F1: Είναι “παράνομη” η Ferrari;
Εικασίες περί περίεργης συμπεριφοράς του μονοθεσίου
- -
- -
Η Ferrari έχει επιστρέψει στις νίκες και σε συνδυασμό με την αδυναμία της Mercedes να κυριαρχήσει έφερε τα μάτια όλων στην SF70H, ώστε να δουν σε λεπτομέρεια τις λύσεις της Ιταλικής ομάδας. Μεγάλη κουβέντα έχει γίνει για το πάτωμα αλλά και την πίσω αεροτομή του μονοθεσίου.
Οι πρώτες φήμες είχαν κυκλοφορήσει στις δοκιμές της Βαρκελώνης, όταν οι Ιταλοί είχαν βάλει στο πάτωμα της SF70H μετρητές θερμοκρασίας και ο ανταγωνισμός ήταν περίεργος για το τι έβλεπε. Διαφαινόταν δε ότι πιθανώς να είναι ένα κανάλι το οποίο βοηθούσε στην κυκλοφορία του νερού ώστε αυτό να μην περνάει από το εσωτερικό του μονοθεσίου. Όμως νέες ενδείξεις από κάμερες δείχνει ότι τα άκρα του πατώματος κάμπτονται προς τα κάτω και συνεπώς φτιάχνεται ένα τουνελ το οποίο βοηθάει την ροή του αέρα προς τον διαχύτη. Υπάρχει και κάτι άλλο. Στις φωτογραφίες φαίνεται ότι και ολόκληρη η πίσω αεροτομή κάμπτεται προς τα πίσω αυξάνοντας την τελική ταχύτητα στις ευθείες.
Η Ferrari περνάει όλα τα τεστ που γίνονται από την ομοσπονδία καθώς αυτά γίνονται σε 2 προκαθορισμένα σημεία. Ένα άλλο σημείο που παρακολουθεί ο ανταγωνισμός είναι και το γεγονός ότι παρόλο που το πάτωμα είναι ένα κομμάτι, αυτό εάν το δούμε προφιλ είναι σε 3 διαφορετικά επίπεδα και κανένας δεν ξέρει τι κρύβεται από κάτω. Επιπλέον η Ferrari είναι η μοναδική ομάδα που έχει δυο κολώνες στήριξης της πίσω πτέρυγας στο μέσο της.
Το γεγονός είναι ότι η ομοσπονδία μπορεί οποιαδήποτε στιγμή να αλλάξει τον τρόπο μέτρησης της ευκαμψίας και ο όλος ντόρος να έγινε γίνει ώστε να «κλείσει αυτή η τρύπα» και να μηδενιστεί το πλεονέκτημα από αυτή την λύση, εάν φυσικά αυτή υπάρχει.