Διαθέσιμο και με 1.6 diesel το Megane GT
Η κορυφαία έκδοση του μικρομεσαίου Renault – μέχρι την άφιξη του νέου RS – λανσάρεται και με πετρελαιοκινητήρα
- -
- -
Στο δρόμο που χάραξαν μάρκες όπως η Volkswagen με το Golf GTD, η Ford με το Focus ST και η Seat με το Leon FR, κινείται η Renault. Οι Γάλλοι παρουσίασαν την diesel παραλλαγή του Megane GT, η οποία κάνει χρήση του dCi των 1.598 cc με το διπλό turbo και θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη από τον Ιανουάριο τόσο σε hatchback όσο και σε estate αμάξωμα.
Ο τετρακύλινδρος diesel συνδυάζεται με το αυτόματο EDC των 6 σχέσεων και αποδίδει επιπλέον 5 ίππους απ’ ό,τι στα Espace και Talisman, ανεβάζοντας τη μέγιστη ισχύ του στα 165 PS. Αντίθετα, η μέγιστη ροπή παραμένει στα 380 Nm και εμφανίζεται στις 1.750 rpm. Η Renault ανακοινώνει μεικτή κατανάλωση 4,6 και 4,7 lt/100 km, για το GT και το GT Estate αντίστοιχα.
Όπως και το Megane GT βενζίνης με τον 1.6 TCe απόδοσης 205 ίππων, έτσι και η πετρελαιοκίνητη έκδοση φέρει το σύστημα ενεργητικής τετραδιεύθυνσης 4CONTROL, για πιο ακριβή και απολαυστική οδήγηση σε γρήγορες διαδρομές και ευκολία στις μανούβρες μέσα στην πόλη.
Όσο για τις τιμές του, στη Γαλλία είναι 2.100 ευρώ ακριβότερο από το Megane GT βενζίνης.