Renault: Νέα μοντέλα και κινητήρες
Τι περιμένουμε μέχρι το 2016
- -
- -
Με τίτλο “Renault 2016 – Drive the Change”, η γαλλική εταιρεία ανακοίνωσε το στρατηγικό της πλάνο για το διάστημα 2011-2016. Όπως περιμέναμε, η Renault θα επενδύσει πολύ στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει πως θα αφήσει την υπόλοιπη γκάμα της σε δεύτερη μοίρα. Άλλωστε, οι συνέργειές της με τη Nissan και τη Daimler/ Mercedes-Benz αφορούν και τους δύο τομείς.
Νέα μοντέλα με στυλ… DeZir
Μέσα στο 2011 θα δούμε το ανανεωμένο Twingo, ενώ το ολοκαίνουργιο Clio το περιμένουμε το 2012. Σχεδιαστικά, τα νέα μοντέλα της Renault θα ακολουθούν το στυλ του DeZir concept που παρουσιάστηκε στο Σαλόνι του Παρισιού. Άλλωστε, την ίδια αισθητική γραμμή ακολουθεί και το πρωτότυπο Captur που θα δούμε στη Γενεύη του 2011. Οι Γάλλοι θα δώσουν έμφαση στην ποιότητα κατασκευής, θέλοντας να την κάνουν ως ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά των νέων μοντέλων της. Την ίδια στιγμή οι Γάλλοι ετοιμάζουν και τέσσερα ηλεκτρικά μοντέλα, με τα Fluence Z.E., Kangoo Z.E. και Twizy να λανσάρονται στην ευρωπαϊκή αγορά μέσα στο 2011 και το Zoe να ακολουθεί το 2012. Τέλος, το 2012 θα παρουσιαστούν και δύο νέα μοντέλα της θυγατρικής Dacia, ένα οικογενειακό και ένα ελαφρύ επαγγελματικό.
Νέος κινητήρας 1.6 Turbo Diesel
Η Renault ετοιμάζει έναν ολοκαίνουργιο ντίζελ κινητήρα 1.6 Energy dCi 130, ο οποίος σύμφωνα με την γαλλική εταιρεία θα είναι ο ισχυρότερος της αγοράς σε αυτή την κατηγορία κυβισμού, ενώ ταυτόχρονα θα έχει την καλύτερη αναλογία εκπομπών ρύπων/ απόδοσης. Θα τον πρωτοδούμε τον Μάιο του 2011 στα Scénic και Grand Scénic, τα οποία θα έχουν μειωμένες εκπομπές CO2 κατά 20% συγκριτικά με παλιότερα. Παράλληλα, η εξάπλωση των νέων κινητήρων βενζίνης 1.2 και 1.4 Energy TCe στις κατηγορίες πόλης, σουπερμίνι και μικρομεσαίων, θα περικόψει τις εκπομπές CO2 των μοντέλων της γαλλικής φίρμας κατά 30%, κάτι που σημαίνει εκπομπές 40 g CO2 λιγότερα ανά km και μειωμένη μέση κατανάλωση κατά ένα λίτρο βενζίνης ανά 100 km. Έτσι, ο μέσος όρος εκπομπών ρύπων των μοντέλων Renault στην Ευρώπη θα μειωθεί από τα 137 g/km που είναι σήμερα σε λιγότερο από 120 g/km μέχρι το 2013, με στόχο να πέσει κάτω από τα 100 g/ km μέχρι το 2016 χάρη και στην εξάπλωση των ηλεκτρικών μοντέλων.