Οι 3 πιο εύποροι γονείς οδηγών F1
Ποιος αγόρασε ομάδα για να τρέχει ο γιος του στη Formula 1
- -
- -
Για να φτάσει κάποιος οδηγός να αγωνιστεί στο πρωτάθλημα της Formula 1 απαιτείται ταλέντο, ταχύτητα, εμπειρία αλλά πολλές φορές και… χρήματα! Δεν είναι μάλιστα λίγες οι περιπτώσεις πιλότων που ουσιαστικά «νοικιάζουν» τη θέση τους σε κάποια μικρή ομάδα, είτε πληρώνοντας οι ίδιοι είτε έχοντας κάποιους χορηγούς να τους υποστηρίζουν. Πολλές φορές, ο μεγάλος χορηγός δεν είναι άλλος από τον… πατέρα! Τα παρακάτω ονόματα αφορούν τρεις γονείς που η οικονομική τους ενίσχυση στις ομάδες λειτουργούν θετικά στο να μπορέσουν τα παιδιά τους να ακολουθήσουν την πολυπόθητη καριέρα του οδηγού Formula 1.
ΠΕΝΤΕ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ
ΙΣΩΣ ΔΕΝ ΗΞΕΡΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΙΣΤΑ ΤΟΥ
ΜΟΝΑΚΟ
Πρώτος πρώτος, ο Lawrence Stroll, πατέρας του Lance Stroll που τρέχει στην Aston Martin F1. Το 2018 o Lawrence αγόρασε την τότε ομάδα της Racing Point για 100+ εκατομμύρια δολάρια και δύο χρόνια μετά απέκτησε και την Aston Martin έναντι 235 εκατ. δολαρίων! Η λογική συνέχεια, ήταν να μετονομάσει την Racing Point σε Aston Martin. Ο Lawrence είναι επίσης γνωστός συλλέκτης Ferrari. Μάλιστα αγόρασε το 2013 μια Ferrari 275 GTB/4 Spider έναντι 27,5 εκατομμυρίων δολαρίων. Ο τομέας που δραστηριοποιείται είναι η ένδυση.
Ο Nicholas Latifi της Williams F1 έχει επίσης έναν ισχυρό οικονομικά πατέρα. Ο Michael Latifi είναι ιδιοκτήτης, πρόεδρος και CEO της Sofina Foods. Μέσω μιας εταιρίας επενδύσεων την οποία επίσης ελέγχει, επένδυσε το 2018 200 εκατομμύρια δολάρια στο McLaren Group. Κατάγεται από το Ιράν αλλά από τα 15 του ζει στον Καναδά, όπου ίδρυσε (στο Toronto) την Vienna Meat products η οποία στην συνέχεια εξελίχθηκε στη Sofina Foods. Λάτρης κι αυτός της Ferrari, έχει στην κατοχή του την F2004 του Michael Schumacher καθώς και την F2007 του Kimi Raikkonen.
Από την λίστα δεν θα μπορούσε να λείπει ο μεγαλομέτοχος και πρόεδρος της εταιρίας λιπαντικών Uralchem Integrated Chemicals Company. Ο Dmitry Mazepin είναι πατέρας του οδηγού της Haas F1, Nikita Mazepin. Αγόρασε το 2014 την Uralkali για 5 δις δολάρια και μπήκε στην λίστα δισεκατομμυριούχων του Forbes. Η πρώτη του εταιρία ιδρύθηκε το 2004, η οποία στη συνέχεια συγχωνεύτηκε με την Uralchem. Από το 2013 η Uralkali εμφανίζεται ως χορηγός στα μονοθέσια της Haas.