Mercedes-AMG E 63 και E 63 S 4MATIC+ (video)

Οι κορυφαίες εκδόσεις της E-Class με 571 και 612 ίππους

  • -
  • -

Η Mercedes-AMG παρουσίασε τη νέα γενιά της E 63 και E 63 S 4MATIC+ που είναι οι ισχυρότερες στην ιστορία του μοντέλου. Η επίσημη παρουσίαση θα γίνει στην επερχόμενη Έκθεση Αυτοκινήτου του Los Angeles. Η ουσία των νέων κορυφαίων εκδόσεων κρύβεται κάτω από το καπό, όπου τη θέση του μεγάλου κινητήρα των 5,5 λίτρων πήρε ο νέος twin-turbo V8 των 4,0 λίτρων - που έρχεται κατευθείαν από την GT – ενώ η μετάδοση θα περνάει και στους τέσσερις τροχούς μέσω του συστήματος 4MATIC.

Η βασική έκδοση E 63 αποδίδει 571 ίππους και 750 Nm ροπής κάνοντας το 0-100 km/h σε 3,5 sec, ενώ η ισχυρότερη E 63 S αποδίδει 612 ίππους και 850 Nm ροπής και χρειάζεται για την ίδια διαδικασία επιτάχυνση μόλις 3,3 sec. Και οι δύο εκδόσεις έχουν ηλεκτρονικό περιοριστή ταχύτητα στα 250 km/h, αλλά υπάρχει διαθέσιμο και το πακέτο AMG Driver που ανεβάζει την τελική στα 300 km/h.

Ωστόσο οι μηχανικοί της Mercedes-AMG δεν στάθηκαν μόνο στις επιδόσεις, αφού ο νέος κινητήρας διαθέτει σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων κάνοντας το θηρίο να λειτουργεί με τους μισούς από τους οκτώ κυλίνδρους που διαθέτει μεταξύ των 1.000 και 3.250 rpm και με χαμηλό φορτίο, έτσι ώστε να περιορίσουν την κατανάλωση και τις εκπομπές ρύπων.

Για τη μετάδοση φροντίζει το πολύδισκο σύστημα MCT με τις εννέα σχέσεις που διαθέτει και paddles αλλαγών στο τιμόνι. Η κίνηση περνάει αποκλειστικά και στους τέσσερις τροχούς χωρίς να υπάρχει έκδοση με κίνηση μόνο στους πίσω τροχούς. Ωστόσο, η έκδοση E 63 S 4MATIC+ έρχεται με σύστημα που επιτρέπει το… παιχνίδι, αφού μέσα από το πρόγραμμα Race μπορείτε να επιλέξετε και το Drift Mode, απενεργοποιώντας το ESP και περνώντας το κιβώτιο στη χειροκίνητη λειτουργία, έτσι ώστε η δύναμη να πηγαίνει στους πίσω τροχούς.

Ειδικά εξελιγμένο για την E 63 είναι το Air Body Control που ελέγχει την ανάρτηση και συνδυάζεται με πίσω διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και ESP τριών σταδίων, ενώ κάνει και πιο σπορ την αίσθηση του τιμονιού. Για να σταματήσουν την πιο γρήγορη E-Class οι μηχανικοί του τμήματος Mercedes-AMG έβαλαν τεράστιους 360 mm αεριζόμενους δίσκους εμπρός με 6πίστονες δαγκάνες και ίδιου μεγέθους πίσω αλλά με μονό έμβολο και για την E 63 S 390 mm εμπρός. Προαιρετικά για την E 63 S υπάρχει η επιλογή κεραμικών φρένων 402 mm εμπρός και 360 mm πίσω. Τέλος η E 63 πατά σε τροχούς 19 ιντσών και η E 63 S σε 20 ιντσών. Οι κορυφαίες Mercedes-AMG E 63 και E 63 S θα είναι διαθέσιμες στην ευρωπαϊκή αγορά από τον Μάρτιο του 2017.



AYTO TO ΔΙΑΒΑΣΕΣ

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...