Messerschmitt BF109 Fighter
- -
- -
Για την δύση σήμερα το Spitfire θεωρείται σαν το καλύτερο καταδιωκτικό αεροπλάνο, όμως δεν ήταν το αεροπλάνο με τις περισσότερες καταρρίψεις. Αυτό τον τίτλο τον έχει το BF109, το οποίο κατασκευάστηκε σε πολύ υψηλότερα νούμερα, ενώ κατά ειρωνεία της τύχης, στην παρθενική πτήση φορούσε τον ίδιο κινητήρα με τον μεγάλο του αντίπαλο, ένα κινητήρα της Rolls-Royce.
Και αυτό γιατί μετά την Συνθήκη των Βερσαλλιών, η οποία απαγόρευε την στρατικοποίηση της Γερμανίας, η οποιαδήποτε στρατιωτική εφαρμογή έπρεπε να καμουφλάρονταν. Κάτι που όμως έπαψε να συμβαίνει μετά την ανάληψη της Καγκελαρίας από τον Χίτλερ το 1933.
Πίσω στο αεροπλάνο και στον Willy Messerschmitt που είχε γεννηθεί το 1898 και άρχισε την σχεδιαστική του καριέρα στον πρώτο πόλεμο σχεδιάζοντας ανεμόπτερα. Με τα μαθήματα που έμαθε σχεδίασε το BF109, που θα γινόταν το κυρίως γερμανικό καταδιωκτικό αεροπλάνο κατά τον δεύτερο μεγάλο πόλεμο. Φορούσε ένα κινητήρα της Mercedes, τύπου V12 Juno DB601 με ψεκασμό, μόνο που ο κινητήρας δεν ήταν έτοιμος και έτσι για την εξέλιξή του φόρεσε τον κινητήρα της Rolls-Royce. Όμως τον Μάιο του 1935 ήταν έτοιμο για πολεμική δράση, ένα χρόνο πριν το Spitfire. Μάλιστα χάρη στον κινητήρα του που χρησιμοποιούσε ψεκασμό, μπορούσε να πετά σε αρνητικά-g, χωρίς να στεγνώνουν τα καρμπυρατέρ όπως αυτά του Spitfire.
Τελικά κατασκευάστηκαν 30.000 αντίτυπα.