Toyota Fuel Cell Hybrid Vehicle

Πρωτότυπο με κυψέλες υδρογόνου στη Φρανκφούρτη

  • -
  • -

Η πρώτη φορά που είδε τα φώτα των προβολέων σε κάποια έκθεση το υβριδικό της Toyota ήταν το 2011 στο Τόκιο. Το FCHV πλέον φτάνει κοντά στην παραγωγή και βελτιώνεται, υιοθετώντας αλλαγές ιδιαίτερα σημαντικές για την απόδοση του αυτοκινήτου. Στόχος είναι να κυκλοφορήσει το 2015 και το πρωτότυπο θα διαθέτει δύο δεξαμενές υδρογόνου υψηλής πίεσης 70 MPa, ενεργειακές κυψέλες ισχύος 21kW και το γνώριμο Hybrid Synergy Drive system που χρησιμοποιείται στα λοιπά υβριδικά μοντέλα της μάρκας. Οι Ιάπωνες μηχανικοί εξέλιξαν όλα αυτά τα χρόνια τις ενεργειακές κυψέλες μειώνοντας σημαντικά τον όγκο της συστοιχίας. Η απόδοση της κυψέλης είναι 3,0kW ανά λίτρο όγκου και πλέον η συστοιχία είναι αρκετά συμπαγής ώστε να μην υπάρχουν περιορισμοί στο αμάξωμα. Η αυτονομία του FCHV έχει αυξηθεί στα 560 χιλιόμετρα έτσι δεν διαφέρει από ένα αυτοκίνητο με συμβατικά καύσιμα. Με τη βοήθεια νέων υλικών η θερμοκρασία λειτουργίας των κυψελών μπορεί να κατέβει στους -30 βαθμούς Κελσίου χωρίς να υπάρχει πτώση της απόδοσης ή θέματα ασφαλούς λειτουργίας ή αξιοπιστίας. Η έκδοση παραγωγής αναμένεται να τιμάται λίγο πάνω από τις 80.000 ευρώ ωστόσο στα επόμενα δύο χρόνια με βελτιστοποιήσεις  φιλοδοξούν να μειώσουν περαιτέρω το κόστος αγοράς. Παράλληλα η Toyota εργάζεται για την ανάπτυξη δικτύου πρατηρίων υδρογόνου σε αέρια μορφή, με τις επενδύσεις να έχουν ξεκινήσει ήδη από τη Γερμανία.

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...