F1: Η Heineken έχει πλάνα για την F1
«Κάτι περισσότερο από ένας αγώνας»
- -
- -
Συνέντευξη στον διαδικτυακό χώρο της F1 έδωσε ο Senior Global Brand Director Gianluca di Tondo. Η Heineken είναι από τον περασμένο Ιούνιο Global Partner της F1 και χορηγός του Ιταλικού Grand Prix. Η Heineken έχει πλάνο!
«Μαθαίνουμε και προσπαθούμε να μάθουμε όσο πιο γρήγορα γίνεται, αλλά υπάρχουν πολλά. Μπορέσαμε όμως να κάνουμε κάτι καλό και φέραμε δυο καμπάνιες με το μήνυμά μας ‘Όταν οδηγείς δεν πίνεις’ και η συνεργασία μας στην Monza που είχε και αγώνα ανάμεσα και οδηγούς και αστέρες του ποδοσφαίρου», είπε ο Gianluca di Tondo.
Η Heineken είπε ότι στόχος της είναι το 60% των fans της F1 που πίνουν μπύρα να γνωρίζουν την συνεργασία της με την F1 μέσα σε 3 χρόνια : «Έχουμε δυο πυλώνες στην αφοσίωσή μας για την F1 και κατά την άποψή μας η F1 είναι κάτι περισσότερο από ένα αγώνα. Είναι ένα event που κρατάει 3 μέρες και χρειαζόμαστε τους ανθρώπους να γνωρίζουν το γίνεται και πρέπει να το βγάλουμε και στους δρόμους. Υπάρχει μια μεγάλη απόφαση ανάμεσα στο paddock, το Paddock Club και τους υπόλοιπους. Πιστεύουμε ότι ο ρόλος μας σαν μπύρα – και σαν χορηγός της F1 – είναι να φτιάξουμε γέφυρες ανάμεσα σε αυτούς τους κόσμους. Θα φέρουμε στα ίσια τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και η πλατφόρμα μας είναι να φέρουμε αυτό το 60% των ανθρώπων που είναι πάντα ‘on’. Θέλουμε ένα συνεχόμενο περιεχόμενο στην F1 και να δίνουμε λίγο στοιχεία πίσω από το παρασκήνιο τον κόσμο της F1. Έχουμε μια ιδέα και θα την δοκιμάσουμε με ένα πιλότο στην Βραζιλία, αλλά θα πρέπει να το δούμε με τον Bernie»
Σε ερώτηση ποιον αγώνα θα ήθελαν να βάλουν στο καλεντάρι η απάντηση ήταν γρήγορη και με έκπληξη. «Είναι πολύ απλό, στο Βιετναμ! Έχουμε μεγάλη παρουσία εκεί και οι συνεργάτες μας ήταν προσκεκλημένοι στην Monza. Γιατί να μην έχουμε ένα αγώνα στο Ho Chi Minh City?»