Volkswagen T-Prime Concept GTE

Μια γεύση από το επόμενο μεγάλο SUV παραγωγής που ετοιμάζει η Volkswagen

  • -
  • -

Η Volkswagen παρουσίασε στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Πεκίνου το T-Prime Concept GTE, το οποίο μας δίνει μία γεύση από ένα μελλοντικό μεγάλο SUV που ετοιμάζει η γερμανική εταιρεία. Ξεκινώντας, το T-Roc concept είχε παρουσιαστεί το 2014, το οποίο αποτελούσε ένα Golf σε crossoverοειδή χαρακτηριστικά. Πριν από περίπου ένα μήνα, η Volkswagen αποκάλυψε το T-Cross Breeze με crossover στοιχεία βασιζόμενο στο τελευταίας γενιάς Polo. Τώρα, στο Πεκίνο παρουσίασε ένα μεγάλο πρωτότυπο SUV μοντέλο, φορτωμένο με αρκετά τελευταίας τεχνολογίας συστήματα, σκιαγραφώντας το μέλλον ενός μεγάλης κατηγορίας SUV, το οποίο θα φτάσει την παραγωγή.

Μπορεί η μεγάλη χρωμιωμένη μάσκα και οι τεράστιοι τροχοί (22 ιντσών) να μην εμπνέουν για αυτοκίνητο παραγωγής, ωστόσο αν εξαιρέσεις τα παραπάνω φαίνεται ότι δεν απέχει από το τελικό σχέδιο του μοντέλου. Οι διαστάσεις του είναι 5,06 m μήκος (δηλαδή 1 cm πιο μακρύ από το Phaeton). Λόγω της plug-in hybrid τεχνολογίας του, εξηγούνται τα LED φώτα ημέρας σχήματος C, μιας και όλα τα GTE φέρουν τα εν λόγω φώτα. Το εσωτερικό του μπορεί να φιλοξενήσει 4 άτομα, ενώ σύμφωνα με την εταιρεία η άνεση είναι ένα από τα δυνατά χαρτιά του πρωτότυπου μοντέλου. Ακόμα, ο πίνακας οργάνων είναι μία προσαρμόσιμη οθόνη 12 ιντσών, ενώ το σύστημα πολυμέσων διαθέτει μία 15 ιντσών curved οθόνη αφής. Στο τιμόνι δεν συναντάμε τους παραδοσιακούς διακόπτες, αλλά σημεία αφής που ρυθμίζουν τις λειτουργίες του ηχοσυστήματος και των οργάνων. Εκτός από τις δύο μεγάλες οθόνες, υπάρχει ακόμα μία οθόνη 9,6 ιντσών για την ψυχαγωγία των πίσω επιβατών, αλλά και τη δυνατότητα ρύθμισης των καθισμάτων και κλιματιστικού.

Όσο για το μηχανολογικό κομμάτι, το T-Prime Concept GTE βασίζεται στην πλατφόρμα MLB, ίδια δηλαδή με αυτή του Audi Q7 και Bentley Bentayga. Το υβριδικό μοντέλο εφοδιάζεται από έναν 2λιτρο turbo κινητήρα των 248 ίππων και 370 Nm ροπής και έναν ηλεκτροκινητήρα 134 ίππων. Η συνδυαστική απόδοση σύμφωνα με την εταιρεία φτάνει τους 375 ίππους και 699 Nm ροπής. Φυσικά, το «θηριώδες» SUV εξοπλίζεται με σύστημα τετρακίνησης 4ΜΟΤΙΟΝ και διαφορικό μπλοκέ. Το υβριδικό σύνολο συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και το T-Prime Concept GTE μπορεί να επιταχύνει από στάση και να φτάσει τα 100 km/h σε 6 sec. Η αυτονομία που ανακοινώνει η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία για το πρωτότυπό της μοντέλο είναι 3,2  lt/ 100 km, ενώ αμιγώς ηλεκτρικά μπορεί να ταξιδέψει έως και 50 km. Τέλος, για μια ολοκληρωμένη φόρτιση της μπαταρίας χρειάζεται 8 ώρες.

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...