5 Summer Classics για την παραλία

Χωρίς οροφή, δίχως παράθυρα, ευάερα κι ευήλια… Τα χρόνια που η παθητική ασφάλεια ήταν άγνωστη έννοια, η ελευθερία που έδιναν κάποια μοντέλα ήταν απεριόριστη

  • -
  • -

Πέντε ξεσκέπαστα μοντέλα που έγραψαν ιστορία σε νησιά και παραλίες. Με σημαία τους την απλότητα, αποπνέουν ακόμη και σήμερα μια ιδιαίτερη καλοκαιρινή αύρα Ποιο γνωστά τα Mini Moke και Citroen Mehari, λιγότερο το Trabant 601 και το 500 Jolly και ελαφρώς πιο σοβαρό το Volkswagen 181 λόγω στρατιωτικής θητείας. Εσύ ποιο από τα πέντε θα διάλεγες για τις καλοκαιρινές σου διακοπές;

 

Πάτησε πάνω στις εικόνες για περισσότερα

 

Austin Mini Moke

Αποτελούσε για δεκαετίες την αυτοκινητική ατραξιόν των ελληνικών νησιών, και όχι μόνο. Βασίζονταν πάνω στα μηχανικά μέρη του Mini με τον κινητήρα των 848 κυβικών εκατοστών να αποδίδει 34 ίππους.

 

Citroen Mehari

Δημιούργημα του Γάλλου Roland de La Poype, τo 1968, βασισμένο στο γνωστό πλαίσιο που στήριζε το 2CV και με μοτέρ 602 κυβικών. Πήρε το όνομά του από μια Νοτιοαφρικανική λέξη που χρησιμοποιείται για τις καμήλες της περιοχής, οι οποίες διακρίνονται για την αντοχή και την ταχύτητά τους.

Fiat 500 Jolly

Το «πεντακοσαράκι» ορίζει μια ολόκληρη εποχή… μαζί πάντα με τους ’’φίλους’’ του. Όπως το 500 Jolly, από το οποίο κατασκευάστηκαν ελάχιστα κομμάτια και έζησαν στα νησιά. Πραγματικό στολίδι για το jet-set της εποχής!

 

Trabant 601 Kubel

Ιδιαίτερα σπάνιο, κατασκευάστηκe για τις ένοπλες δυνάμεις του στρατού της τότε Ανατολικής Γερμανίας! Βέβαια, το 1978 υπήρξε και επιβατική έκδοση, με την ονομασία Tramp, η οποία διατέθηκε κυρίως για την ελληνική αγορά ως όχημα για τις παραλίες! Ο κινητήρας ήταν αερόψυκτος δικύλινδρος, δίχρονος 594 κυβικών εκατοστών που απέδιδε 30 ίππους.

 

Volkswagen 181

Στη Γερμανία, το 1968 «αναδύθηκε» ένα αυτοκίνητο για στρατιωτική χρήση. Αν και βασισμένο στο Beetle της VW, κάθε άλλο παρά ένας «κομμένος» σκαραβαίος ήταν. Ο κινητήρας ήταν ο γνωστός αερόψυκτος των 1.584 κ. εκατ. αποδίδοντας 46 ίππους. Από το 1971 διατίθετο και σε πολιτική έκδοση.