Hyundai RM16: Πισωκίνητο & κεντρομήχανο
Πρωτότυπο μοντέλο της κορεάτικης φίρμας με μοτέρ 300 ίππων
- -
- -
Όπως είχαμε αναφέρει, η Hyundai είχε σκοπό να παρουσιάσει ένα ισχυρό μοντέλο του τμήματος Ν στη Νότια Κορέα και το έκανε! Αυτό είναι το νέο RM16. Είναι το τρίτο πρωτότυπο που φοράει την ονομασία Ν, μιας και είχαν προηγηθεί τα RM14 και RM15. Σχεδιαστικά δεν άλλαξαν και πολλά, ωστόσο η φίρμα χρησιμοποίησε πιο γήινες γραμμές στο 16 για να ταιριάζει στην φιλοσοφία των αυτοκινήτων παραγωγής.
Κάτω από το καπό βρίσκεται ο ίδιος 2λιτρος 4κύλινδρος κινητήρας, ο οποίος σε συνεργασία με ένα ηλεκτρικό τούρμπο η απόδοση εκτοξεύεται στους 300 ίππους και 383 Nm ροπής. Η κίνηση προέρχεται από τους πίσω τροχούς και το δυνατό μοτέρ συνδυάζεται με ένα 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Επίσης στον εξοπλισμό μεταξύ άλλων βρίσκεται το διαφορικό μπλοκέ, ρυθμιζόμενο σύστημα εξάτμισης και αυτόματα ελεγχόμενη πίσω αεροτομή.
Δεν έχει αναφερθεί τίποτα για το αν θα περάσει τη γραμμή παραγωγής, όπως και να έχει φαίνεται ότι η Hyundai έχει αλλάξει φιλοσοφία και από εμπρός μοτέρ και κίνηση παράγει μοντέλα πισωκίνητα με κινητήρες στο κέντρο.