Austin Mini Moke
- -
- -
Αποκλείεται να μην το θυμάστε, αφού αποτελούσε για δεκαετίες την αυτοκινητική ατραξιόν των ελληνικών νησιών, και όχι μόνο. Και να σκεφτείτε ότι η κατασκευή του ξεκίνησε για εντελώς διαφορετικούς σκοπούς. Φυσικά, ο «δικός» μας Sir Alec Issigonis ποτέ δεν φαντάζονταν ότι η κλασικότερη από τις τετράτροχες δημιουργίες του θα μπορούσε να μετεξελιχθεί σε στρατιωτικό όχημα, αλλά αυτό δεν εμπόδισε το θρυλικό Mini να προσπαθήσει. Μπορεί τελικά να μην πέτυχε σαν «military vehicle», αν και υπήρξε τετρακίνητη έκδοση, αλλά σαν επιβατικό έσπασε ταμεία. Στα μόλις τέσσερα χρόνια της παραγωγής του κατάφερε να πουλήσει 5.422 αντίτυπα ως Austin και 9.096 ως Morris. Βασίζονταν πάνω στα μηχανικά μέρη του Mini με τον κινητήρα των 848 κυβικών εκατοστών να αποδίδει 34 ίππους στις 5.500rpm. Όσο για τις αναρτήσεις, αυτές συνέχισαν να στηρίζονται πάνω σε ελαστικούς κώνους διατηρώντας όλα τα χαρίσματα του Mini σε ότι έχει να κάνει με την οδική συμπεριφορά.