DKW F89 (1950)
- -
- -
Μετά το τέλος του πολέμου η Auto Union προσπάθησε και πάλι να στήσει την παραγωγή της στην Δυτική Γερμανία, αφού οι εγκαταστάσεις της στο Zwickau βρίσκονταν πλέον στην Σοβιετική πλευρά. Η παραγωγή του F89 άρχισε στο ανανεωμένο εργοστάσιο του Rheinmetall-Borsig στο Ντίσελντορφ πάνω στα σχέδια του F9 που ποτέ δεν πρόλαβε να κατασκευαστεί και που θα αντικαθιστούσε το F8. Μάλιστα εδώ τα πράγματα αρχίζουν και γίνονται λίγο αστεία γιατί οι Σοβιετικοί αποσπώντας τις πρέσες μπόρεσαν και κατασκεύασαν το ίδιο αυτοκίνητο από την άλλη πλευρά του «σιδηρούν παραπετάσματος» σαν IFA F9. Το F89 χρησιμοποιούσε ένα υδρόψυκτο, δικύλινδρο, δίχρονο, κινητήρα 684 κ.εκατ. που απέδιδε 23 ίππους. Ο κινητήρας ήταν τοποθετημένος εγκάρσια εμπρός από το κιβώτιο των τριών σχέσεων που ακολουθούσε παράλληλα και η ανάρτηση ήταν ανεξάρτητη σε όλους τους τροχούς.