Θα επεκτείνετε τη γκάμα των προϊόντων lifestyle και με άλλες τρελές αλλά πρακτικές ιδέες;
Φυσικά!
Σκέφτεστε κάτι, ήδη;
Όχι, αλλά σίγουρα θα κάνουμε και άλλα.
Σας ευχαριστώ πολύ.
Κι εγώ ευχαριστώ.