Νέα Clio R.S. 200 και R.S. 220 Trophy
Μαζί με τα κορυφαία Clio και μια έκδοση GT Line από τη Renault
- -
- -
Το μικρό γαλλικό μοντέλο στην τέταρτη γενιά του άλλαξε στις λεπτομέρειες όσον αφορά τις βασικές του εκδόσεις και τώρα η Renault με την παρουσίαση των γρήγορων εκδόσεών του έρχεται να ολοκληρώσει τη γκάμα του. Την τιμητική τους έχουν οι εκδόσεις R.S. 200 και R.S. 220 Trophy, με τον αριθμό να μαρτυρά τα άλογα που κρύβονται κάτω από το καπό.
Το νέο R.S. Clio φοράει τον μικρό τούρμπο κινητήρα βενζίνης των 1,6 λίτρων που συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη EDC έξι σχέσεων, με paddles αλλαγών πίσω από το τιμόνι. Το Clio R.S. είναι το μόνο αυτοκίνητο στην κατηγορία του που προσφέρεται σε τρεις τύπους πλαισίου: το Sport, το Cup και το Trophy, το οποίο είναι χαμηλότερο κατά 20 mm εμπρός και 10 mm πίσω.
Η κορυφαία έκδοση Trophy μπορεί να εφοδιαστεί με το σύστημα εξάτμισης του ειδικού AKrapovic, ίδιο με αυτό που φορούσε το Clio R.S. 16 concept. Όσον αφορά τις επιδόσεις, με απόδοση 220 ίππων επιταχύνει από στάση μέχρι τα πρώτα 100 km/h σε 6,6 sec, ενώ για να καλύψει τα πρώτα 400 μέτρα χρειάζεται 14,5 sec, με τη μέγιστη ταχύτητα να αγγίζει τα 235 km/h.
Αισθητικά οι αλλαγές εστιάζονται στο νέο εμπρός προφυλακτήρα και φώτα LED που του χαρίζουν ιδιαίτερη προσωπικότητα. Βελτιωμένη είναι και η απόδοσή τους, προσφέροντας καλύτερη ορατότητα στο σκοτάδι, ενώ φωτίζουν και τις στροφές ακολουθώντας την πορεία του τιμονιού. Το νέο Clio R.S. πατά σε τροχούς 18 ιντσών, με τις αλλαγές του να ολοκληρώνονται στο πίσω μέρος όπου βρίσκουμε τις διπλές απολήξεις της εξάτμισης και το diffuser.
Παράλληλα, η Renault παρουσιάζει και μια ακόμα έκδοση GT Line
που δίνει έμφαση στην αισθητική και επιτρέπει στους φίλους του
μικρού γαλλικού μοντέλου να του χαρίσουν πιο άγρια εμφάνιση.