ΑΠΟΣΤΟΛΗ: Μια Πέμπτη στα Paddock
Ο F1 Insider του GOCAR στο βρετανικό GP
- -
- -
Η Πέμπτη χαρακτηρίζεται η καλύτερη μέρα για να κάτσεις στα paddock. Ο κόσμος είναι χαλαρός και τα μονοθέσια δεν έχουν πατήσει πίστα για να αρχίσουν οι… πονοκέφαλοι. Φτάσαμε κατά τις 12 το μεσημέρι στο Silverstone με ένα κλασσικό βρετανικό καιρό. Αυτό το ψιλόβροχο που σου σπάει τα νεύρα, από όσο έχουμε ακούσει. Πήρα την διαπίστευσή μου και μετά πήγα με το λεωφορείο στην είσοδο των paddock. Ευχάριστη έκπληξη ήταν το γεγονός ότι ο κόσμος που με γνώριζε ερχόταν στο προς μέρος μου, ρωτώντας με και για τα τεκταινόμενα στην Ελλάδα. Κάτσαμε πολύ ώρα με τον τεχνικό διευθυντή της Ferrari, James Allison και αυτόν της Mercedes, Paddy Lowe. Κατέληξα να εξηγώ το παράλογο της υπόθεσης στους δημοσιογράφους, που ρωτούσαν τι σημαίνει “Ναι” και τι “Όχι” στο ελληνικό δημοψήφισμα.
Στην συνέχεια πήγαμε μια βόλτα μαζί με τον πολύ φίλο και συνεργάτη στο GOCAR, τον Craig Scarborough. Με τη βοήθεια του Craig άλλωστε κάναμε και το τεχνικό κομμάτι ένα από δυνατά σημεία της ενότητας Formula 1 στο site (βλέπε τα tech files). Πήγαμε πάνω κάτω όλο το pitlane και είδαμε τα μονοθέσια από κοντά. Με την πολύτιμη βοήθεια του Craig παρατηρήσαμε τις αλλαγές που είχαν από τον προηγούμενο αγώνα, αλλά και κάποια πράγματα που έχουν τρομερό ενδιαφέρον. Αυτοκόλλητα με ενδείξεις που υπήρχαν την μια στιγμή και μετά εξαφανίζονταν, πατώματα να βιδώνονται, αλλά και μονοθέσια τα οποία πήγανε στον έλεγχο της FIA. Αυτοί που φαινόντουσαν να το χαίρονται πιο πολύ ήταν οι τεχνικοί της Red Bull Racing. Με δυνατή μουσική και πολύ χαλαρή διάθεση, το ίδιο και στην Williams. Στη Mercedes είχαν τελειώσει πολύ πολύ νωρίς το μοντάρισμα και πήγαιναν τα μονοθέσια για έλεγχο.
Στο διάβα μας πετύχαμε τον φίλο και βετεράνο δημοσιογράφο Benoit Roger, ο οποίος είναι ο πιο κοντινός φίλος του Niki Lauda. Κάτσαμε μαζί στο hospitality της Red Bull Racing και κάπνιζε το κλασσικό πούρο του. Ήταν ο δημοσιογράφος που ήταν δίπλα στον Lauda όταν αυτός είχε το τρομερό ατύχημα στο Nurburgring. Πολύ πολύ ενδιαφέρον άνθρωπος.
Είναι απίστευτο πόση πληροφορία «χάνεται» στα GP για τους θεατές, οι οποίοι βλέπουν μόνο τα μονοθέσια να κάνουν γύρους στην πίστα. Όλο αυτό, το αθέατο κομμάτι, είναι σίγουρα ένα σημαντικό στοιχείο το οποίο χρειάζεται δουλειά για να βγει μπροστά. Και εδώ θα χρειαστούν σημαντικές αποφάσεις. Όλο αυτό το «πανηγύρι», το αθέατο κομμάτι είναι και το πιο συναρπαστικό. Οι γνωριμίες, το κυνήγι της ιστορίας, τα πηγαδάκια, να παρακολουθείς ποιος μιλάει με ποιον, να κολλάς κομμάτια από παζλ για να δεις την ιστορία, είναι πολύ σημαντικό, αλλά αθέατο. Όπως και να έχει, το απόγευμα αποφασίσαμε να πάρουμε τον δρόμο της επιστροφής στο ξενοδοχείο μαζί με τον Scarborough. Πολύ κουβέντα στο αυτοκίνητο για όλα τα ζητήματα.
Αυτό που μας έκανε εντύπωση ήταν το άδειο paddock – και οι γεμάτες κερκίδες. Ο Bernie Ecclestone έχει αλλάξει τακτική και τα πάσα για τον αγώνα είναι δυσεύρετα. Αυτό μας είπε και ο David Coulthard που είχαμε την ευκαιρία να του μιλήσουμε όταν του αναφέραμε το θέμα.
Ξεκούραση; Αυτό δεν παίζει. Υπήρχαν πολλά πράγματα να δούμε και να κάνουμε. Και συνεχίζουμε…