Η MINI κοιτά προς Ινδία μεριά
Με το βλέμμα σε αναπτυσσόμενες αγορές
- -
- -
Η δεδομένη κακή οικονομική περίοδος για σχεδόν ολόκληρη την Ευρώπη, δημιουργεί την τάση στους μεγάλους κατασκευαστές να εξερευνήσουν και άλλες αγορές για να βγάλουν το «ψωμί» τους. Σύμφωνα με διεθνή δημοσιεύματα το BMW Group προγραμματίζει το λανσάρισμα της MINI στην αγορά της Ινδίας, βάζοντας εμπρός το επεκτατικό σχέδιο της ήδη για τις αρχές του 2012.
Έχοντας κτίσει δικό της brand τα τελευταία 10 χρόνια, η BMW σκοπεύει να περάσει την premium νότα της MINI στην Ινδία, την μόνη μεγάλη αγορά που η MINI δεν δραστηριοποιείται μέχρι στιγμής. Η αρχή θα γίνει με δύο μεγάλα ανεξάρτητα showrooms στο Delhi και τη Mumbai.
Σύμφωνα με δηλώσεις του προέδρου της BMW Ινδίας, όλα είναι έτοιμα για το λανσάρισμα του brand. Το μόνο που μένει είναι να καθοριστεί η τιμή του entry level μοντέλο, το οποίο όμως θα υπηρετεί σε κάθε περίπτωση την premium εμπορική ταυτότητα όλων των σύγχρονων MINI ανά τον πλανήτη.