Lancia Fulvia (1963)
- -
- -
Ο άλλος ιταλός κατασκευαστής έγραψε και αυτός τη δική του ιστορία στην κίνηση εμπρός παρουσιάζοντας μια σειρά από εντυπωσιακά αυτοκίνητα sport και coupe, όμως η Fulvia ήταν το βασικό οικογενειακό αυτοκίνητο της εταιρείας. Παρουσιάστηκε ως «berlina» το 1963 σχεδιασμένο από τον Antonio Fessia και αντικατέστησε την Appia που ήταν ένα αυτοκίνητο με κίνηση πίσω. Βέβαια η κίνηση εμπρός δεν ήταν άγνωστη στην Lancia αφού είχε ήδη παρουσιάσει την Flavia η οποία μάλιστα φορούσε επίπεδο τετρακύλινδρο κινητήρα. Όμως τώρα η Fulvia φορούσε κινητήρα V4 με πολύ μικρή περιεχόμενη γωνία ο οποίος προέρχονταν από τη Lamda. Ο κινητήρας αυτός είχε σχεδιαστεί από τον Zaccone Mina με περιεχόμενη γωνία μόλις 12 μοιρών με αποτέλεσμα να υπάρχει κοινό μπλοκ και κοινή κεφαλή με δύο μόλις εκκεντροφόρους επικεφαλής, με τον ένα να κινεί όλες τις βαλβίδες εισαγωγής και τον άλλο όλες τις βαλβίδες εξαγωγής. Αρχικά ο κινητήρας ήταν 1100 κ.εκατ με 71 ίππους, για να ανέβει στα 1216 με 88 ίππους. Η εμπρός ανάρτηση ήταν ανεξάρτητη με εγκάρσιο φύλο σούστας αλλά πίσω χρησιμοποιούσε άκαμπτο άξονα πάνω σε ημιελλειπτικά φύλα.