Με το δεξί ο Vettel στο Silverstone
- -
- -
Κατά 3 δέκατα ήταν ταχύτερος ο Vettel από τον Lewis Hamilton στα πρώτα ελεύθερα δοκιμαστικά στην τροποποιημένη πίστα του Silverstone. Αρκετά τα προβλήματα των οδηγών κυρίως από το σαμαράκι στην στροφή Abbey.
Στην στροφή Village είχαμε τα περισσότερα συμβάντα με τους Schumacher (εις διπλούν), Massa, Hulkenberg, Sutil και Fauzy να χάνουν τον έλεγχο του μονοθεσίου τους. Η Abbey όπως είπαμε δημιούργησε προβλήματα κυρίως στους Hamilton, Schumacher, di Resta, Glock και Chandhok.
Αναλυτικά οι χρόνοι :
Θέση |
Οδηγός |
Ομάδα |
Χρόνος |
Διαφορά |
Γύροι |
1 |
Sebastian Vettel |
RBR-Renault |
1:32.280 |
|
22 |
2 |
Lewis Hamilton |
McLaren-Mercedes |
1:32.614 |
0.334 |
16 |
3 |
Robert Kubica |
Renault |
1:32.725 |
0.445 |
21 |
4 |
Mark Webber |
RBR-Renault |
1:32.747 |
0.467 |
23 |
5 |
Adrian Sutil |
Force India-Mercedes |
1:32.968 |
0.688 |
18 |
6 |
Nico Rosberg |
Mercedes GP |
1:33.318 |
1.038 |
21 |
7 |
Nico Hulkenberg |
Williams-Cosworth |
1:33.377 |
1.097 |
19 |
8 |
Jenson Button |
McLaren-Mercedes |
1:33.519 |
1.239 |
20 |
9 |
Michael Schumacher |
Mercedes GP |
1:33.955 |
1.675 |
18 |
10 |
Rubens Barrichello |
Williams-Cosworth |
1:34.016 |
1.736 |
17 |
11 |
Sebastien Buemi |
STR-Ferrari |
1:34.132 |
1.852 |
21 |
12 |
Vitaly Petrov |
Renault |
1:34.365 |
2.085 |
22 |
13 |
Fernando Alonso |
Ferrari |
1:34.490 |
2.210 |
20 |
14 |
Paul di Resta |
Force India-Mercedes |
1:34.580 |
2.300 |
22 |
15 |
Kamui Kobayashi |
BMW Sauber-Ferrari |
1:34.710 |
2.430 |
16 |
16 |
Pedro de la Rosa |
BMW Sauber-Ferrari |
1:34.901 |
2.621 |
17 |
17 |
Felipe Massa |
Ferrari |
1:35.037 |
2.757 |
21 |
18 |
Jaime Alguersuari |
STR-Ferrari |
1:35.318 |
3.038 |
27 |
19 |
Heikki Kovalainen |
Lotus-Cosworth |
1:36.747 |
4.467 |
16 |
20 |
Timo Glock |
Virgin-Cosworth |
1:37.330 |
5.050 |
11 |
21 |
Lucas di Grassi |
Virgin-Cosworth |
1:37.518 |
5.238 |
15 |
22 |
Karun Chandhok |
HRT-Cosworth |
1:38.735 |
6.455 |
21 |
23 |
Fairuz Fauzy |
Lotus-Cosworth |
1:39.510 |
7.230 |
11 |
24 |
Sakon Yamamoto |
HRT-Cosworth |
1:39.673 |
7.393 |
27 |