5+1 νέες μοτοσυκλέτες της Honda

Εντελώς νέα ή εκτενώς αναβαθμισμένα μοντέλα για το 2017 και μία έκπληξη!

  • -
  • -
ΚΑΙ ΔΥΟ CONCEPTS
CB1100TR CONCEPT

Συνδυάζει την Αμερικανική flat track κουλτούρα (αγώνες σε οβάλ χωμάτινες πίστες) με την ευρωπαϊκή ‘street’ φιλοσοφία. Ο αριθμός 58 χρησιμοποιείται προς τιμήν του αγαπημένου αναβάτη της Honda στο MotoGP, Marco Simoncelli, ο οποίος χάθηκε άδικα πριν 5 χρόνια.
 
AFRICA TWIN ENDURO SPORTS CONCEPT

Ανοίγει νέους ορίζοντες στη φιλοσοφία της CRF1000L Africa Twin με ακόμα μεγαλύτερες δυνατότητες εκτός δρόμου χάρη σε αρκετά ελαφρύτερα εξαρτήματα του πλαισίου, προερχόμενα από μονοκύλινδρα αγωνιστικά μοντέλα CRF.



Η Honda παρουσίασε την ανανεωμένη οικογένεια μοτοσυκλετών της για το 2017 με εντελώς νέα ή εκτενώς αναβαθμισμένα μοντέλα που παρουσιάστηκαν στην έκθεση EICMA 2016 στο Μιλάνο, αλλά και στο Long Beach International Motorcycle Show στην Καλιφόρνια. Ας ρίξουμε μια ματιά παρακάτω. Ανάμεσά τους και η έκπληξη που ακούει στην ονομασία X-ADV και σηματοδοτεί την απαρχή μιας νέας κατηγορίας.



HONDA
CB1100EX


Η ανανεωμένη αισθητικά CB1100EX αποπνέει ακόμη πιο κλασικό στιλ διαθέτοντας πλέον νέες ακτινωτές ζάντες από ανοξείδωτο ατσάλι, ανάρτηση Showa και φώτα LED. Ο κινητήρας των 1.140 cc με 2 εκκεντροφόρους επικεφαλής έχει βελτιωθεί χάρη στα αναβαθμισμένα συστήματα εισαγωγής και εξαγωγής, ενώ στη μετάδοση χρησιμοποιείται μονόδρομος συμπλέκτης ολίσθησης-υποβοήθησης. Η άμεση και γραμμική απόδοση ισχύος και ροπής σε όλο το φάσμα περιστροφής είναι τα κύρια χαρακτηριστικά του 4κύλινδρου μοτέρ που αποδίδει 90 ίππους στις 7.500 rpm και μέγιστη ροπή 91 Nm στις 5.500 rpm.

 
HONDA CB1100 RS


Η νέα CB1100 RS συνδυάζει το μινιμαλιστικό στυλ χειροποίητης μοτοσυκλέτας με σπορ χαρακτήρα, διαθέτοντας πιο γρήγορη γεωμετρία πλαισίου, εξελιγμένο πιρούνι δύο τμημάτων 43 mm της Showa με διπλές βαλβίδες συμπίεσης και επαναφοράς (Dual Bending Valve), δύο πίσω αμορτισέρ με ξεχωριστό δοχείο, χυτές ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών και διπλές, ακτινικές, τετραπίστονες δαγκάνες φρένων. Ο 4κύλινδρος κινητήρας των 1.140 cc με 2 έχει βελτιωμένη αναπνοή χάρη στα αναβαθμισμένα συστήματα εισαγωγής και εξαγωγής και αποδίδει 90 ίππους στις 7.500 rpm και ροπή 91 Nm στις 5.500 rpm. Στη μετάδοση χρησιμοποιείται μονόδρομος συμπλέκτης ολίσθησης-υποβοήθησης.

