F1: Ο Vettel ρίσκαρε με ποινή μετά την λήξη του αγώνα στην Μαλαισία;
- -
- -
Μετά από την λήξη του αγώνα στην Μαλαισία ο Sebastian Vettel και ο Lance Stroll ενεπλάκησαν σε ένα περίεργο περιστατικό το οποίο είχε σαν αποτέλεσμα να σπάσει η πίσω αριστερά ανάρτηση του Vettel. Από εκεί και πέρα είχαμε 3 ερωτηματικά.
Το πρώτο ήταν να δούμε ποιος έφταιγε. Οι αγωνοδίκες αποφάνθηκαν ότι δεν υπήρχε κάποιος ο οποίος ευθυνόταν εξολοκλήρου για το συμβάν με αποτέλεσμα να μην επιβληθεί καμία ποινή. Το δεύτερο ήταν να δούμε σε τι κατάσταση ήταν το κιβώτιο ταχυτήτων του Vettel, το οποίο εάν χρειαζόταν αλλαγή θα έπρεπε να αλλαχθεί προφανώς στον αγώνα της Ιαπωνίας κάτι που θα επέφερε ποινή 5 θέσεων στην εκκίνηση. Η Ferrari έστειλε το κιβώτιο στην βάση στο Maranello και οι έλεγχοι έδειξαν ότι δεν είχε υποστεί βλάβη. Συνεπώς και αυτό το κομμάτι έκλεισε.
Όμως υπήρχε και ένα τρίτο. Ο Vettel μόλις εγκατέλειψε πήρε το τιμόνι του και το έβαλε μέσα στο μονοθέσιο του Pascal Wehrlein ο οποίος τον περίμενε για να τον γυρίσει πίσω στα πιτ. Σύμφωνα με το άρθρο 22.5 των αγωνιστικών κανονισμών «Ο οδηγός που εγκαταλείπει το μονοθέσιο πρέπει να το έχει σε ‘νεκρά’ ή να έχει απομπλέξει τον συμπλέκτη, με το ERS κλειστό και το τιμόνι στην θέση του», κάτι που προφανώς δεν έκανε ο οδηγός της Ferrari. Γιατί δεν κοίταξαν το συμβάν;
Σύμφωνα με το BBC ο Garry Connelly, ένας από τους αγωνοδίκες του αγώνα, είπε για το θέμα : «Δεν το κοιτάξαμε. Δεν μας αναφέρθηκε και έτσι δεν το είδαμε». Πιθανώς να μην υπήρχε κάποια ποινή, αλλά μια επίπληξη. Γιατί όμως δεν άφησε το τιμόνι στο μονοθέσιο;
Ο Sebastian Vettel σκέφτηκε ότι επειδή ήταν ο τελευταίος αγώνας οι άνθρωποι της πίστας θα ήθελαν να πάρουν ένα «σουβενίρ» και έτσι δεν το άφησε πάνω στο μονοθέσιο.