Δύο 2λιτροι diesel για το Ford Edge

2.0 TDCi diesel με 180 PS και 2.0 TDCi diesel bi-turbo με 210 PS για το μεγάλο SUV

  • -
  • -

Με δύο ισχυρούς κινητήρες πετρελαίου έκανε ντεμπούτο στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης 2015 το νέο Ford Edge ευρωπαϊκών προδιαγραφών. Το μεγάλο SUV θα προσφέρεται στην Ευρώπη με κινητήρα 2.0 TDCi diesel 180 ίππων και εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο, ή με 2.0 TDCi diesel bi-turbo 210 ίππων με εξατάχυτο αυτόματο PowerShift. Και τα δύο κινητήρια σύνολα θα καταναλώνουν 5,8 lt/100 km με εκπομπές CO2 στα 149 g/km, χάρη και στην τεχνολογία Auto-Start-Stop.

Το Edge περιλαμβάνει στάνταρ την τετρακίνηση Intelligent All-Wheel Drive (AWD), που μετρά την πρόσφυση όλων των τροχών κάθε 16 χιλιοστά του δευτερολέπτου - 20 φορές ταχύτερα από το ανοιγόκλειμα του ματιού - και μπορεί να μεταφέρει έως και το 100% της ροπής του κινητήρα στους εμπρός ή πίσω τροχούς. Μεταφέροντας τη ροπή μόνον όπου και όταν είναι απαραίτητο, το Intelligent AWD έχει ελάχιστες επιπτώσεις στην απόδοση καυσίμου και τις εκπομπές CO2 συγκριτικά με τα συστήματα μόνιμης τετρακίνησης (4WD).

Το νέο Edge διαθέτει και άλλες νέες τεχνολογίες της Ford, όπως οι:

  • Adaptive Steering, που βελτιστοποιεί αυτόματα την απόκριση διεύθυνσης διευκολύνοντας τους ελιγμούς σε χαμηλές ταχύτητες, παραμένοντας παράλληλα ακριβές και διαισθητικό στις υψηλότερες ταχύτητες,
  • Front Split View Camera, που δίνει πιο σαφή εικόνα της κυκλοφορίας στο οδηγό σε διασταυρώσεις ή χώρους στάθμευσης με περιορισμένη ορατότητα
  • Pre-Collision Assist with Pedestrian Detection: ένα σύστημα βασισμένο σε κάμερα και ραντάρ που λειτουργεί σε ταχύτητες από 8 km/h έως 180 km/h για την ανίχνευση οχημάτων και ανθρώπων στο δρόμο. Το σύστημα μπορεί να ενεργοποιεί αυτόματα τα φρένα εάν ανιχνευτεί επικείμενη εμπρόσθια σύγκρουση και ο οδηγός δεν αντιδράσει στις προειδοποιήσεις.
  • Active Noise Control που ανιχνεύει τους ανεπιθύμητους θορύβους του κινητήρα μέσα στην καμπίνα κα τους καταστέλλει μέσω ηχητικών κυμάτων αντίθετης φάσης που παράγει το ηχοσύστημα του αυτοκινήτου.

 

Το Active Noise Control συμβάλλει σε μια εξαιρετικά αθόρυβη καμπίνα, μαζί φυσικά με τη χρήση ηχομονωτικών παρμπρίζ και εμπρός παραθύρων που συμβάλλουν στην ελαχιστοποίηση των θορύβων, αλλά και με τις ποδιές στο κάτω μέρος του αμαξώματος και τις επενδύσεις των θόλων των τροχών που ελαχιστοποιούν τους θορύβους από το δρόμο και τον αέρα. Το εσωτερικό του Edge είναι κατασκευασμένο από υλικά υψηλής ποιότητας όπως μαλακές επενδύσεις στο ταμπλό και την κεντρική κονσόλα, διακοσμητικά διακοπτών σε high-gloss piano black και ένα satin silver μεταλλικό φινίρισμα στις λαβές των θυρών, τους δακτυλίους των αεραγωγών, την επένδυση του ντουλαπιού και τα ένθετα του τιμονιού. Το Edge προσφέρεται επίσης με θερμαινόμενα και κλιματιζόμενα εμπρός καθίσματα και θερμαινόμενα πίσω καθίσματα. Σύμφωνα με τη Ford, το νέο Edge προσφέρει μεγαλύτερη ευρυχωρία στους επιβάτες συγκριτικά με μεγάλα SUV του ανταγωνισμού που κοστίζουν πολύ περισσότερο.

AYTO TO ΔΙΑΒΑΣΕΣ

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...