Παρουσιάστηκε το Toyota Verso-S στο Παρίσι

Αναθέρμανση στα MPV

  • -
  • -

H Toyota επανέρχεται δυναμικά στην κατηγορία των μικρών MPV λανσάροντας το Verso-S. Με μήκος που δεν ξεπερνά τα τέσσερα μέτρα είναι το πιο συμπαγές πολυμορφικό της κατηγορίας ώστε να μπορεί να εκτελεί με άνεση τα αστικά του καθήκοντα, ενώ οι λύσεις στη διαμόρφωση του εσωτερικού προσφέρουν τη μέγιστη πρακτικότητα. Το μεταξόνιο των 2550 mm χαρίζει μια εξαιρετικά ευρύχωρη καμπίνα, ειδικά για τα γόνατα των πίσω επιβατών. Ο χώρος αποσκευών έχει διπλό πάτο και  χωρητικότητα 336 lt, ενώ με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων  (διαρούμενα 60:40) φτάνει τα 1388lt. Παράλληλα κάτω στο δεύτερο επίπεδο του υπάρχουν 57 lt διαθέσιμα, ενώ με την αφαίρεση του χωρίσματος η χωρητικότητα φτάνει τα 430 lt. Πληθώρα θέσεων για μικροαντικείμενα και πρακτικές πουδροθήκες κυριαρχούν στο εσωτερικό. Το εσωτερικό αναβαθμίζει και το σύστημα πολυμέσων, το οποίο περιλαμβάνει σύνδεση Bluetooth, θύρα USB, κάμερα οπισθοπορείας και ένα νέο σύστημα πλοήγησης.

Ο κινητήρας του Verso-S είναι 1.33 λίτρων με τεχνολογία Optimal Drive, o οποίος παράγει 98 ίππους και 126 Nm ροπής. Συνδυάζεται με ένα κιβώτιο 6 σχέσεων και καταναλώνει κατά μέσο όρο μόλις 4.6 lt/100km (CO2 127g/km). Διαθέσιμο προαιρετικά είναι και το αυτόματο κιβώτιο CVT – Multidrive S, το οποίο ενσωματώνει και χειροκίνητη λειτουργία, από επιλογείς στο τιμόνι ή τον επιλογέα ταχυτήτων. Με αυτό το κιβώτιο το Verso-S καταναλώνει 4.3 lt/100km (CO2 120 g/km). Το παρών για την ενεργητική ασφάλεια δίνει το σύστημα ευστάθειας της Toyota VSC.

Τo Verso-S αναμένεται στις αγορές από το Φεβρουάριο της επόμενη χρονιάς.

Εκτός του πολυμορφικού η Toyota στο Παρίσι γιορτάζει τα δέκα χρόνια της υβριδικής τεχνολογίας παρουσιάζοντας τη εξέλιξη του Hybrid Synergy Drive σε μια διαδραστική γκαλερί από την οποία ο επισκέπτης μπορεί να θαυμάσει όλες τις τεχνολογίες σε επαναφορτιζόμενα υβριδικά, αμιγώς ηλεκτρικά και αυτοκίνητα με ενεργειακές κυψέλες.

Επιπλέον υπάρχει το πρωτότυπο FT-CH που πρωτοπαρουσιάστηκε στο Ντιτρόιτ φέτος και το οποίο αποτελεί τη σχεδιαστική πρόταση της Ιαπωνικής εταιρείας για ένα υβριδικό μοντέλο που από πλευράς μεγέθους κατατάσσεται στα supermini. Κερασάκι στην τούρτα είναι οι αναβαθμίσεις του εσωτερικού στο iQ και το νέο Multimedia σύστημα για το Aygo.

 

AYTO TO ΔΙΑΒΑΣΕΣ

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...