Γιατί δεν θα υπάρξει Renault Twingo RS;
Το κοινό και η γαλλική φίρμα θα ήθελαν ένα πιο γρήγορο Twingo, αλλά…
- -
- -
Το Twingo GT θα παραμείνει η κορυφαία σε επιδόσεις έκδοση του μοντέλου, αφού όπως ανακοίνωσε η Renault δεν θα προχωρήσει στη δημιουργία μια πιο καυτής εκδοχής RS. Το GT που παρουσιάστηκε πρόσφατα φοράει τον μικρό 3κύλινδρο 0.9 τούρμπο με απόδοση 110 ίππων και 170 Nm ροπής.
Έτσι, για να έχει νόημα μια ισχυρότερη έκδοση RS θα πρέπει να αποδίδει περίπου 150 ίππους και για να πάρουν αυτή την ισχύ θα πρέπει να τοποθετήσουν ένα νέο μεγαλύτερο 4κύλινδρο κινητήρα. Ωστόσο κάτι τέτοιο δεν είναι εφικτό, αφού ο χώρος που διαθέτει στο πίσω μέρος του Twingo, εκεί που είναι τοποθετημένο το μοτέρ είναι περιορισμένος.
Ο Patrice Ratti, αφεντικό της Renault Sport δήλωσε στο βρετανικό Autocar, «Πιστεύουμε ότι το GT έχει την ιδανική ισορροπία ανάμεσα στη δύναμη και το κόστος. Με αυτή τη δύναμη, τις αλλαγές στο τιμόνι και την ανάρτηση είναι πραγματικά διασκεδαστικό να το οδηγείς και αυτό το καταφέραμε χωρίς να το κάνουμε περίπλοκο, ούτε να αυξήσουμε παράλογα το κόστος».
Τέλος, η εναλλακτική της εξέλιξης του μικρού 0.9 ώστε να φτάσει
τους 150 ίππους θα ανέβαζε πολύ το κόστος και πιθανότατα θα ήταν
απαγορευτικό για αυτοκίνητο της μικρής κατηγορίας.