Θα επηρεάσει το μέλλον της Renault στην F1 η σύλληψη του Ghosn;
Ο επικεφαλής της ομάδας της γαλλικής φίρμας στην F1 υποστηρίζει πως οι λειτουργίες της θα συνεχιστούν κανονικά
- -
- -
Σύννεφα αβεβαιότητας έχουν σκιάσει τις τελευταίες μέρες τη γαλλική φίρμα αυτοκινήτου Renault, στον απόηχο της σύλληψης του προέδρου της, Carlos Ghosn. Ποικίλα ερωτηματικά εγείρονται και αναφορικά με την μελλοντική παρουσία της εταιρείας στην F1, με τους ανθρώπους της Renault Sport F1 Team, ωστόσο, να εμφανίζονται αισιόδοξοι.
Καθησυχαστική ήταν η ρητορική που υιοθέτησε και ο επικεφαλής της ομάδας της Renault στην F1, Cyril Abiteboul, ο οποίος σε δηλώσεις του στο πλαίσιο του Grand Prix στο Άμπου Ντάμπι, ναι μεν υπογράμμισε την καθοριστική συμβολή του Ghosn στην επιστροφή της μάρκας στη F1, ξεκαθάρισε, δε, πως δεν υπάρχει κάποιος λόγος ανησυχίας:
«Ο Carlos Ghosn έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην λήψη της απόφαση επιστροφής στα τέλη του 2015 (σ.σ. Formula 1), αλλά, προφανώς, η απόφαση δεν ανήκει μόνο σ’ ένα άτομο. Συζητήθηκε εκτενώς στην Εκτελεστική Επιτροπή, σε επίπεδο διοικητικού συμβουλίου και αυτή ήταν, τελικά, η απόφαση της εταιρείας. Δεν έχουμε κάποια πληροφορία πως θα υπάρχουν συνέπειες. “Τρέχουμε” στη Formula 1 για περισσότερα από 40 χρόνια και έχουμε ολοκληρώσει μόνο ένα μέρος ενός μακρόπνοου σχεδίου».
Επιπροσθέτως, ο Abiteboul επεσήμανε πως παρά τις κατηγορίες που βαραίνουν τον Ghosn, πολλοί αξιωματούχοι της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας εξακολουθούν να πιστεύουν στο πρόγραμμα της F1:
«Οι λόγοι που εισήλθαμε στη Formula 1 στα τέλη του 2015 –με τον τρόπο που εισήλθαμε- συνεχίζουν να ισχύουν μέχρι σήμερα: για προβολή και περαιτέρω τεχνολογική ανάπτυξη. Επομένως, δεν υπάρχει λόγος να εγκαταλείψουμε. Αν η F1 αποτελούσε μια πολύ καλή ευκαιρία να αποδείξουμε την αξία μας στο παρελθόν, θα μας προσφέρει την ίδια ευκαιρία και στο μέλλον», συμπλήρωσε ο επικεφαλής του αγωνιστικού τμήματος της Renault.
Περίοπτη θέση στην ατζέντα της γαλλικής φίρμας κατέχει η λήψη γενναίων μέτρων στο πεδίο της F1, προκειμένου ν’ αναδειχθεί σε σοβαρό διεκδικητή πρωταθλημάτων. Προς αυτή την κατεύθυνση, πέρα από τις μεγάλες επενδύσεις με φόντο τη βελτίωση της απόδοσης των κινητήρων, οι διοικούντες την εταιρεία κατάφεραν να «αρπάξουν» τον Daniel Ricciardo από τη Red Bull Racing, προσφέροντάας του διετές συμβόλαιο.