- KIA
- PICANTO ΑΠΟΘΕΜΑ
Τιμές - Εκδόσεις
(PS)Επιτάχυνση
0-100km/h
(sec)Μέση κατανάλωση
(lt/100km)Εκπομπές CO2
(gr/km)Βάρος
(kg)
Ταυτότητα
Στην ανανέωση όλης της γκάμας του Picanto – συμπεριλαμβανομένων των εκδόσεων GT-Line και X-Line – προχώρησε η Kia. Οι πωλήσεις του στην Ευρώπη αναμένεται να αρχίσουν το φθινόπωρο, οπότε προς τα τέλη του 2020, αρχές του 2021 θα το υποδεχτούμε λογικά και στην ελληνική αγορά.
Οι καίριες σχεδιαστικές επεμβάσεις έκαναν ακόμη πιο ελκυστικό το στιλάτο αυτοκίνητο πόλης, ενώ η ανανεωμένη γκάμα κινητήρων και ο πλουσιότερος εξοπλισμός ασφάλειας και ψυχαγωγίας καθιστούν το νέο Picanto «επικίνδυνο αντίπαλο» ακόμη και για αυτοκίνητα μεγαλύτερης κατηγορίας.
Η νέα μάσκα σε συνδυασμό με τα επανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα δίνουν πιο δυναμική εμφάνιση στο Picanto, ενώ αλλαγές έχουν γίνει επίσης στους προφυλακτήρες και τα πίσω φώτα. Στον εξοπλισμό του περιλαμβάνονται οι νέες τεχνολογίες τηλεματικής ‘Phase II’ UVO Connect, δίνοντας επιπλέον δυνατότητες συνδεσιμότητας και ελέγχου του οχήματος. Νέα οθόνη 8 ιντσών στο ταμπλό φιλοξενεί τους χάρτες πλοήγησης, ενώ στον πίνακα οργάνων υπάρχει και ψηφιακή οθόνη 4,2 ιντσών.
Η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει δύο σύνολα βενζίνης που ανήκουν στην οικογένεια Smartstream. Πρόκειται για τον ατμοσφαιρικό 1.0 με 67 ίππους και τον turbo 1.0 T-GDi, ο οποίος αποδίδει 100 ίππους. Και οι δύο κινητήρες φέρουν νέο σύστημα ψεκασμού, το οποίο συμβάλλει και στη χαμηλότερη κατανάλωση. Για πρώτη φορά κάνει την εμφάνισή του ένα ρομποτιζέ κιβώτιο, το οποίο βασίζεται σε 5άρι μηχανικό κιβώτιο. Τα στοιχεία για την κατανάλωση και τις εκπομπές ρύπων του ανανεωμένου Picanto θα γίνουν γνωστά μέσα στους επόμενους μήνες, λίγο πριν το λανσάρισμα του αυτοκινήτου.
Τα σημαντικά νέα αφορούν την παρουσία μία σειρά από συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού (ADAS), στο βασικό ή τον προαιρετικό εξοπλισμό του Picanto. Ανάμεσά τους βρίσκονται η αυτόνομη πέδηση (FCA) με ανίχνευση οχήματος και πεζού, η αποφυγή ατυχήματος με όχημα που είναι στο τυφλό σημείο (BCA), η υποβοήθηση παραμονής στη λωρίδα κυκλοφορίας (LKA) διατηρώντας το αυτοκίνητο στο κέντρο της λωρίδας (LFA), η ανίχνευση κόπωσης οδηγού (DAW) και η προειδοποίηση για κάθετα διερχόμενα οχήματα όταν το Picanto κινείται προς τα πίσω (RCCA).