7 HOT INFO για το νέο Peugeot 3008
Με έμφαση στη σχεδίαση, την άνεση, την ποιότητα και την τεχνολογία το 3008 πάει μπροστά την Peugeot
- -
- -
Νέα δεδομένα έρχεται να δημιουργήσει το Peugeot 3008, τόσο στη γκάμα της γαλλικής φίρμας, όσο και στην κατηγορία των SUV. Με ανατρεπτική για τα δεδομένα της κατηγορίας σχεδίασης, προσεγμένη στη λεπτομέρεια ποιότητα και τεχνολογία που απογειώνει το εσωτερικό το αυτοκινήτου, το 3008 φαίνεται να έχει στρώσει καλά το δρόμο που θα πατήσει στο άμεσο μέλλον. Συγκεντρώνουμε τις 5 HOT INFO που φέρνουν στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος και σας τις παρουσιάζουμε.
ΣΧΕΔΙΑΣΗ
Η επιβλητική μάσκα με τον Λέοντα στο κέντρο της και τα ιδιαίτερα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED είναι αυτά που διαμορφώνουν το δυναμικό χαρακτήρα του 3008 όσον αφορά το εμπρός μέρος. Ανάλογα χαρακτηριστικά είναι και τα πίσω φώτα, ενώ η οροφή black diamond φαίνεται να αιωρείται χάρη στο «τρικ» που χρησιμοποίησαν οι σχεδιαστές στην τρίτη κολόνα που την κάνει… αόρατη.
ΧΩΡΟΙ
Για την κατασκευή του χρησιμοποιήθηκε μια νέα πλατφόρμα EMP2 η οποία εκτός από τα προφανή πλεονεκτήματα σε επίπεδο σχεδίασης, προέκυψε κέρδος και σε επίπεδο βάρους. Πιο συγκεκριμένα το νέο 3008 είναι κατά 100 κιλά πιο ελαφρύ σε σχέση με τον προκάτοχό του. Επιπλέον, με μήκος 4.450 mm έχει 62 mm μεγαλύτερο μεταξόνιο (2.675 mm) κάτι που αντικατοπτρίζεται στους βελτιωμένους χώρους για τους επιβάτες. Πιο μεγάλος κατά 90 λίτρα είναι και ο χώρος αποσκευών με όγκο που φτάνει τα 520 λίτρα.
ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ
Πρεμιέρα για το i-Cockpit το νέο καινοτόμο εσωτερικό της Peugeot στο 3008. Λιτό σε σχεδίαση, με έμφαση στην ποιότητα όπως αυτή αντικατοπτρίζεται στα υλικά κατασκευής και τη συναρμολόγησή τους, αλλά και κορυφαία τεχνολογία. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων με οθόνη 12,3 ιντσών συνεργάζεται με το Head Up Display, το οποίο παρέχει τη δυνατότητα διαμόρφωσης των πληροφοριών που θα προβάλει εμπρός από τα μάτια του οδηγού. Από το μικρό
Η μεγάλη οθόνη αφής οκτώ ιντσών στέκεται στο κέντρο του ταμπλό, πάνω από την καλοφτιαγμένη κεντρική κονσόλα με τα μεταλλικά πλήκτρα και τον κομψό επιλογέα ταχυτήτων. Στις ανώτερες εκδόσεις το Peugeot 3008 εξοπλίζεται με ηχοσύστημα υψηλής πιστότητας με ηχεία της Focal. Στο infotainment συναντάμε 3D απεικόνιση κατά την πλοήγηση και σε πραγματικό χρόνο την κίνηση στους δρόμους μέσω του Tom Tom. Επίσης, η συνδεσιμότητα του συστήματος που παρέχει ικανοποιεί τόσο Android, όσο και iOS χρήστες με το Android Auto και το Apple CarPlay αντίστοιχα.
GRIP CONTROL
Οι μηχανικοί της Peugeot επέλεξαν συνειδητά να μην χρησιμοποιήσουν τετρακίνηση στο νέο 3008 προκειμένου να διατηρήσουν το βάρος του αυτοκινήτου χαμηλά. Με την κίνηση να περνά μόνο στους εμπρός τροχούς τον έλεγχο του αυτοκινήτου στα δύσκολα αναλαμβάνει το εξελιγμένο σύστημα Grip Control, το οποίο παρέχει διάφορα προγράμματα ανάλογα με την περίπτωση, τις ανάγκες και το έδαφος, αντιμετωπίζοντας αποτελεσματικά, χιόνι, λάσπη και άμμο, χάρη στη συνεισφορά και των ελαστικών M+S.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ
Πλήρες παρουσιάζεται σε επίπεδο εξοπλισμού ασφάλειας το Peugeot 3008. Πιο συγκεκριμένα μεταξύ άλλων περιλαμβάνει, αυτόματο φρενάρισμα με προειδοποίηση του οδηγού όταν υπάρχει κίνδυνος, αυτόματοι προβολείς, προσαρμοζόμενο cruise control με λειτουργία ακινητοποίησης, ενεργό σύστημα αναγνώρισης «τυφλών» σημείων και υποβοήθηση παρκαρίσματος.
ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ
Όσον αφορά τους κινητήρες, διαθέσιμες είναι δύο βενζίνης και τέσσερις diesel εκδόσεις, που συνδυάζονται με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων ή ένα αυτόματο. Στη βάση των βενζινοκινητήρων τοποθετείται ο μικρός τούρμπο 1.2 PureTech με απόδοση 130 ίππων, ενώ πιο πάνω θα υπάρχει ο 1.6 THP με 165 ίππους.
Περνώντας στους diesel υπάρχει ο 1.6 BlueHDi με απόδοση 100 και 120 ίππους αντίστοιχα, ανάλογα με την έκδοση, ενώ στην κορυφή τοποθετείται ο 2λιτρος με απόδοση 150 και 180 ίππους αντίστοιχα. Οι κορυφαίες εκδόσεις βενζίνης και diesel εφοδιάζονται αποκλειστικά με το 6άρι αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.
HOT ΕΚΔΟΣΗ
Η HOT έκδοση του Peugeot 3008 με τα διακριτικά GT εφοδιάζεται με τον diesel κινητήρα των 2,0 λίτρων BlueHDi με απόδοση που φτάνει τους 180 ίππους. Για τη μετάδοση φροντίζει ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων ΕΑΤ6 έξι σχέσεων. Πατά σε μεγάλους τροχούς 19 ιντσών με ελαστικά 235/50, ενώ για την διαφοροποίηση της αισθητικής του φροντίζουν διακοσμητικά χρωμίου και ματ αλουμινίου. Η διχρωμία με την οροφή ανήκει στο βασικό εξοπλισμό, ενώ προαιρετικά διατίθεται και στο αμάξωμα.