Abarth 124 Spider με 41.500 στην Ελλάδα
Σπορ διθέσιο πισωκίνητο μοντέλο με 170 ίππους και τη σφραγίδα του «σκορπιού»
- -
- -
Η Abarth διευρύνει τη γκάμα της με το νέο Abarth 124 Spider, το αυτοκίνητο που συνδυάζει τα πλεονεκτήματα ενός γνήσιου roadster με τα χαρακτηριστικά της μάρκας. Οι λάτρεις των roadsters και όχι μόνο, μπορούν να απευθυνθούν στο επίσημο δίκτυο της Abarth για να αποκτήσουν την έκδοση 124 Spider με 41.500 ευρώ (ή 43.500 ευρώ με αυτόματο κιβώτιο) και πλούσιο πακέτο εξοπλισμού.
Το νέο σπορ Roadster φέρει ένα “set-up” με πίσω κίνηση εξελιγμένης διάταξης σε συνδυασμό με διαμήκη τοποθέτηση ενός ισχυρού κινητήρα. Παράλληλα, πρόκειται για μια κατασκευή χαμηλού βάρους με εκτεταμένη χρήση ελαφρών και ανθεκτικών υλικών με σπορ οδηγική συμπεριφορά και εξαιρετική ευελιξία.
Το Abarth 124 Spider, εξοπλίζεται με τετρακύλινδρο MultiAir 1.4 που αποδίδει 170 PS και 250 Nm ροπής, ειδικά σχεδιασμένο για να προσφέρει εξαιρετική οδική συμπεριφορά σε αυτοκίνητο με πίσω κίνηση. Η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 230 χλμ./ώρα και επιταχύνει από τα 0 στα 100 km/h σε 6,8 sec.
Συνδυάζεται με ένα 6-τάχυτο μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο, με τις αλλαγές των ταχυτήτων να πραγματοποιούνται είτε με το μοχλό είτε με τα κουπιά πίσω από το τιμόνι. Η απόδοση του αυτοκινήτου ενισχύεται ακόμη περισσότερο ρυθμίζοντας τον επιλογέα τρόπου οδήγησης στη λειτουργία “Sport”. Επιπλέον, ο ήχος του κινητήρα έχει πραγματική σημασία για ένα Abarth και έτσι η εξάτμιση Record Monza, με τον ιδιαίτερο βρυχηθμό της, ανήκει στο βασικό εξοπλισμό του.
Αναφορικά με το αμάξωμα, η χρήση αλουμινίου και υψηλής αντοχής ατσαλιού υπόσχονται ασφάλεια και στιβαρότητα, αλλά και μειωμένο βάρος. Εξασφαλίζεται έτσι, η καλύτερη αναλογία βάρους-ισχύος (6,2 kg/HP) στην κατηγορία του και η τέλεια κατανομή βάρους 50/50 για μέγιστη απόδοση.
Η υψηλής διάταξης ανάρτηση του 124 Spider με διπλά ψαλίδια και αντιστρεπτική δοκό μπροστά και διάταξη πολλαπλών συνδέσμων πίσω, το σύστημα διεύθυνσης με ηλεκτρική υποβοήθηση διπλού πηνίου, τα αμορτισέρ Abarth by Bilstein και το σύστημα φρένων Brembo, αποτελούν εγγύηση για εξαιρετική οδηγική αίσθηση και άνεση, μεγαλύτερη σταθερότητα και απόλυτο έλεγχο. Η οδήγηση με το Abarth 124 Spider γίνεται ακόμα πιο παιχνιδιάρικη, χάρη και στο μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, σύστημα το οποίο ανήκει στον βασικό εξοπλισμό του μοντέλου.
Σχεδιασμένο στο Centro Stile στο Τορίνο, το νέο Abarth 124 Spider φιλοδοξεί να αποτελέσει ένα από τα ομορφότερα Abarth όλων των εποχών και αναμφισβήτητο σημείο αναφοράς στην κατηγορία του, αντικατοπτρίζοντας ένα εξαιρετικό μηχανικό σύστημα. Το μακρύ καπό υπογραμμίζει τη σημασία του κινητήρα και την αίσθηση δύναμης του αυτοκινήτου, οι μειωμένες προεξοχές τονίζουν τον ευέλικτο χαρακτήρα του, ενώ η καμπίνα που βρίσκεται κοντά στον πίσω άξονα αφήνει τον οδηγό να «αισθανθεί» το δρόμο. Το πίσω μέρος του χαρακτηρίζεται από δύο στοιχεία: τα ψαλιδωτά πίσω φτερά και τα οριζόντια πίσω φώτα που θυμίζουν συγκεκριμένα χαρακτηριστικά του προγόνου του.
Τα πρώτα Abarth 124 Spider θα είναι διαθέσιμα στην Ελληνική αγορά τον Νοέμβριο του 2016, ενώ υπάρχει η δυνατότητα επιλογής μεταξύ πέντε διαφορετικών χρωμάτων αμαξώματος (2 παστέλ “Λευκό 1975 Turini” και “ Κόκκινο Costa Brava 1972”, και 3 μεταλλικά “Μπλε Isola d'Elba 1974”, το “Γκρι Portogallo 1974” και “Μαύρο San Marino 1972”). Ο εξοπλισμός άνεσης περιλαμβάνει μεταξύ άλλων: Air Condition, ραδιόφωνο με τέσσερα ηχεία, MP3 player και θύρα USB, cruise control, ρυθμιζόμενους και ηλεκτρικά αναδιπλούμενους εξωτερικούς καθρέφτες. Διατίθεται κατόπιν παραγγελίας και με το σύστημα High Audio 7’, ενώ για ανώτερη ποιότητα ήχου, παρέχεται το ηχοσύστημα Bose.
Παράλληλα, το απόλυτο Roadster είναι εφοδιασμένο με πλήθος συστημάτων ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας που το καθιστούν απόλυτα ασφαλές και αντάξιο της premium κατηγορίας των roadster / cabrio. Εκτός από το ABS, ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει και το EBD, που προσαρμόζει την κατανομή της δύναμης πέδησης εμπρός και πίσω, όπως και το ESC για την αύξηση του ελέγχου σε όλες τις συνθήκες οδήγησης, μέσω του επιλεκτικού φρεναρίσματος και του ελέγχου στο γκάζι, ενώ το ERM είναι μια επέκταση του ESC, που χρησιμοποιεί τους αισθητήρες του για να προβλέψει εάν το όχημα βρίσκεται σε κίνδυνο ανατροπής.