Αποκαλύφθηκε το Toyota C-HR
Λίγο πριν την επίσημη πρεμιέρα στο Παρίσι. Διαθέσιμο με τρεις κινητήρες
- -
- -
Το νέο crossover της Toyota που έκανε την πρώτη του εμφάνιση στη Γενεύη στις αρχές του χρόνου, αποκαλύπτεται στο Παρίσι και λίγο πριν την επίσημη πρεμιέρα του. Πλήρες σετ φωτογραφιών με εικόνες από το εξωτερικό και το εσωτερικό του, αναδεικνύουν την αντισυμβατική του σχεδίαση που το καθιστά τουλάχιστον ξεχωριστό.
Οι ακμές συναντούν τις καμπύλες με στοιχεία δανεισμένα από τα
αδελφά μοντέλα της Lexus συνθέτουν ένα αρμονικό σύνολο που τραβάει
το μάτι. Αυτή εξάλλου θα είναι η νέα σχεδιαστική φιλοσοφία που θα
ακολουθήσει η Toyota στα μελλοντικά της μοντέλα. Σύμφωνα με τις
διαστάσεις του με μήκος 4.360 mm, πλάτος 1.795 mm, ύψος 1.550 mm
και μεταξόνιο 2.640 mm, το Toyota C-HR τοποθετείται στην
μικρομεσαία κατηγορία.
Στο εσωτερικό συναντάμε μια οθόνη αφής οκτώ ιντσών που
συνδυάζεται με το νέο σύστημα της ιαπωνικής εταιρείας Touch 2.
Σχεδιαστικά οι πινελιές από ματ ασημί και piano black χαρίζουν στο
ταμπλό αναβαθμισμένη και σύγχρονη εικόνα. Αρκετά είναι τα συστήματα
ασφάλεια που έχει στο οπλοστάσιό του το νέο C-HR. Σε αυτά
περιλαμβάνονται το ενεργό cruise control, το σύστημα αναγνώρισης
ακούσιας αλλαγής λωρίδας, οι αυτόματοι προβολείς που φροντίζουν να
παρέχουν καλύτερη ορατότητα στον οδηγό χωρίς να τυφλώνουν τον οδηγό
που κινείται αντίθετα και σύστημα αποφυγής σύγκρουσης. Επιπλέον,
διαθέσιμα είναι θερμαινόμενα καθίσματα, φιμέ πίσω κρύσταλλα και
keyless entry.
Η γκάμα των κινητήρων θα περιλαμβάνει για την αρχή τρία μοτέρ,
ένα μεγάλο 2λιτρο 4κύλινδρο το οποίο όμως δεν αναμένεται να φτάσει
στη δική μας αγορά και δύο με περισσότερο ενδιαφέρον. Πιο
συγκεκριμένα θα υπάρχει μια έκδοση που θα εφοδιάζεται με ένα
4κύλινδρο 1.800άρη ο οποίος θα συνδυάζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ
αποδίδοντας 120 ίππους, με τις εκπομπές CO2 να περιορίζονται στα 82
gr/km. Τέλος, στη γκάμα θα υπάρχει και ένας μικρός τούρμπο βενζίνης
1,2 λίτρων με απόδοση 115 ίππων και 185 Nm ροπής. Ο συγκεκριμένος
θα συνδυάζεται με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων ή με αυτόματο
τύπου CVT, συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης, με τη μετάδοση να περνάει
στους εμπρός ή και στους τέσσερις τροχούς.