Έρχεται ανανεωμένο "καυτό" Insignia OPC

Παγκόσμια πρεμιέρα στη Φρανκφούρτη για το απόλυτο ‘εργαλείο’ της Opel

  • -
  • -

Με νέα, πιο τολμηρή εμφάνιση, υπερσύγχρονη τεχνολογία και τον ίδιο 2.8 V6 Turbo κινητήρα 325 ίππων έρχεται το ανανεωμένο Insignia OPC στην έκθεση της Φρανκφούρτης. Η ανανέωση αφορά τόσο την εμφάνιση του εμπρός και του πίσω μέρους όσο και το πλαίσιο. Στο τελευταίο, έμφαση δόθηκε στον ανασχεδιασμένο πίσω άξονα – όπως τα υπόλοιπα μέλη της νέας οικογένειας Insignia – όπου οι μηχανικοί της Opel έχουν τροποποιήσει περίπου το 60% των εξαρτημάτων. Τροποποιημένο είναι και το λογισμικό του FlexRide με προσαρμοζόμενα αμορτισέρ, διασφαλίζοντας ακόμη καλύτερο κράτημα στο δρόμο, δίνοντας σύμφωνα με την Opel ταχύτερη και ακριβέστερη απόκριση σε διάφορους ελιγμούς και οδικές συνθήκες. Επιπλέον, το επαναρυθμισμένο ESP επιτρέπει μεγαλύτερη ακρίβεια στη ρύθμιση της δυναμικής συμπεριφοράς, κυρίως στην αντίδραση των τάσεων υποστροφής, ενώ βελτίωση υπάρχει και στους τομείς θορύβων και κραδασμών.

Θυμίζουμε πως κάτω από το καπό του Insignia OPC βασιλεύει ο υπερτροφοδοτούμενος 2.8 V6 με απόδοση 325 PS και 435 Nm, ο οποίος συνεργάζεται με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο και σύστημα τετρακίνησης (AWD). Το Insignia OPC επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 6,0” (Sports Tourer: 6,3”) και μέχρι την τελική ταχύτητα των 250 km/h (με ηλεκτρονικό κόφτη). Στην έκδοση χωρίς ηλεκτρονικό κόφτη, το OPC με μηχανικό κιβώτιο αναπτύσσει μέγιστη ταχύτητα 270 km/h (Sports Tourer: 265 km/h). Το ισχυρό σύστημα πέδησης Brembo υπόσχεται ταχεία επιβράδυνση με μέγιστη ευστάθεια ακόμα και σε σκληρή χρήση. Το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα 4x4 περιλαμβάνει συμπλέκτη (Haldex) και ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης μεταβάλλοντας την κατανομή ροπής από 0 έως 100% μεταξύ εμπρός και πίσω άξονα, καθώς και μεταξύ των πίσω τροχών.

Στην καμπίνα ξεχωρίζουν τα καθίσματα Recaro - προαιρετικά δερμάτινα με λειτουργία μνήμης - ο επιλογέας OPC, το νέο ταμπλό οργάνων και η κεντρική κονσόλα. Πέραν των βασικών πληροφοριών, οι οδηγοί μπορούν να βλέπουν λεπτομέρειες όπως πίεση και θερμοκρασία λαδιού, τάση μπαταρίας, θέση γκαζιού, ισχύς φρένου και δύναμη g που απορρέει από την πλευρική επιτάχυνση στην προαιρετική οθόνη ενδείξεων 8 ιντσών. Το νέο σπορ τιμόνι (προαιρετικά θερμαινόμενο) τέλος, περιλαμβάνει μοχλούς αλλαγής σχέσεων όταν συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο.

AYTO TO ΔΙΑΒΑΣΕΣ

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...