 

HONDA X-ADV

Μία πρωτότυπη «γενετική διασταύρωση» οδηγεί στη δημιουργία μίας συναρπαστικής μοτοσυκλέτας. Η Honda X-ADV συνδυάζει το SUV στυλ και τη γοητεία μιας μοτοσυκλέτας off-road με την χρηστικότητα των mega scooters. Διαθέτει ανθεκτικό πλαίσιο, αναρτήσεις μεγάλων διαδρομών, ακτινικές δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων και αυτόματο κιβώτιο με διπλό συμπλέκτη DCT (Dual Clutch Transmission). Ο υδρόψυκτος SOHC εν σειρά, δικύλινδρος κινητήρας των 745cc με 8 βαλβίδες είναι σχεδιασμένος για να προσφέρει υψηλή ροπή από τις χαμηλές μέχρι τις μεσαίες στροφές. Σε συνδυασμό με τις πιο κοντές σχέσεις του DCT, προσφέρει ζωηρή και άμεση επιτάχυνση τόσο από στάση όσο και από τα 30 km/h. Η μέγιστη ισχύς είναι 55 ίπποι στις 6.250 rpm και η μέγιστη ροπή 68Nm στις 4.750 rpm. Ο μεγάλος αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα, η ρυθμιζόμενη ζελατίνα 5-θέσεων και το σύστημα Smart Key διασφαλίζουν καθημερινή άνεση και πρακτικότητα.

HONDA CBR1000RR FIREBLADE

H νέα CBR1000RR Fireblade SP είναι ελαφρύτερη κατά 15 κιλά και με μεγαλύτερη ισχύ κατά 10 ίππους, προσφέροντας την καλύτερη αναλογία βάρους / ισχύος από κάθε άλλη Fireblade. Είναι επίσης εφοδιασμένη με το σύστημα Ελέγχου Ροπής της Honda (HSTC), με σύστημα Ελέγχου Φρένου του Κινητήρα (SEB), νέο ABS, Σύστημα Επιλογής Προγραμμάτων Οδήγησης (RMSS) και Σύστημα Επιλογής Ισχύος (PS). Ο 4κύλινδρος 1.000άρης κινητήρας αποδίδει 192 ίππους στις 13.000 rpm και 114 Nm στις 11.000 rpm και είναι ο πρώτος τετρακύλινδρος εν σειρά της Honda με Ηλεκτρονικά Ελεγχόμενο Γκάζι (Throttle-By-Wire) και Αισθητήρα Ανοίγματος του Γκαζιού APS, δύο τεχνολογίες που προέρχονται από την RC213V-S των MotoGP.

 

HONDA CBR1000RR FIREBLADE SP

Αναβαθμισμένη έκδοση της Fireblade με στάνταρ ηλεκτρονικά ελεγχόμενες, ημιενεργητικές αναρτήσεις της Öhlins, Quickshifter κιβώτιο ταχυτήτων και Σύστημα Υποβοήθησης στα Κατεβάσματα (Downshift Assist). Ο κινητήρας αποδίδει 192 ίππους στις 13.000 rpm και 116 Nm στις 11.000 rpm. Διαθέσιμη και ως HONDA CBR1000RR FIREBLADE SP2, μια έτοιμη για αγωνιστική χρήση, street legal έκδοση που ξεχωρίζει από τους τροχούς της Marchesini και έχει μοτέρ με ανασχεδιασμένη κυλινδροκεφαλή (βαλβίδες, θάλαμοι καύσης και έμβολα). Θα διατίθεται και με αγωνιστικό κιτ για χρήση στην πίστα, είτε για αγώνες ή track days.

 

HONDA REBEL

Μια ολοκαίνουργια μοτοσυκλέτα που εισάγει μία φρέσκια εκδοχή του custom cool με την λεπτή, κατάμαυρη σιλουέτα της και με τη χαμηλή σε ύψος σέλα (690mm). Το νέο, σωληνωτό ατσάλινο πλαίσιο συνδυάζεται με φαρδιά ελαστικά (τύπου bobber), μαρσπιέ σε μεσαία θέση και μία ξεκούραστη, ουδέτερη θέση οδήγησης με τεντωμένους αλλά χαλαρούς βραχίονες. Ο ζωηρός, υδρόψυκτος, εν σειρά δικύλινδρος, 8βάλβιδος κινητήρας των 471cc προέρχεται από τη δημοφιλή τριάδα κινητήριων συνόλων 500 cc της Honda. Η Rebel θα διατίθεται σε τρεις αποχρώσεις: Graphite Black, Matte Armored Silver Metallic και Millennium Red και έκανε το δημόσιο ντεμπούτο της στο Long Beach International Motorcycle Show στην Καλιφόρνια στις 18 Νοεμβρίου. 

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...