Kia Stinger GT: Σπορ σεντάν με πίσω κίνηση
Η Kia με το Stinger GT ανεβαίνει κατηγορία σε όλα τα επίπεδα
- -
- -
Έξι χρόνια πριν η Kia παρουσίασε ένα πρωτότυπο που έκανε αίσθηση με τις προδιαγραφές του. Πολλοί πίστεψαν ότι ήταν απλώς μια σπουδή, αλλά η Kia σήμερα έρχεται να τους διαψεύσει παρουσιάζοντας στην Έκθεση του Detroit την έκδοση παραγωγής. Σήμερα, το Kia Stinger GT, ένα πολυτελές σεντάν με προχωρημένη και μοντέρνα αισθητική και τη μετάδοση της κίνησης πίσω κάνει πρεμιέρα επί ευρωπαϊκού εδάφους στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης.
Το μήκος του αγγίζει τα 4.831 mm με το μεταξόνιο να φτάνει τα 2.905 mm, διαστάσεις που υπόσχονται κορυφαία άνεση για τους επιβαίνοντες και τις αποσκευές τους. Όσον αφορά τους κινητήρες θα είναι διαθέσιμο με δύο βενζίνης και ένα diesel ο οποίος θα διατίθεται αποκλειστικά στην αγορά της Ευρώπης και θα παρουσιαστεί λίγο αργότερα στις αρχές Μαρτίου στην Έκθεση της Γενεύης.
Βασικός κινητήρας θα είναι ένας 4κύλινδρος 2λιτρος τούρμπο με απόδοση 258 ίππων και 350 Nm ροπής, ενώ στην κορυφή τοποθετείται ένας twin-turbo V6 3,3 λίτρων με 370 ίππους και 495 Nm ροπής. Οι επιδόσεις του είναι εκρηκτικές, με τα 0-100 km/h να έρχονται σε 5,1 sec και τη μέγιστη ταχύτητα να αγγίζει τα 269 km/h.
Η εξέλιξη του πλαισίου έγινε στην Ευρώπη με το αυτοκίνητο να έχει περάσει πολλές ώρες στο Nurburgring προκειμένου οι μηχανικοί να δημιουργήσουν ένα πραγματικά σπορ μοντέλο. Το Stinger GT διαθέτει ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση την οποία η Kia ονομάζει Dynamic Stability Damping Control, ενώ και το τιμόνι έχει πέντε modes.
Το Kia Stinger GT θα είναι καλά εξοπλισμένο σε όλους τους
τομείς, διαθέτοντας αρκετά καλούδια όπως το FCA (Forward Collision
Assistance) για αποφυγή εμπρόσθιων συγκρούσεων, AEB (Autonomous
Emergency Braking) αυτόνομο φρενάρισμα με αναγνώριση πεζών, Lane
Keep Assist, προειδοποίηση για ακούσια αλλαγή λωρίδας, αλλά και
όσον αφορά το εσωτερικό ένα σύγχρονο σύστημα πολυμέσων με οθόνη
αφής επτά ιντσών.