Αντί-Nano από Renault-Nissan-Bajaj
Στόχοι: περιορισμένο κόστος-χαμηλή τιμή
- -
- -
Μετά την κινεζική Geely, αντίπαλο του Tata Nano (φωτο) αναμένουμε το 2012 και από τη συνεργασία του ομίλου Renault-Nissan με την ινδική Bajaj. Το καινούργιο προσιτό αυτοκίνητο θα σχεδιαστεί και θα λανσαριστεί στην Ινδία από την Bajaj, ενώ η Renault θα αναλάβει την πώλησή του σε άλλες αναπτυσσόμενες αγορές. Πρόκειται για ένα project που ξεκίνησε το Νοέμβριο του 2009. Άγνωστο παραμένει αν το μοντέλων των Renault-Nissan-Bajaj θα εξελιχθεί και σε ηλεκτρικό, όπως σχεδιάζει η Tata το Nano EV.
Η ινδική αγορά αναπτύσσεται ραγδαία, με κάποιους ειδικούς να κάνουν λόγο για διπλασιασμό στα 3 εκατομμύρια μέχρι το 2015. Το 70% των αυτοκινήτων που πωλούνται στην Ινδία είναι μικρά, ενώ ηγέτης της αγοράς είναι η Maruti Suzuki με μερίδιο που ξεπερνά το 50%.