Όλες οι αλλαγές στη Formula 1 από το 2021 (vid)

Πιο εντυπωσιακά μονοθέσια, μεγάλοι τροχοί 18 ιντσών, όριο στο μπάτζετ των ομάδων

  • -
  • -

Ο στόχος είναι ένας: να μειωθεί η απόσταση που χωρίζει τις μεγάλες από τις μικρές ομάδες στη Formula 1 και κατά συνέπεια να αυξηθεί το θέαμα. Η FIA, η F1 και οι ομάδες κατέληξαν σε συμβιβασμό όσον αφορά τους τεχνικούς κανονισμούς που θα διέπουν το θεσμό από το 2021 και μετά.

Η αεροδυναμική σχεδίαση των μονοθεσίων θα τα κάνει πιο εντυπωσιακά στην όψη, ενώ ταυτόχρονα θα επιτρέπει περισσότερες προσπεράσεις (θα περιοριστεί το φαινόμενο του dirty air, που μειώνει κατά περίπου 40% την κάθετη δύναμη του μονοθεσίου που ακολουθεί). Οι τροχοί από 13 ιντσών θα γίνουν 18 ιντσών, με ελαστικά χαμηλού προφίλ που θα φθείρονται λιγότερο κατά τη διάρκεια του αγώνα. Η επιλογή γόμας σε κάθε GP θα είναι ελεύθερη.

Οι αναρτήσεις γίνονται πιο απλές (χωρίς υδραυλικά εξαρτήματα), ενώ λιγότερες θα είναι και οι επιτρεπόμενες αναβαθμίσεις εντός της κάθε αγωνιστικής χρονιάς. Το υβριδικό σύστημα πάντως δεν θα αλλάξει. Τα μονοθέσια θα είναι βαρύτερα και άρα πιο αργά από τα σημερινά.

Το σημαντικότερο ίσως είναι το ανώτατο όριο των 175 εκατ. δολαρίων που θα μπορεί να ξοδέψει κάθε ομάδα ανά σεζόν. Στο ποσό αυτό συμπεριλαμβάνονται όλα τα έξοδα για την απόδοση μέσα στις πίστες, όχι όμως οι μισθοί των οδηγών, αυτοί των top 3 στελεχών (π.χ. αγωνιστικός ή τεχνικός διευθυντής), όπως και το κόστος για προωθητικές ενέργειες (μάρκετινγκ).

Το ανώτατο όριο αγώνων σε μία σεζόν θα είναι οι 25. Οι συνεντεύξεις Τύπου πριν τον αγώνα θα μεταφερθούν από την Πέμπτη στην Παρασκευή (πριν τις δύο πρώτες περιόδους ελεύθερων δοκιμών). Οι ομάδες θα πρέπει να χρησιμοποιήσουν εντός της χρονιάς και νέους οδηγούς στις ελεύθερες δοκιμές (σε τουλάχιστον δύο περιόδους).

AYTO TO ΔΙΑΒΑΣΕΣ

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...