Το σύστημα τετρακίνησης του νέου Insignia

Με τεχνολογία torque vectoring και χωρίς το βάρος του διαφορικού

  • -
  • -

Την άνοιξη θα αρχίσει η διάθεση της νέας γενιάς του μεσαίου sedan της Opel στην Ευρώπη, με κινητήρες από 1.5 turbo βενζίνης και εξοπλισμό από την premium κατηγορία. Ένα από τα highlight του Insignia Grand Sport είναι το σύστημα 4x4 με τεχνολογία torque vectoring που μεταδίδει τη ροπή σε ένα και τους δύο πίσω τροχούς ανεξάρτητα. Η προαιρετική τετρακίνηση θα συνδυάζεται με το νέο αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων και πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων.

Αντί να επιλέξει ένα κλασσικό διαφορικό για τον πίσω άξονα, η γερμανική μάρκα εξέλιξε το Twinster, με διπλό συμπλέκτη. Κατά τη διάρκεια της στροφής, η λειτουργία torque vectoring στέλνει επιπλέον ροπή στον πίσω εξωτερικό τροχό, περιορίζοντας το φαινόμενο της υποστροφής και επιτρέποντας στο Insignia να στρίψει… αποφασιστικά.

Το πλαίσιο FlexRide έχει τρεις θέσεις λειτουργίας (Standard, Sport και Tour), διαμορφώνοντας ανάλογα το σημείο αλλαγής σχέσεων στα αυτόματα κιβώτια, τη ρύθμιση της ανάρτησης, του τιμονιού και της απόκρισης του κινητήρα.

Διαβάστε εδώ τα 5 HOT INFO για το νέο Opel Insignia

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...