Porsche 911 RSR: Η «πιστάδικη»

Το 2017 θα ξεχυθεί στις πίστες

  • -
  • -

H Porsche αποκάλυψε το απόλυτο όπλο που προορίζεται μόνο για τις πίστες και θα συμμετέχει σε ένα από τα δυσκολότερα πρωταθλήματα, αυτό του LeMans. Η 911 RSR έχει όλα αυτά που χρειάζεται κανείς για να ορμήξει μέσα στο grid και να σημειώσει καλούς χρόνους. Το ελαφρύ αμάξωμα και ο ισχυρός 6κύλινδρος 4λιτρος κινητήρας που κάθεται πάνω από τον πίσω άξονα είναι ένας συνδυασμός που δεν αφήνει πολλά περιθώρια αμφισβήτησης για τις ικανότητές του. Σύμφωνα με την εταιρεία, το θηριώδες μοτέρ προσφέρει και χαμηλή κατανάλωση, κάτι που στους αγώνες παίζει αρκετά σημαντικό ρόλο. Το «απείραχτο» μοτέρ πληροί τους κανονισμούς της LM-GTE με την απόδοση να είναι 510 PS, ενώ συνδυάζεται με 6άρι αυτόματο κιβώτιο.

Τα περισσότερα καλούδια της νέας 911 RSR είναι ολοκαίνουργια, όπως για παράδειγμα το σύστημα ανάρτησης, οι «καμπύλες» του αμαξώματος, τα αεροδυναμικά βοηθήματα, ο κινητήρας και το κιβώτιο. Αξίζει να σημειωθεί ότι για πρώτη φορά ένα αγωνιστικό μοντέλο διαθέτει συστήματα υποβοήθησης. Μεταξύ άλλων και το radar-supported collision warning, το οποίο εντοπίζει ένα γρηγορότερο LMP prototype ακόμα και σε συνθήκες πολύ χαμηλής ορατότητας, με αποτέλεσμα να αποφευχθούν τα δυσάρεστα. Ακόμα, ένα νέο roll-cage έχει τοποθετηθεί εξασφαλίζοντας ακόμα περισσότερο την ασφάλεια του οδηγού.

Μπορεί να βασίζεται εμφανισιακά στην τελευταία 991, το αμάξωμα της RSR έχει κομμάτια από ανθρακόνημα, τα οποία μπορούν να αντικατασταθούν άμεσα κατά τη διάρκεια του αγώνα, κερδίζοντας χρόνο στο pit-stop.

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...