Ανάλυσέ το : Το Ουγγρικό GP (Μέρος 1ο)

  • -
  • -

Με νωπές τις μνήμες από το Γερμανικό GP και το τι έγινε εκεί με την Ferrari, το «τσίρκο» της F1 ταξίδεψε στην Ουγγαρία. Ο αγώνας αυτός έχει χαρακτηριστεί σαν ένα Μονακό χωρίς μπαριέρες. Οι ταχύτητες που αναπτύσσονται δεν είναι μεγάλες και το τέλος της ευθείας που είναι στην γραμμή εκκίνηση τερματισμού είναι ίσως η μοναδική ευκαιρία για να προσπεράσει κάποιος.

 

Την Παρασκευή και το Σάββατο το πρωϊ στα ελεύθερα δοκιμαστικά είδαμε τις Red Bull να πετάνε. Βασικά δεν θέλαμε να πιστέψουμε ότι θα είχαμε τόσο μεγάλη διαφορά από τον ανταγωνισμό, αλλά τα πράγματα ήταν … ακριβώς έτσι. Το κυνήγι για το κόλπο που εφαρμόζει η Red Bull Racing και κάνει τους καταπληκτικούς γύρους σε ρυθμό προκριματικών συνεχίζεται από τον ανταγωνισμό. Όπως είπαμε και στην ανάλυση της Γερμανίας, το σημείο που έχουν εστιάσει την προσοχή τους πλέον είναι η εμπρός πτέρυγα. Αυτή φαίνεται ότι σε υψηλές ταχύτητες «πέφτει» προς το έδαφος με αποτέλεσμα να υπάρχει μεγαλύτερη κάθετη δύναμη, βελτιώνοντας την αεροδυναμική του μονοθεσίου.

 

Το GoCar απευθύνθηκε σε ειδικό και αυτός αποκάλυψε ότι μπορεί να υπάρχει κάποιο σύστημα με προφορτισμένα ελάσματα (ελατήρια) μέσα στο ανθρακόνημα της πτέρυγας και το οποίο μέχρι το σημείο που ελέγχεται από την FIA να παραμένει στην θέση του και να περνάει το τεστ και από κει και πέρα να αφήνει την πτέρυγα να «σπάει» προς το έδαφος. Η FIΑ κάνει πλέον τις δοκιμές πιο αυστηρές για τον αγώνα του Spa αλλά στην Red Bull Racing δεν υπάρχει θέμα, αναφέρουν πληροφορίες μας. Συνεπώς υπάρχει περίπτωση να περάσει και αυτό το τεστ και παρόλα αυτά να δούμε τις πτέρυγες να λυγίζουν. Το θέμα αυτό θα συνεχίζει να κυριαρχεί γιατί προς το παρόν βλέπουμε ότι η Ferrari το έχει αντιγράψει ενώ η Mercedes και η McLaren διαμαρτύρονται έντονα. Ίσως υπάρχει όμως και κάτι πιο έντονο από μια απλή κίνηση της αεροτομής. Κάποιοι παρατήρησαν ότι υπάρχει κίνηση και όλου του ρύγχους, κάτι το οποίο στην εφαρμογή είναι πιο δύσκολο. Περιμένουμε να δούμε πώς θα εξελιχθεί η υπόθεση.

 

Το δημοσιογραφικό ενδιαφέρον εστιάστηκε στο πρόσωπο του Felipe Massa. Ο Βραζιλιάνος επέστρεψε στην πίστα που πέρσι παραλίγο να χάσει την ζωή του, αλλά ήταν και η πρώτη φορά που βρέθηκε αντιμέτωπος με δημοσιογράφους μετά από το συμβάν στην Γερμανία. Αφού αναλώθηκαν σε ερωτήσεις για το περσινό συμβάν άρχισαν να βομβαρδίζουν τον Massa με ερωτήσεις για την Γερμανία. Ο Barrichelllo που βρισκόταν δίπλα του την ώρα της συνέντευξης τύπου εξέφρασε την «συμπόνοιά του» προς το πρόσωπο του Massa, ενώ ο οδηγός της Scuderia έλεγε ότι το ότι έγινε τον έκανε πιο δυνατό. Είπε ότι δεν θα ξανακάνει κάτι τέτοιο, ενώ έφερε σαν παράδειγμα και το 2007 και 2008 όταν στην πρώτη υποστήριξε τον Raikkonen για το πρωτάθλημα, ενώ την άλλη χρονιά ο Φιλανδός του «επέστρεψε» την υποστήριξη. Ο Massa έκλεισε λέγοντας «Όταν πω ότι είμαι Νούμερο 2 οδηγός τότε δεν θα τρέξω πάλι».

 

Στα πρώτα ελεύθερα δοκιμαστικά οι Button, Hamilton, Alonso, Massa, Vettel και Webber δοκίμασαν τα μονοθέσιά τους σε ρυθμό αγώνα, ενώ η Mercedes δοκίμασε ρυθμίσεις για τα προκριματικά. Στο δεύτερο σκέλος πήγαν όλοι σε ρυθμό αγώνα. Τα προκριματικά τα άφησαν για το Σάββατο το πρωϊ.

 

Προβλήματα αντιμετώπισε ο Lewis Hamilton. Όχι εντός πίστας, αλλά εκτός! Επιστρέφοντας στο ξενοδοχείο του και παρκάροντας στο υπόγειο γκαράζ τον είδε ένας φίλος της F1 και του ζήτησε αυτόγραφο. Μετά ήρθε και ένας δεύτερος και τρίτος κλπ. Στο τέλος μαζεύτηκε πάρα πολύς κόσμος και οι άνθρωποι του ξενοδοχείου έκαναν υπεράνθρωπες προσπάθειες για να τον πάνε στο δωμάτιό του!

 

Εντός έδρας έπαιζε και ο Kubica, ο οποίος είχε την υποστήριξη 35.000 οπαδών του, οι οποίοι είχαν έρθει με αυτοκίνητα και λεωφορεία. Μάλιστα ήρθαν και αστυνομικοί από την Πολωνία για να βοηθήσουν τους τοπικούς αστυνομικούς για να μπορέσουν να συνεννοηθούν με τους Πολωνούς φιλάθλους.

 

Τα προκριματικά του Σαββάτου ήταν παράσταση για ένα ρόλο. Ο Vettel ήταν έτη φωτός μπροστά από τον ανταγωνισμό και δεν υπήρχε περίπτωση να χάσει την pole position. Το σύστημα με την καθυστέρηση στην ανάφλεξη και την συνεχή ροή αέρα στον διαχύτη τα στενά περάσματα της πίστας ήταν ψωμοτύρι για τις Red Bull Racing. Η απογοητευτική εμφάνιση του Button και αυτή του Schumacher ήταν το κερασάκι στην τούρτα. Σε κανένα σημείο δεν μπόρεσαν να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων. Το χειρότερο για αυτούς είναι ότι και οι δυο team mate τους πέρασαν στο τελευταίο σκέλος! Το μέτρο σύγκρισης ήταν οι Rosberg και Hamilton και οι παγκόσμιοι πρωταθλητές δεν πέρασαν στον «τελικό».

AYTO TO ΔΙΑΒΑΣΕΣ

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...