F1: Βρήκε το πρόβλημα στο λογισμικό της η Mercedes
- -
- -
Οι υποψίες ότι υπήρχε κάποιο πρόβλημα στο λογισμικό της με αποτέλεσμα o Hamilton να βρεθεί πίσω από τον Vettel στην φάση του εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας, φαίνεται ότι βγήκαν αληθινές για τους ανθρώπους της Mercedes. Με σχετικό βίντεο που αναρτήθηκε στον χώρο της ομάδας στο YouTube, ο υπεύθυνος μηχανικός Andrew Shovlin μίλησε για το πρόβλημα που εμφανίστηκε.
«Το πρόβλημα δεν είναι με το λογισμικό της στρατηγικής που χρησιμοποιούμε. Ήταν ένα offline εργαλείο με το οποίο φτιάχνουμε αυτές τις διαφορές, και βρήκαμε ένα πρόβλημα σε αυτό και είχε ως αποτέλεσμα να παίρνουμε λάθος νούμερα. Αυτό που υπολογίζαμε ήταν ότι είχαμε περίπου 15 δευτερόλεπτα διαφορά και στην πραγματικότητα ήταν ότι είχαμε λιγότερα από 13. Για τον λόγο αυτό νιώθαμε ασφαλείς. Νιώθαμε ότι είχαμε κάποια διαφορά και μετά είδατε το αποτέλεσμα. Βγήκαμε έξω και είμασταν δεύτεροι και επειδή είναι πολύ δύσκολο να προσπεράσουμε δεν μπορούσαμε να είμαστε μπροστά», είπε.
Κλειδί έπαιξε και η γραμμή ασφαλείας που όπως εξήγησε ο Shovlin οι οδηγοί μπορούν να επιταχύνουν όσο θέλουν υπο καθεστώς εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας και δεν μπορούν να υπολογιστούν επακριβώς οι χρόνοι.
Οι υποψίες ότι υπήρχε κάποιο πρόβλημα στο λογισμικό της με αποτέλεσμα o Hamilton να βρεθεί πίσω από τον Vettel στην φάση του εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας, φαίνεται ότι βγήκαν αληθινές για τους ανθρώπους της Mercedes. Με σχετικό βίντεο που αναρτήθηκε στον χώρο της ομάδας στο YouTube, ο υπεύθυνος μηχανικός Andrew Shovlin μίλησε για το πρόβλημα που εμφανίστηκε.
«Το πρόβλημα δεν είναι με το λογισμικό της στρατηγικής που χρησιμοποιούμε. Ήταν ένα offline εργαλείο με το οποίο φτιάχνουμε αυτές τις διαφορές, και βρήκαμε ένα πρόβλημα σε αυτό και είχε ως αποτέλεσμα να παίρνουμε λάθος νούμερα. Αυτό που υπολογίζαμε ήταν ότι είχαμε περίπου 15 δευτερόλεπτα διαφορά και στην πραγματικότητα ήταν ότι είχαμε λιγότερα από 13. Για τον λόγο αυτό νιώθαμε ασφαλείς. Νιώθαμε ότι είχαμε κάποια διαφορά και μετά είδατε το αποτέλεσμα. Βγήκαμε έξω και είμασταν δεύτεροι και επειδή είναι πολύ δύσκολο να προσπεράσουμε δεν μπορούσαμε να είμαστε μπροστά», είπε.
Κλειδί έπαιξε και η γραμμή ασφαλείας που όπως εξήγησε ο Shovlin οι οδηγοί μπορούν να επιταχύνουν όσο θέλουν υπο καθεστώς εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας και δεν μπορούν να υπολογιστούν επακριβώς οι χρόνοι.