H Ford στο Le Mans

Παρόν και παρελθόν συναντιούνται στο ιστορικό Le Mans Classic.

  • -
  • -

H Ford γιορτάζει το πάθος της για τα αυτοκίνητα με μια ταυτόχρονη συνάντηση δυο σημαντικών αυτοκινήτων που θα γίνει από τις 9 μέχρι τις 11 Ιουλίου. Στον φετινό αγώνα, του Le Mans Classic το πρώτο αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής Ford Model T που συμμετείχε στην πρώτη διοργάνωση του Le Mans το 1923, συναντά το πολυαναμενόμενο μοντέλο περιορισμένης παραγωγής, Focus RS500. Η Ford, που είναι χορηγός στον αγώνα από το 2004 και συμμετέχει με τα ιστορικά χρώματα της Ecurie Ford France από το 2008, θα επαναφέρει και φέτος στις πίστες το πρώτο μοντέλο της ένα Model T ειδικά προετοιμασμένο από τον Charles Montier. Το αυτοκίνητο-θρύλος στο 2008 Le Mans Classic, κατέκτησε την 49η θέση στην κατηγορία του και παρά την ηλικία του, το Model T Montier μοιάζει έτοιμο να επαναλάβει τις επιδόσεις του. Δίπλα στο θρυλικό «Αυτοκίνητο του 20ού Αιώνα», το Focus RS500 - τελευταίο μοντέλο υψηλών επιδόσεων της Ford με παραγωγή περιορισμένη στις 500 μονάδες - προορίζεται να παίξει ένα διαφορετικό ρόλο σαν προπομπός στους αγώνες «Plateau 5» της διοργάνωσης. Η συγκεκριμένη κατηγορία έχει σπόνσορα την Ford Γαλλίας και συμμετέχουν αυτοκίνητα Le Mans τα οποία αγωνίστηκαν μεταξύ 1966 και 1971, όπως για παράδειγμα το Ford GT40 που κυριάρχησε την τετραετία μεταξύ 1966 και 1969.

 

Ecurie Ford France:  Πίστες, ράλι και σύγχρονοι "πράσινοι" αγώνες

Αν και η Ford εξαπέλυσε επισήμως την επίθεσή της στο Le Mans στις αρχές της δεκαετίας του ’60, η Ford Γαλλίας είχε ήδη εμπλοκή σε αγώνες αυτοκινήτων για αρκετό διάστημα. Υπήρξε πρωτοπόρος λανσάροντας το Ford Jeunesse το 1964, μία πρωτοβουλία που στόχο είχε την επιλογή φερέλπιδωνοδηγών από όλες τις περιοχές της Γαλλίας. Παρά τους δεσμούς της με το παρελθόν, η Ecurie Ford France έχει βλέψεις για το μέλλον. Φέτος το Μάρτιο, η Ecurie Ford France συμμετείχε με το Ford Focus ECOnetic στο Ράλι Εναλλακτικής Ενέργειας του Monte Carlo, μιας διοργάνωσης για περιβαλλοντικά συμβατά οχήματα. Το Focus ECOnetic υπερίσχυσε στην κατηγορία του, συνεχίζοντας το δρόμο που χάραξε το Fiesta ECOnetic, το οποίο θριάμβευσε στον ίδιο αγώνα το 2009. Και στις δύο περιπτώσεις, τα Fiesta και Focus εκτός από τη συμπεριφορά τους, εντυπωσίασαν και με τις καταναλώσεις, πετυχαίνοντας κάτω από 4 lt/100 km στις ορεινές αγωνιστικές διαδρομές!