Η Toyota θέλει να μειώσει 30% τις τιμές
Για να γίνει πιο ανταγωνιστική μέχρι το 2013
- -
- -
Η Toyota θέλει να γίνει πιο ανταγωνιστική απέναντι σε μάρκες όπως η Volkswagen και η Hyundai, οι οποίες την πλησιάζουν με σταθερό ρυθμό σε πωλήσεις χάρη στη ραγδαία ανάπτυξη των αγορών της Κίνας, της Ινδίας και άλλων αναδυόμενων χωρών. Έτσι, η ιαπωνική εταιρεία έχει βάλει σαν στόχο να μειώσει δραστικά τις τιμές των αυτοκινήτων της κατά 30% μέχρι το 2013 μέσα από μια νέα στρατηγική περικοπής του κόστους.
Στέλεχος της Toyota δήλωσε στο Reuters ότι, σε σύγκριση με τα κορεατικά αυτοκίνητα, τα οχήματα της Toyota είναι περίπου 30% ακριβότερα σε παγκόσμιο επίπεδο. Έτσι, στόχος της εταιρείας είναι να μειώσει τις τιμές της ανάλογα. Για να το πετύχει αυτό η Toyota βασίζεται στο νέο της πρόγραμμα RR-CI, βάσει του οποίου έχει ζητήσει από το προσωπικό της αλλά και τους προμηθευτές της τον σχεδιασμό και την κατασκευή 165 εξαρτημάτων, ορίζοντας ένα μοναδικό στόχο μείωσης του κόστους για το καθένα από αυτά. Στην ονομασία του προγράμματος RR-CI, το πρώτο ''R'' είναι για το Ryohin (ποιότητα), το δεύτερο για το Renka (χαμηλή τιμή) και το ''CI'' για το Cost Innovation (καινοτομίες κόστους).