Fiat Cinquecento (1991-1998)
- -
- -
Σχεδιάστηκε από τον Giorgetto Giugiaro σαν το επόμενο city-car της Fiat και ο ρόλος του ήταν να αντικαταστήσει το 126. Κατασκευάστηκε και αυτό στην εργοστάσιο της Πολωνίας και έζησε μέχρι το 1998 με μόνο μια καρότσα που διέθετε τρείς πόρτες και αρχικά δύο κινητήρες. Το δικύλινδρο υδρόψυκτο του με 704 κ.εκατ και 31 ίππους και τον πάντα παρόντα 903 με 41 ίππους.
Ήταν όμως ένα πολύ πιο εξελιγμένο αυτοκίνητο με κινητήρα πλέον εμπρός, ανεξάρτητη ανάρτηση σε όλους τους τροχούς με MacPherson εμπρός και υστερούντες βραχίονες πίσω μαζί με δισκόφρενα εμπρός. Οι χώροι που πρόσφερε ήταν εντυπωσιακοί και επιτέλους η οδική του συμπεριφορά ήταν αυτή ενός… κανονικού αυτοκινήτου, με την έκδοση Sporting να γράφει ιστορία και το Cinquecento Trofeo να αποτελεί αγωνιστική πηγή έμπνευσης. Με μήκος λίγο πάνω από τα τρία μέτρα μπορούσε να χωρά τέσσερα άτομα, χωρίς βέβαια να έχεις απαιτήσεις για αποσκευές.